Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Czempiń: Przebudowa ulicy Gruszkowej, w tym sieć deszczowa, utwardzenie jezdni i budowa chodników.
Numer ogłoszenia: 30583 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czempiń , ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 061 2826703, faks 061 282 63 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Gruszkowej, w tym sieć deszczowa, utwardzenie jezdni i budowa chodników..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Gruszkowej w Czempiniu. Roboty drogowe na odcinku od km 0+224,00 do km 0+734,30 W zakres robót wchodzi wykonanie: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych a. sprawdzenie wyznaczenia sytuacyjnego i wysokościowego punktów głównych osi trasy i punktów wysokościowych, b. uzupełnienie osi trasy dodatkowymi punktami (wyznaczenie osi), c. wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych), d. wyznaczenie przekrojów poprzecznych, e. zastabilizowanie punktów w sposób trwały, ochrona ich przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie. 2. Wyznaczenie obiektów mostowych a. Wyznaczenie obiektów mostowych obejmuje sprawdzenie wyznaczenia osi obiektu i punktów wysokościowych, zastabilizowanie ich w sposób trwały, ochronę ich przed zniszczeniem, oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie oraz wyznaczenie usytuowania obiektu (kontur, podpory, punkty). 3. Roboty ziemne: a. wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, b. wykonanie wykopów w gruntach skalistych, c. budowę nasypów drogowych, d. pozyskiwanie gruntu z ukopu lub dokopu. 4. Kanalizacja deszczowa, 5. Koryto z profilowaniem i zagęszczeniem, 6. Podbudowa z kruszyw: a. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, b. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, c. Podbudowa z żużla wielkopiecowego stabilizowanego mechanicznie. 7. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, 8. Nawierzchnia z betonu asfaltowego, 9. Nawierzchnia z kostki betonowej, 10. Umocnienie pow. skarp, rowów i ścieków, roboty związane z: a. humusowaniem, obsianiem, darniowaniem; b. brukowaniem; c. zastosowaniem elementów prefabrykowanych; d. umocnieniem biowłókniną; e. umocnieniem geosyntetykami; f. wykonaniem hydroobsiewu. 11. Krawężniki betonowe, 12. Chodniki z kostki betonowej, 13. Obrzeża betonowe, 14. Ścieki z elementów prefabrykowanych, 15. Progi zwalniające na jezdniach. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzą ponadto inne roboty ujęte i nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, - w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert wykonali co najmniej 3 zamówienia, którego przedmiotem była budowa analogicznych do przedmiotu zamówienia obiektów. Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych kryteriów w oparciu o przedłożone zaświadczenia i referencje. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wnioskodawca spełnia wymienione warunki. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) właściwie wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym wzorem, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia - zgodnie z załączonym wzorem, h) wykaz narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach b,d dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl / przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czempiń
ul. 24 Stycznia 25
64-020 Czempiń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy w Czempiniu ul. 24 Stycznia 25 64-020 Czempiń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Wykonanie placu zabaw na osiedlu nr 4 w miejscowości Czempiń - Etap I.
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Budowa oświetlenia w miejscowości Betkowo.
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.