eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowa sieci wodociągowej w ulicy Różanej oraz Bajkowej w Biłgoraju.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Biłgoraj: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Różanej oraz Bajkowej w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 306010 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w ulicy Różanej oraz Bajkowej w Biłgoraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa sieci wodociągowej w ul. Różanej i ul. Bajkowej w Biłgoraju wraz z przyłączami, z rur PE metodą bezwykopową (przewiertu sterowanego). Zadanie obejmuje wykonanie: sieci wodociągowej metodą bezwykopową, wykonania przejść poprzecznych pod pasem drogowym drogi miejskiej metodą przewiertu, oraz przebudowę istniejących przyłączy wodociągowych zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym. 2. Sieć wodociągową należy wykonać z rur warstwowych PE 100-RC SDR 11 (średnica Dz 110 i Dz 90), łączonych metodą zgrzewania doczołowego, przeznaczonych do przewiertów sterowanych (wszystkie podane średnice są średnicami zewnętrznymi), - wszystkie warstwy rury muszą być wykonane z tworzywa klasy PE 100-RC, - rura musi posiadać możliwość zgrzewania i łączenia bez konieczności zdejmowania warstw ochronnych (pomiędzy poszczególnymi warstwami powinno wystąpić połączenie molekularne uniemożliwiające mechaniczne rozłączenie), - rury muszą posiadać aprobatę techniczną dopuszczającą do układania bez obsypki i podsypki piaskowej, - użyty do produkcji rury surowiec powinien być pierwotny, nie dopuszcza się stosowania surowca z odzysku - regranulatu. 3. Przyłącza wodociągowe należy wykonać z rur PE 100 SDR 11 (średnice Dz 40), łączonych metodą zgrzewania doczołowego. 4. Długości wykonywanej sieci wodociągowej: - z rur PE100 RC SDR11 Dz 110 - 200,60 mb - w ul. Różanej, - z rur PE100 RC SDR11 Dz 90 - 83,00 mb -w ul. Bajkowej - z rur PE 80 SDR 17 Dz 40 - 235,40 mb - łączna długość przyłączy do przebudowy w ul. Bajkowej i Różanej ( wszystkie podane średnice są średnicami zewnętrznymi). 5. W ramach zadania należy zamontować armaturę zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym (w zakresie ilości i miejsca zamontowania armatury). Uwaga: W miejscach włączenia wodociągu wykonać układ zasuw z hydrantem podziemnym DN80 pomiędzy zasuwami. Zasuwy należy wykonać w każdym kierunku dopływu/odpływu wody z zachowaniem poniższych wymagań (W11 z HP2 i W13 z HP3). 6. Wymagania dla montowanej armatury: 6.1. Zasuwy sieciowe kołnierzowe na ciśnienie nominalne PN 16, pełny prosty przepływ medium przez zasuwę wszystkie elementy wewnętrzne i zewnętrzne wykonane z żeliwa sferoidalnego muszą być zabezpieczone antykorozyjnie farbą epoksydową naniesioną metodą fluidyzacyjną, powłoka musi posiadać certyfikat jakości i odbioru GSK - Ral, lub równoważne. 6.2. Obudowy do zasuw sieciowych teleskopowe, w rozwiązaniu systemowym producenta zasuw, 6.3. Skrzynki do zasuw sieciowych żeliwne lub tworzywowe z górną pokrywą żeliwną średnicy min. 157 mm. posadowioną na lekkiej podbudowie betonowej, 6.4. Zasuwy dla przyłączy domowych do nawiercania pod ciśnieniem przy pomocy aparatu do nawiercania, przeznaczone do bezpośredniego montażu na opaskach (bez dwuzłączki), korpus i pokrywa z żeliwa sferoidalnego lub z żywicy POM, elementy wewnętrzne i zewnętrzne wykonane z żeliwa muszą być zabezpieczone antykorozyjnie farbą epoksydową naniesioną metodą fluidyzacyjną, powłoka musi posiadać certyfikat jakości i odbioru GSK - Ral, lub równoważne, 6.5. Obudowy do zasuw domowych teleskopowe, w rozwiązaniu systemowym producenta zasuw, 6.6. Skrzynki do zasuw domowych żeliwne lub tworzywowe z górną pokrywą żeliwną o wymiarach: wysokość - min. 25 cm, średnica zewnętrzna górnej części skrzynki - min. 19 cm, posadowioną na lekkiej podbudowie betonowej 6.7. Hydranty podziemne DN80 - 4szt, - hydranty powinny spełniać wymogi normy PN-B-02863 przepisów przeciwpożarowych i ochrony budynków pod względem wydajności i jakości materiałów z jakich zostały wykonane jak i lokalizacji w terenie. Projektuje się hydrant podziemny O80mm o wydajności Q=10dm3/s i ciśnieniu nominalnym 0,2MPa, korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego, z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym: zewnętrznie - farbą proszkową produkowaną na bazie żywic epoksydowych o nominalnej grubości 250 mikronów oraz wewnętrznie - emaliowane, powłoka musi posiadać certyfikat jakości i odbioru GSK - Ral, lub równoważne 6.8. Kształtki żeliwne - wykonanie z żeliwa sferoidalnego epoksydowane zewnętrznie i wewnętrznie oraz śruby i nakrętki ze stali nierdzewnej. 6.9. Pozostała armatura tj. łączniki rurowe, łączniki kołnierzowe, trójniki, kolana wykonane z żeliwa sferoidalnego zabezpieczone antykorozyjnie farbą epoksydową o min. grubości 250 ?m. Do wszystkich połączeń skręcanych zastosować śruby, podkładki i nakrętki ze stali nierdzewnej. 6.10. Oznakowanie zamontowanych hydrantów, zasuw hydrantowych, zasuw sieciowych oraz zasuw do przyłączy domowych tablicami informacyjnymi zgodnie z normą PN-86/B-09700 zamontowanymi na pobliskich budynkach, ogrodzeniu trwałym (w uzgodnieniu z właścicielem), ewentualnie na słupach żelbetowych. 7. Odbudowa nawierzchni po wykopach: - przywrócenie do stanu z przed rozpoczęcia robót nawierzchni dróg (pełna odbudowa nawierzchni), placów, chodników, posesji mieszkańców, - badania zagęszczenia gruntu - uzyskanie decyzji lub oświadczeń od właścicieli nieruchomości o przywróceniu terenu do stanu przed rozpoczęciem prac budowlanych. 8. W zakresie wykonania przedmiotowego zadania należy uwzględnić: 8.1.Wykonawca zrealizuje zakres przedmiotu zamówienia etapami uzgodnionymi z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Targowej, ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia mieszkańców w dostawy wody, w tym celu przed przystąpieniem do robót na danym odcinku poinformuje on mieszkańców o ewentualnych przerwach w dostawach wody. UWAGA: Zabrania się zamykania i otwierania zasuw sieciowych na czynnej sieci wodociągowej, czynności te należy zgłosić do PGK Sp z o.o. Zakład Wodociągów i Kanalizacji z odpowiednim wyprzedzeniem. 8.2. Wykonanie próby szczelności, płukania i dezynfekcji, z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę, 8.3. Opracowanie projektu organizacji ruchu, wystąpienie o zajęcie pasa drogowego na czas niezbędny do wykonania robót, oraz poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego przez Wykonawcę, 8.4. W przypadkach koniecznych zastosowanie odwodnienia z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę, 8.5. Obsługa geodezyjna budowy, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w plikach dxf z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę , 8.6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia (np. Opinia Koordynacji Usytuowania sieci wodociągowej Starostwa Powiatowego w Biłgoraju, Decyzja Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju). 8.7. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym miejsce składowania materiału pozostałego z prac ziemnych, demontowanych rurociągów i armatury. 8.8. Wszelkie zastosowane materiały do budowy sieci wodociągowej muszą spełniać aktualne wymagania branżowe i posiadać atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz certyfikaty wymagane przez Zamawiającego. 8.9. Wykonawca zapewni kierownika budowy posiadającego wymagane prawem stosowne uprawnienia budowlane. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca złoży w siedzibie Zamawiającego oświadczenie kierownika budowy o którym mowa w art. 41, ust. 4 pkt 1) wraz z zaświadczeniem o którym mowa w art. 12, ust. 7 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409). 8.10. Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą, m.in.: dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru, oświadczenie kierownika budowy dot. art. 57 ust. 1 pkt 2), ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409), inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wersja papierowa i elektroniczna w plikach dxf, protokoły przeprowadzonych prób i sprawdzeń, wyniki badań jakości wody, atesty i certyfikaty na zastosowane materiały. 8.11. Wykonawca przez cały okres robót budowlanych zapewni, umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy. 8.12. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego, UWAGA: 1) Zamawiający będzie wymagał przedstawienia do akceptacji Inwestora oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego armatury, przed przystąpieniem do prac budowlanych, 2) Wykonawca powiadomi pisemnie Inwestora o terminie przystąpieniem do prac budowlanych w terenie, 3) Wykonawcom zainteresowanym udziałem w niniejszym postępowaniu przetargowym zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu przyszłego placu budowy. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa zatwierdzona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: 9.1.Projekt budowlano - wykonawczy p.t. Budowa sieci wodociągowej w ul. Różana oraz ul. Bajkowa w Biłgoraju - załącznik nr 2 do SIWZ 9.2.Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) obiektu - Budowa sieci wodociągowej w ul. Różana oraz ul. Bajkowa w Biłgoraju - załącznik nr 3 do SIWZ 9.3.Przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający zastrzega, że załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, poglądowy dla Wykonawców do sporządzenia ofert. UWAGA - Jeżeli w dokumentacji projektowej, Szczegółowej specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót zostały użyte przykładowe: znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane. Wymagania dotyczące materiałów, armatury opisane w SIWZ należy traktować jako nadrzędne przed dokumentacją projektową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z następujących form: - pieniądzu -przelewem na nr konta - 42-1020-5385-0000-9602-0002-5627, z dopiskiem - wadium w przetargu nieograniczonym na budowę sieci wodociągowej w ul. Różanej oraz Bajkowej w Biłgoraju - poręczeniu bankowym, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. Wadium jest wnoszone na okres związania ofertą. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. - W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie wraz z ofertą dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy - Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 lit. a) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3-ech zamówień na roboty budowlane o wartości co najmniej 180 000,00 złotych brutto każde zamówienie, których przedmiotem była/y budowa sieci wodociągowej w tym co najmniej 2 zamówienia metodą przewiertu sterowanego, i zostały zrealizowane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów o których mowa w SIWZ punkt 9, ppkt 3, ust. 1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia uzna dysponowanie co najmniej: 1 sztuką maszyny do przewiertów, 1 sztuką zgrzewarki do rur, 1 sztuką koparki, 1 samochodem dostawczym, Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów o których mowa w SIWZ punkt 9, ppkt 3, ust. 4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia uzna dysponowanie osobą - Kierownika budowy posiadającego: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów W zakresie posiadanych uprawnień budowlanych Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (D.z u. z 2008 r., Nr 63, poz. 394); - co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub nadzorze robót w ramach posiadanych uprawnień, w tym co najmniej jednej inwestycji o wartości netto robót budowlanych nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto, polegającej na budowie sieci wodociągowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów o których mowa w SIWZ punkt 9, ppkt 3, ust. 2) i 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 9 IDW w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 ust. 2b u-Pzp (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. Dokumentu musi jasno wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie, 4) kosztorys budowlany potwierdzający oferowaną cenę wykonania zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach o których mowa w § 9 wzoru/projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:00, miejsce: ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie przewidziane do realizacji w ramach dofinansowania ze środków POIiŚ (wniosek o dofinansowanie jest obecnie na etapie oceny merytorycznej II stopnia).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.