To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Opole: Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Opolu w ramach POIG 2007-2013 System Informacyjny Statystyki Publicznej-2
Numer ogłoszenia: 306060 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273506 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Opolu, ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. 77 453 14 52, faks 77 423 01 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Statystyka publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Opolu w ramach POIG 2007-2013 System Informacyjny Statystyki Publicznej-2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Opolu, przy ul. ks. Hugona Kołłątaja 14 w celu ich przystosowania do pełnienia funkcji dwujęzycznego systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Zakres robót budowlanych: a) Remont instalacji informatycznych w tym: - przeniesienie głównego punktu dystrybucyjnego informatyki z urządzeniami aktywnymi i łączem światłowodowym, wykonanie pomiarów kontrolnych oraz przeniesienie i podłączenie centrali telefonicznej, - sieci okablowania strukturalnego, b) Remont pomieszczeń, instalacji wewnętrznych i montaż urządzeń w tym: - wymiana ścianek, drzwi i przeszkleń, - wymiana tynków i okładzin, - remont inst. wod.-kan., - remont i wymiana inst. elektrycznej, - wykonanie tablic elektrycznych i linii WLZ, - montaż reklamy wizualnej, c) Przebudowa części pomieszczeń i schodów, d) Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji. Wyszczególnione zakresy robót mogą stanowić odrębne przedmioty fakturowania. 2) dostawa i instalacja mebli wyposażenia biurowego. 3) wymiana klimatyzatorów w serwerowni, w lokalizacji Opole, ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B, 4) oznakowanie montowanych urządzeń i dostarczanych mebli wyposażenia biurowego oraz wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej i pamiątkowej. Wymienione elementy mogą stanowić odrębne przedmioty fakturowania. 2. Wykonawca ma obowiązek przygotować dokumentację powykonawczą, która ma zawierać: projekty z naniesionymi zmianami, jeżeli takie będą, atesty, certyfikaty, aprobaty zgodności, oświadczenie kierownika budowy, dziennik budowy. Komplet dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej pdf/dwg. 3. Szczegółowy zakres robót określają dokumenty załączone do SIWZ: - dokumentacja projektowa wykonawcza z projektem architektury wnętrz, - specyfikacja wykonania i odbioru robót, - opis wymiany klimatyzatorów, - wzory oznakowań. 4. Jeżeli załączniki do SIWZ tzn. dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót itd. wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Bedą one podlegały ocenie autorów dokumentacji projektowych, którzy sporządzą stosowne opinie. Opinie te będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.40 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 45.21.47.10 - Roboty budowlane w zakresie holi wejściowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG 2007-2013 System Informacyjny Statystyki Publicznej-2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat ENTEC SOLUTIONS SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
duplikat ENTEC SOLUTIONS SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ENTEC SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Krzemieniecka 60A, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 711979,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 834555,00
Oferta z najniższą ceną: 834555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1051650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Trzebiatów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.