eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Dostawa oleju opa³owego lekkiego wraz z najmem kot³owni kontenerowej (mobilnej) i dostosowaniem instalacji c.o. - w sezonie grzewczym 2017/2018

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-02-23

Og³oszenie nr 30598 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Wroc³aw: Dostawa oleju opa³owego lekkiego wraz z najmem kot³owni kontenerowej (mobilnej) i dostosowaniem instalacji c.o. - w sezonie grzewczym 2017/2018
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik± Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 93009024000000, ul. ul. Weigla  5, 50981   Wroc³aw, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 717 660 119, e-mail zam.pub@4wsk.pl, faks 717 660 630.
Adres strony internetowej (URL): www.4wsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.4wsk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.4wsk.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Piemnie - forma pisemna
Adres:
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik± SP ZOZ Wroc³aw, ul. Weigla 5 - budynek Wydzia³u Administracji Ogólnej - pokój nr 18 (kancelaria).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju opa³owego lekkiego wraz z najmem kot³owni kontenerowej (mobilnej) i dostosowaniem instalacji c.o. - w sezonie grzewczym 2017/2018
Numer referencyjny: 14/Log./2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ciep³a dla obiektów kubaturowych Rejonowej Bazy Zaopatrzenia Medycznego na terenie 4 WSK z P SP ZOZ we Wroc³awiu -poprzez wynajêcie kot³owni kontenerowej (mobilnej) wraz z dostaw± paliwa (oleju opa³owego lekkiego), zapewnieniem obs³ugi eksploatacyjnej i serwisu gwarancyjnego oraz dostosowaniem instalacji c.o.- w sezonie grzewczym 2017/2018. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany w rozdziale V SIWZ oraz w za³±czniku nr 2a do niniejszej SIWZ. 3. Kody CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy Olej opa³owy; 45 331110-0 Technologia kot³owni; kontenerowych; PA01-7 - Najem.

II.5) G³ówny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:45331110-0
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 30/04/2018


II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja przedmiotu zamówienia: Realizacja w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018r. (planowany termin zawarcia umowy od 15.03.2017r.) Miejsce dostawy: Rejonowa Baza Zaopatrzenia Medycznego na terenie 4 WSK z P SP ZOZ we Wroc³awiu

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust 1 pkt 2) PZP. Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci. Uprawnieniem tym jest wa¿na na dzieñ sk³adania ofert koncesja na obrót paliwami ciek³ymi.
Informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spe³niania war. udz. w post. Wykonawca, którego ofertê oceniono za najkorzystniejsz±, na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie 5 dni od daty wezwania dostarczy Koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z pó¼n. zm.).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ, 2. Wykonawca wska¿e stronê internetow± (Za³±cznik nr 4 do SIWZ), z której mo¿na pobraæ odpis z w³a¶ciwego rejestru je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru. 3.O¶wiadczenie wykonawcy wg Za³±cznika nr 6 do SIWZ o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca przeka¿e zamawiaj±cemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu),

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. o¶wiadczenie o spe³nianiu przez Wykonawcê warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ) PZP (posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania), sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ, 2. Koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z pó¼n. zm.). Dokument nale¿y dostarczyæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie 5 dni od daty wezwania (dotyczy Wykonawcy, którego ofertê oceniono za najkorzystniejsz±);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany olej opa³owy lekki bêdzie spe³nia³ parametry jako¶ciowe spe³niaj±ce wymagania Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007r. (Dz.U. z 2007r. Nr 4 poz. 30) oraz Polskiej Normy PN-C-96024:2011. 1) gêsto¶æ w temperaturze 15oC nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml, 2) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56oC, 3) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC nie wiêksza ni¿ 6,0 mm2/s, 4) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10 %/m/m, 5) pozosta³o¶æ po skoksowaniu nie wiêksza ni¿ 0,3 %/m/m, 6) pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01 %/m/m,3 7) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg, 8) zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg, 9) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg, 10) temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ - 20oC. O¶wiadczenie nale¿y dostarczyæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie 5 dni od daty wezwania (dotyczy Wykonawcy, którego ofertê oceniono za najkorzystniejsz± - Za³±cznik nr 7 do SIWZ); 2. Na etapie realizacji umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ¿±dania z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie parametrów jako¶ciowych, o których mowa w ust. 1 wydanych przez od producenta oleju opa³owego, pod rygorem odst±pienia od umowy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 PZP). Za podmioty wystêpuj±ce wspólnie uwa¿a siê spó³ki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ wzglêdem Zamawiaj±cego za nale¿yte wykonanie umowy oraz ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówieni sk³adaj± jedn± ofertê, przy czym: a) wymagane o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IV pkt 1 ppkt 1) i ppkt 2) SIWZ sk³ada osobno ka¿dy z Wykonawców, b) o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IV pkt 1 ppkt 3) , Rozdz. IV pkt 2 SIWZ sk³adaj± Wykonawcy wspólnie. 2. Pe³nomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do z³o¿enia o¶wiadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. 3. Wype³niony bez wyj±tku formularz ofertowy stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SIWZ - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. 4. Zaleca siê do³±czyæ zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, je¿eli wyst±pi± przes³anki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona nale¿yt± form± wadium, zostanie odrzucona. Przystêpuj±c do przetargu na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 500,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy piêæset z³otych, 00/100) - dotyczy ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Termin wniesienia wadium up³ywa w dniu sk³adania ofert tj. dnia 07.03.2017 r. godz. 10:30 1. Forma wp³aty wadium. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach: 1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym (w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jeden pakiet, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ porêczenie na ka¿dy pakiet oddzielnie), 2) gwarancjach bankowych (w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jeden pakiet, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ gwarancjê na ka¿dy pakiet oddzielnie), 3) gwarancjach ubezpieczeniowych (w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jeden pakiet, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ gwarancjê na ka¿dy pakiet oddzielnie) 4) lub porêczeniach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP (w przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jeden pakiet, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ porêczenie na ka¿dy pakiet oddzielnie), 5) przelewem na rachunek Zamawiaj±cego - ¶rodki finansowe powinny wp³yn±æ na konto Zamawiaj±cego do 07.03.2017r. do godz. 10:30 pod rygorem odrzucenia oferty. Bank Gospodarstwa Krajowego O/Wroc³aw nr 07 1130 1033 0018 7991 8520 0007 z zaznaczeniem: ,,Wadium w przetargu "Oferta na dostawê oleju opa³owego lekkiego wraz z najmem kot³owni kontenerowej (mobilnej) i dostosowaniem instalacji c.o. - w sezonie grzewczym 2017/2018", znak sprawy: 14/Log./2017 UWAGA: pierwsza sesja ksiêgowania w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Wroc³aw - prowadz±cym rachunek Zamawiaj±cego odbywa siê po godz. 10.00 2. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± w ci±gu 30 dni na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, musi byæ wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: 1) Nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) Okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±; 3) Kwotê gwarancji; 4) Termin wa¿no¶ci gwarancji; 5) Zobowi±zanie gwaranta ( banku lub zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³kowitej kwoty wadium nieodwo³alnie lub bezwarunkowo, na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji), 3. Do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dowodu wp³aty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporz±dzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 128) - nie wymagaj±cy podpisu ani stempla). 4. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcê w innych formach, orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ do depozytu u G³ównego Ksiêgowego Szpitala (KASA SZPITALNA - Budynek Administracji Ogólnej), a kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em do³±czyæ do oferty. 5. Nie dopuszcza siê sk³adania wadium w innej walucie ni¿ PLN, zapis ten dotyczy równie¿ wadium z³o¿onego w innej formie ni¿ w pieni±dzu. UWAGA! Z³o¿enie dokumentu wadialnego w innym miejscu i b³êdnej formie mo¿e spowodowaæ zastosowanie sankcji wynikaj±cej z art. 89 ust. 1 pkt. 7b PZP. 6. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie reguluj± przepisy art. 46 i art. 184 PZP.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Ostateczna cena 1 l oleju opa³owego30
£±czna cena za wynajêcie kot³owni kontenerowej (mobilnej) w okresie obowi±zywania umowy30
Termin dostawy oleju opa³owego20
Wysoko¶æ kary umownej za opó¼nienie w dostawie oleju opa³owego za ka¿dy dzieñ opó¼nienia10
Czas naprawy kot³owni kontenerowej (mobilnej) 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) zwi±zane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Za³±cznik 3, w którym zaleca siê wype³niæ wszystkie miejsca wykropkowane z wyj±tkiem numeru umowy, daty jej zawarcia oraz do³±czyæ go do oferty. Umowê bêdzie uznawa³o siê za zawart± w dacie wymienionej we wstêpie umowy. Oprócz przes³anek wymienionych w art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy zakres zmian w umowie, które bêd± mog³y byæ wprowadzone w formie aneksu: 1. Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, mo¿e zast±piæ nowy Wykonawca - zmiana mo¿liwa tylko na podstawie sukcesji uniwersalnej w my¶l art. 492 kodeksu spó³ek handlowych (przez przeniesienie ca³ego maj±tku spó³ki przejmowanej na inn± spó³kê przejmuj±c±) oraz przejêcie przedsiêbiorstwa na postawie art. 551 i nast. k.c. pod warunkiem, ¿e nowy Wykonawca nie bêdzie podlega³ wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. 2. Wszystkie warto¶ci netto okre¶lone przez Wykonawcê s± ustalone na okres obowi±zywania umowy i nie wzrosn±. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w przypadku, gdy warto¶ci netto przedmiotu umowy obni¿± siê, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje siê odpowiednio. 3. Urzêdowa zmiana stawek podatku VAT obowi±zuje z mocy prawa, w takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zapisów umowy w formie aneksu. W przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (warto¶æ) brutto umowy, a cena (warto¶æ) netto pozostanie niezmienna. Zamawiaj±cy bêdzie realizowa³ zamówienie tylko do wysoko¶ci brutto umowy. 4. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji przez okres 12 miesiêcy. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza w formie aneksu wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy nie wiêcej jednak ni¿ o: 2 miesi±ce od daty jej zakoñczenia, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w: Za³±czniku nr 3 §4 ust. 4 wzoru umowy mo¿e podlegaæ waloryzacji w trakcie obowi±zywania umowy w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2008) oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. Waloryzacja nast±pi na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiaj±cego wraz z uzasadnieniem oraz szczegó³owym wyliczeniem wp³ywu zmiany na ponoszone przez Wykonawcê koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia mo¿e nast±piæ po up³ywie 60 dni od dnia obowi±zywania zmian. W przypadku sporu o zasadno¶æ wprowadzenia waloryzacji mo¿e zostaæ wprowadzona waloryzacja s±dowa w my¶l art. 357 k.c. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu, je¿eli zmiany bêd± konieczne i korzystne dla Zamawiaj±cego. Za zmiany korzystne nale¿y uznaæ wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniaj± pozycjê zamawiaj±cego jako wierzyciela z tytu³u ¶wiadczenia niepieniê¿nego (np. wyd³u¿enie okresu rêkojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obni¿enie ceny, podwy¿szenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadz± do wzmocnienia jego pozycji jako d³u¿nika z tytu³u ¶wiadczenia pieniê¿nego (np. wyd³u¿enie terminu zap³aty). 7. W trakcie obowi±zywania umowy dopuszcza siê zmianê ceny brutto jednego litra oleju opa³owego w przypadku zmiany (wzrostu lub obni¿ki) ceny oleju opa³owego u producenta oleju deklarowanego w ofercie. Podstaw± do zmiany ceny bêdzie przedstawiony Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê dokument potwierdzaj±cy aktualn± na dzieñ dostawy cenê producenta oleju opa³owego. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. 8. W trakcie obowi±zywania umowy dopuszcza siê zmianê producenta oleju opa³owego pod warunkiem, ¿e cena oleju opa³owego u innego producenta bêdzie ni¿sza ni¿ cena u producenta oleju deklarowanego w ofercie. Podstaw± do zmiany ceny bêdzie przedstawiony Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê dokument potwierdzaj±cy aktualn± na dzieñ dostawy cenê producenta oleju opa³owego i innego producenta. Zmiana ta nie stanowi zmiany tre¶ci umowy i nie wymaga aneksu do umowy. 9. Zmiana siedziby Wykonawcy nie stanowi zmiany tre¶ci umowy i nie wymaga aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 07/03/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.