eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wymiana aparatury nagłośnieniowej na sali widowiskowej Chełmskiego Domu Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Chełm: Wymiana aparatury nagłośnieniowej na sali widowiskowej Chełmskiego Domu Kultury
Numer ogłoszenia: 306062 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmski Dom Kultury , pl. Tysiąclecia 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 563-00-81, 563-10-82, faks 0-82 563-02-65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chdk.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana aparatury nagłośnieniowej na sali widowiskowej Chełmskiego Domu Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana aparatury nagłośnieniowej na sali widowiskowej Chełmskiego Domu Kultury Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę urządzeń zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z montażem w sali widowiskowej budynku Chełmskiego Domu Kultury; 2) demontaż starych urządzeń; 3) szkolenie z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń; 4) dokonanie pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) uprzątnięcie pomieszczeń i terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.12.00 - Konsole 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.32.12.10 - Kabel niskiego napięcia 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 32.34.30.00 - Wzmacniacze 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 39.54.12.20 - Zawiesia 51.31.30.00 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności: - w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na dostawie i montażu urządzeń do nagłośnienia sali widowiskowej lub teatralnej, każde o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie biegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć: 3.1. Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny ze wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na dostawie i montażu urządzeń do nagłośnienia sali widowiskowej lub teatralnej, każde o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN. Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chdk.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chełmski Dom Kultury, Pl.Tysiąclecia 1, 22-100 Chełm, pokój Nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Chełmskiego Domu Kultury, Pl. Tysiąclecia 1, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.