eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonanie projektu i montaż zestawów solarnych wraz z instalacją c.w.u. dla KPP w Białobrzegach przy ul. Żeromskiego 23.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Radom: Termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonanie projektu i montaż zestawów solarnych wraz z instalacją c.w.u. dla KPP w Białobrzegach przy ul. Żeromskiego 23.
Numer ogłoszenia: 305810 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98211 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi oraz wykonanie projektu i montaż zestawów solarnych wraz z instalacją c.w.u. dla KPP w Białobrzegach przy ul. Żeromskiego 23..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót Roboty termomodernizacyjne Termomodernizacja budynku KPP w Białobrzegach obejmuje docieplenie ścian, dachu i stropodachu W ścianach elewacji piwnic przewidziano uzupełnienia i podmurowania otworów okiennych , wymianę okien piwnic oraz demontaż większości krat zewnętrznych. 1. Hydroizolacje pionowe na zewnętrznych powierzchniach murów fundamentowych 2. Paroizolacje - folia polietylenowa 3. Termoizolacja ścian zewnętrznych metodą BSO / lekka mokra / 4. Tynki zewnętrzne ścian na warstwie ocieplenia cienkowarstwowe 5. Malowanie tynków zewnętrznych dwukrotnie farbami silikatowymi 6. Wymiana parapetów i obróbek blacharskich 7. Wymiana krat okiennych zewnętrznych 8. Wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku 9. Schody zewnętrzne zgodnie z załączonymi przedmiarami robót i dokumentacją projektową Wykonanie projektu i montaż zestawów solarnych 1. zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnej do wspomagania podgrzewu ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją c.w.u. 2. szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego min. 2 osoby w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w trzech egz ) na 7 dni przed odbiorem robót spoczywa na wykonawcy. Opis obiektu Istniejący obiekt Komendy Powiatowej Policji w Białobrzegach jest budynkiem o funkcji użyteczności publicznej. Jest to obiekt wzniesiony w technologii tradycyjnej, murowanej w latach 50-tych ubiegłego wieku. Ściany murowane z cegły, stropy prefabrykowane i wylewane, nad częścią ostatniej kondygnacji stropodach drewniany. Wysokość budynku 3 kondygnacje nadziemne. Budynek całkowicie podpiwniczony z częściowo użytkowym poddaszem. Dach czterospadowy symetryczny o spadku połaci dachowych 42o Wymiary budynku w rzucie 33,35 m x 15,08 m przed termomodernizacją. Wymiary budynku w rzucie 33,59 m x 15,32 m po termomodernizacji. Architektura budynku o prostej i tradycyjnej formie. Schody w budynku żelbetowe. Powierzchnia całkowita budynku - 1754 m2 pow. użytkowa 936 m2 kubatura budynku 5371 m3 URZĄDZENIA I MATERIAŁY RÓWNOWAŻNE Urządzenia i materiały równoważne - jeśli gdziekolwiek w przedmiarach, dokumentacji projektowej, PFU, SIWZ i w załącznikach przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego określenia typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata ( na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np. referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie - referencje, opinie itp. ) UWAGA : Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) opracowanie dokumentacji projektowej: projekt budowlano-wykonawczy instalacji kolektorów słonecznych, konstrukcji pod kolektory słoneczne, elektryczne i AKPiA - 5 egz. b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 3 egz., c) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 3 egz. d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. e) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej na płycie CD 2 egz , przedmiary i kosztorysy w pliku ATH lub KST f) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. g) wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych, instalacyjnych kolektorów słonecznych, instalacji c.w.u., połączenie z instalacją ciepłej wody użytkowej i źródłem ciepła h) szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego ( min. 2 osoby) w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej i) przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej ( 3 egz. ) Zamawiającemu. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Grzyb INTEGRA Przedsiębiorstwo Usługowe, ul. Botaniczna 13, 26-613 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348378,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 335160,64

  • Oferta z najniższą ceną: 335160,64 / Oferta z najwyższą ceną: 457283,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.