eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana oświetlenia zewnętrznego na terenie osiedla Domów Studenckich Uniwersytetu Gdańskiego - Polanki w rejonie ulicy Polanki i ulicy Macierzy Szkolnej w Gdańsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Gdańsk: Wymiana oświetlenia zewnętrznego na terenie osiedla Domów Studenckich Uniwersytetu Gdańskiego - Polanki w rejonie ulicy Polanki i ulicy Macierzy Szkolnej w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 306104 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229256 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia zewnętrznego na terenie osiedla Domów Studenckich Uniwersytetu Gdańskiego - Polanki w rejonie ulicy Polanki i ulicy Macierzy Szkolnej w Gdańsku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje roboty elektryczne, w tym: a) demontaż istniejących słupów oświetleniowych, b) demontaż istniejących oświetleniowych linii kablowych, c) wytyczenie trasy kabli, d) wykonanie wykopów i przekopów, w tym także próbnych pod projektowane kable, e) wykonanie wykopów pod słupy oświetleniowe, f) ułożenie projektowanych kabli energetycznych 0,4kV, g) montaż słupów oświetleniowych, h) zainstalowanie tablicy bezpiecznikowej wraz z układem sterowania w stacji transformatorowej -Polanki, i) wykonanie oględzin i pomiarów elektrycznych w tym pomiarów natężenia oświetlenia, j) prace towarzyszące takie jak np. wywiezienie materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją, uporządkowanie terenu z wyrównaniem, odtworzeniem nawierzchni oraz posianiem trawy, prace rozbiórkowe, zabezpieczające, porządkowe, wykonanie pomiarów (w tym np. elektrycznych), próby i rozruch instalacji itp. k) załączenie zasilania, l) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 2. Wszystkie prace, które wymagać będą wyłączenia napięcia poszczególnych obiektów lub całego osiedla Polanki mogą być wykonywane tylko w porze nocnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem z użytkownikiem i inspektorem nadzoru. 3. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ- dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 4. Wymagany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 6. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 7. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia wyrobu lub produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie nie gorsze właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wszystkie urządzenia i materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Ostrowski, ul.Jeziorna 59, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217285,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109285,52

  • Oferta z najniższą ceną: 109285,52 / Oferta z najwyższą ceną: 244647,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.