eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem (100 zestawów komputerowych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Malbork: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem (100 zestawów komputerowych)
Numer ogłoszenia: 305870 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem (100 zestawów komputerowych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem (100 zestawów komputerowych) - patrz specyfikacja techniczna nr 1/2 oraz 2/2 zamieszczona poniżej. 2. instalację i konfigurację zestawów komputerowych u odbiorców projektu (zlokalizowanych na terenie Gminy Miłoradz I Miasta Malborka) - zainstalowanie zestawów komputerowych w poszczególnych gospodarstwach domowych. 3. usługi serwisowe sprzętu komputerowego 4. Dostawca sprzętu udziela minimum 36 miesięcznej gwarancji na całość zakupionego sprzętu i świadczone usługi będące przedmiotem zamówienia - wymagane jest świadczenie przez Dostawcę sprzętu w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego minimum 3-letniego międzynarodowego serwisu z reakcją w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu telefonicznie lub faksem usterki lub awarii, z naprawą na miejscu w gospodarstwie domowym. W zakres usługi serwisowania w ramach projektu Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz wchodzi między innymi: I) dyżur telefoniczny - pomoc telefoniczna w godzinach 10-18 w dni robocze, II) zapewnienie kontaktu z użytkownikami poprzez komunikatory (przekaz audio i wideo), III) w przypadku nie rozwiązania problemu technicznego, telefonicznie wymagana jest wizyta serwisowa w miejscu instalacji komputera nie później niż 48h od zgłoszenia (dni robocze), IV) udzielanie konsultacji i porad użytkownikowi przez wykonawcę, V) okresowy audyt weryfikujący legalność wykorzystywanego oprogramowania (raz na 6 miesięcy - raport do UM), VI) weryfikacja na bieżąco działania sprzętu (raz na 6 miesięcy - raport do UM) VII) konserwacja sprzętu (raz na 12 miesięcy - czyszczenie, odkurzanie, itp) VIII) czynności naprawcze w ramach napraw pogwarancyjnych urządzeń komputerowych, wykonywane w miejscu instalacji IX) naprawa gwarancyjna sprzęt I urządzeń komputerowych X) naprawy pogwarancyjne sprzętu I urządzeń komputerowych, co do których konieczne jest dokonanie napraw w autoryzowanym serwisie, XI) w razie potrzeby przemieszczanie sprzętu komputerowego z miejsca instalacji, jeżeli wymaga tego realizacji projektu. Zakres zamówienia objęty jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia rejestru zgłoszeń problemów przekazywanych przez użytkowników oraz dostarczanie raz w miesiącu protokołów z przeprowadzanych czynności. II. Uwagi do przedmiotu zamówienia: a) Poszczególne części składowe zestawu komputerowego winny być ze sobą kompatybilne; b) Zamawiający żąda by w ofercie podano producentów, nazwy oraz modele proponowanego sprzętu wraz z dokładnym opisem technicznym. c) Wszystkie programy wymagające aktywacji winny być aktywowane przed dostarczeniem do Zamawiającego; d) Wykonawca udziela gwarancji na całość sprzętu i usług od dnia podpisania obustronnego protokołu odbioru sprzętu. Na naprawiony element sprzętu Dostawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia podpisania protokołu dokonania naprawy. Zamawiającemu zostanie przyznane prawo wymiany zestawu komputerowego na nowy zestaw po trzykrotnej naprawie danego zestawu komputerowego. e) Zamawiający może zażądać od Dostawcy sprzętu uczestniczącego w postępowaniu przetargowym, dostarczenia egzemplarza testowego zaoferowanego sprzętu - Dostawca winien dostarczyć sprzęt w terminie 3 dni od daty pisemnego zapotrzebowania na egzemplarz testowy (potwierdzony faks). Sprzęt dostarczony do testów musi być zgodny z oferowanym sprzętem i przygotowany do podłączenia do sieci komputerowej Zamawiającego. Oględziny i testowanie dostarczonego egzemplarza testowego zestawu komputerowego nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego. Po przeprowadzonych testach i utrwaleniu fotograficznym przedmiotu oględzin, protokolarnie zostanie zwrócone przedstawicielowi Dostawcy sprzętu. f) Zamawiający wymaga sprzętu fabrycznie nowego. g) Sprzęt należy dostarczyć z kompletem kabli, zaślepek itp. h)Do licencji zostaną dostarczone oryginalne płytki instalacyjne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - 8 000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Wykonawca składający ofertę równoważną jest obowiązany do wykazania równoważności zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 4. Sprzęt objęty niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych oraz kompatybilności elektromagnetycznej urządzeń informatycznych (PN-EN 60950:2000 oraz PN-EN 55022:2002 i PN-EN 55024:2000). 5. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty (netto i brutto) dla całości przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ 6. Wykonawca musi zaoferować na wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia gwarancję na minimum 36 miesięcy, liczoną od daty odbioru końcowego zamówienia wraz z bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ. 9. Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy, to w tym krótszym okresie, powinien należycie wykonać co najmniej 2 dostawy komputerów wraz z monitorami o wartości co najmniej 300.000 zł brutto każda z tych dostaw i przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie obu tych dostaw. 10. Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy, to w tym krótszym okresie, powinien należycie wykonać (lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonywać) co najmniej 1 usługę serwisowania sprzętu komputerowego, o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto, i przedstawić dokument potwierdzający należyte wykonanie (wykonywanie) tej usługi. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie IV pkt 9 i 10 SIWZ, należy dostarczyć wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw komputerów wraz z monitorami, z podaniem wartości tych dostaw, dat wykonania i odbiorców, i przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie obu tych dostaw (np. referencje, protokoły odbioru itp.). Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie IV pkt 10 SIWZ, należy dostarczyć wykaz wykonanej (wykonywanej w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jednej usługi serwisowania sprzętu komputerowego, z podaniem jej wartości, daty wykonania (wykonywania) i odbiorców, i przedstawić dokument potwierdzający należyte wykonanie (wykonywanie) tej usługi (np. referencje, protokoły odbioru itp.). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt 1.1 oraz 1.2., przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 1.2.1 w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa w SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 1.2.2 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.2.3 Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału, odpisu wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Ponadto, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty lub oświadczenia: 2.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierające część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków; 2.2 cena oferty (netto i brutto) wyliczona dla całości przedmiotu zamówienia, skalkulowana przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i jej załączników, 2.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 2.4 oświadczenie o spełnieniu przez oferowany przedmiot zamówienia normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych oraz kompatybilności elektromagnetycznej urządzeń informatycznych (PN-EN 60950:2000 oraz PN-EN 55022:2002 i PN-EN 55024:2000. 2.5 Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie IV pkt 9 i 10 SIWZ, należy dostarczyć wykaz wykonanej (wykonywanej w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej dwóch dostaw oraz jednej usługi serwisowania sprzętu komputerowego, z podaniem ich wartości, daty wykonania (wykonywania) i odbiorców, i przedstawić dokument potwierdzający należyte wykonanie (wykonywanie) tych usługi (np. referencje, protokoły odbioru itp.). Dokumenty wymienione w punkcie V mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork,Wydział IZP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, pok. nr 115 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pn. Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz i jest finansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.