eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Garwolinie oraz przynależnego terenu zewnętrznego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Garwolin: Sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Garwolinie oraz przynależnego terenu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 30602 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373470 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Garwolinie, ul. Senatorska 30, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6823930, faks 025 6823828.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Garwolinie oraz przynależnego terenu zewnętrznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Garwolinie oraz przynależnego terenu zewnętrznego. 1. Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w dniach pracy Urzędu: a. poniedziałek-piątek - od godz. 1430 do ok. godz. 1830, b. pomieszczenie serwerowni oraz pomieszczenia archiwum - sprzątanie przed zakończeniem pracy Urzędu, tj. do godz. 1600 w obecności pracownika Zamawiającego. c. w dodatkowe dni pracy Urzędu - np. w Dni otwarte (2-3 dni w roku). 2. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania w ciągu dnia pracy Urzędu osoby do doraźnego wykonania czynności porządkowych w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. w okresie wzmożonych opadów deszczu lub śniegu w celu usunięcia zabrudzeń z podłóg w sali obsługi podatnika, schodów, ciągów komunikacyjnych; usunięcia skutków awarii i innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych; usuwania zanieczyszczeń po prowadzonych robotach remontowych w budynku Urzędu. 3. Po zakończeniu sprzątania pracownicy Wykonawcy sprawdzają zamknięcie okien, drzwi, kranów instalacji wodociągowej, wygaszają oświetlenie i przekazują klucze pracownikowi ochrony. 4. Sprzątanie (a w okresach zimowych także odśnieżanie i usuwanie oblodzeń) chodników, parkingów oraz schodów wejścia głównego musi zakończyć się codziennie przed rozpoczęciem pracy Urzędu, tak aby nie kolidowało z ruchem pieszych i pojazdów. 5. W przypadku ciągłych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego odśnieżania parkingów i chodników oraz schodów wejścia głównego Urzędu, tak aby nie było utrudnień w ruchu oraz zagrożeń dla poruszających się osób i pojazdów. 6. Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia taką liczbę pracowników, aby wszystkie czynności określone w niniejszym opisie były wykonywane należycie. 7. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich ujawnionych w trakcie wykonywania czynności usterek technicznych obiektu i sprzętu. Powierzchnie użytkowe objęte usługą: -884 m2 powierzchni użytkowej, tj. pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia sanitarne, sala obsługi podatnika -100 m2 powierzchni magazynowo - archiwalnych -66 m2 powierzchni sali narad w piwnicach -600 m2 powierzchni terenu wokół budynku -250 m2 okien pojedynczych liczonych jednostronnie (w tym ramy) -150 m2 żaluzji -204 m2 firan -38 m2 zasłon -500 m2 wykładziny dywanowej Miejscem świadczenia usługi jest siedziba zamawiającego przy ul. Senatorskiej 30 08-400 Garwolin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNA KANIA AKAN, Wilchta 36A, 08-412 Borowie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126343,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74736,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.