eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › OCHRONA OSÓB I MIENIA DLA URZĘDU SKARBOWEGO W ZDUŃSKIEJ WOLI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Zduńska Wola: OCHRONA OSÓB I MIENIA DLA URZĘDU SKARBOWEGO W ZDUŃSKIEJ WOLI
Numer ogłoszenia: 306139 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270183 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8241900, 8241932, faks 043 8241940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA DLA URZĘDU SKARBOWEGO W ZDUŃSKIEJ WOLI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w budynku Zamawiającego przy ul. Zielonej 15, realizowana w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz zgodnie z Planem ochrony Zamawiającego - CPV: 79713000-5 - usługi strażnicze, w tym: 3.1.1 stały dozór i niedopuszczenie: do napadu rabunkowego lub ataku terrorystycznego, do wandalizmu i chuligaństwa, do innych przypadków naruszenia prawa i spokoju. Stała obserwacja budynku i niedopuszczenie do kradzieży i niszczenia mienia, a w przypadku powstania awarii w instalacjach zlokalizowanych w budynku Zamawiającego lub pożaru wymagane jest natychmiastowe powiadomieniu odpowiednich służb i Zamawiającego, 3.1.2 obsługiwanie instalacji alarmowej, zazbrajanie rozbrajanie stref ochronnych w centrali alarmowej, 3.1.3 przeciwdziałanie i niedopuszczenie do wnoszenia na teren chronionego obiektu materiałów niebezpiecznych oraz innych materiałów i towarów niedopuszczonych przez Zamawiającego, 3.1.4 prowadzenie na bieżąco szczegółowej ewidencji w zakresie prowadzonej ochrony, z zapisem m.in. przejęcia służby, rejestracji zdarzeń, zgłoszeń itp., 3.1.5 odpowiedzialność za przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń, kontrola prawidłowości plomb. Prowadzenie rejestrów w tym zakresie, 3.1.6 prowadzenie obsługi centrali telefonicznej, tj. odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych kierowanych na numer centrali. Centrala ma możliwość łączenia połączeń bezpośrednio na aparaty w pokojach, więc w gestii Wykonawcy będzie obsługa centrali tylko w zakresie jednego numeru telefonicznego, przypisanego do centrali głównej, 3.1.7 udzielanie podstawowych informacji w zakresie organizacji i kierowanie ruchem interesantów, 3.1.8 dodatkowo Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony w razie potrzeby odśnieżali ciągi komunikacyjne przed budynkiem i na posesji, kilka razy do roku kosili trawę na posesji, przy wykorzystaniu narzędzi Zamawiającego. 3.2 Wymagany skład osobowy pracowników ochrony, pełniących służbę w obiekcie i liczba roboczogodzin w terminie wykonania zamówienia: 3.2.1 24 godziny na dobę we wszystkie dni jeden pracownik ochrony,dodatkowo drugi pracownik ochrony w godzinach pracy Zamawiającego w dni robocze poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 7:00 do 15:00, natomiast we wtorki od 8:00 do 16:00. 3.2.2 łączna liczba roboczogodzin w okresie trwania umowy, obliczona przez Zamawiającego, wynosi: 21592 . 3.3 Prowadzenie monitoringu polegającego na przesyłaniu sygnałów z lokalnej centrali alarmowej do centrali monitoringu umieszczonej poza obszarem chronionym. Zamawiający wymaga przesyłania i rejestrowania między innymi, zazbrojenia i rozbrojenia stref wraz z identyfikacją dokonującego tych czynności, rejestrowania naruszenia obszaru chronionego z dokładną lokalizacją miejsca zdarzenia, zdalnej rejestracji usterek i prób sabotażu. Zamawiający udostępni analogowe połączenie telefoniczne w celu przesyłania sygnałów monitoringu. Zamawiający udostępni niezbędne dane techniczne lokalnej centrali alarmowej, w celu podłączenia monitoringu, na żądanie Wykonawcy, na warunkach Zamawiającego. Wybór technologii przesyłania sygnałów monitoringu Zamawiający pozostawia Wykonawcy - CPV: 79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu. 3.4 Zamawiający wymaga reakcji centrali monitoringu na zdarzenia w obiekcie chronionym prowadzącej do wyjaśnienia zaistnienia zagrożenia, a w ostateczności do powiadomienia Zamawiającego, wysłania służby patrolowej, ewentualnie powiadomienia Policji. CPV: 79715000-9 - usługi patrolowe. 3.5 Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom prowadzenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej w budynku Zamawiającego tzw. usługi strażniczej oraz usługi patrolowej. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie usługi nadzoru, przy użyciu alarmu, o której mowa w pkt. 3.3. 3.6 Ochrona świadczona będzie przez umundurowanych i wyposażonych w identyfikatory, pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję minimum I-go stopnia. 3.7 Wszyscy pracownicy Wykonawcy realizujący usługę u Zamawiającego muszą stanowić stały oddział wydzielony do ochrony obiektu zgodnie z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wykaz będzie zawierał imię i nazwisko, numer posiadanej licencji, stopień licencji, podstawę do dysponowania tymi osobami. Wprowadzenie nowych pracowników do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 48-mio godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego na piśmie, wraz z zaktualizowanym wykazem pracowników. 3.8 Wymagane, minimalne wyposażenie zapewnione przez Wykonawcę: 3.8.1 kajdanki, 3.8.2 pałki obronne, 3.8.3 niezależna łączność bezprzewodowa, do kontaktu w przypadkach zagrożenia. 3.9 Budynek Zamawiającego, o powierzchni użytkowej 1220 m2 posiada podpiwniczenie i 2 kondygnacje z poddaszem. Budynek posiada jedno wejście główne i dwa wyjścia ewakuacyjne. Budynek jest wyposażony w elektroniczny system kontroli dostępu z centralą alarmową oraz sygnalizacją ppoż. Na terenie posesji o powierzchni 1800 m2 znajduje się również, wolnostojący garaż z dwoma boksami, w których Zamawiający przechowuje samochody służbowe. 3.10 Pozostałe szczegóły związane z realizacją przedmiotu zamówienia zapisane zostały w załączniku nr 2 Wzór umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00-5, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE SP.Z.O.O., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200954,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201163,84

  • Oferta z najniższą ceną: 201163,84 / Oferta z najwyższą ceną: 279716,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.