eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przebudowa ul. Admiralskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-27

POZYCJA 30580

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa ul. Admiralskiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, do kontaktów: Tomasz Dziedzic, Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: przeta@wp.pl, www.warszawarembertow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Admiralskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Admiralskiej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dzielnica Rembertów m.st. Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. Zakres: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe i brukarskie, nakładki bitumiczne, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, regulacje elementów pokryw urządzeń podziemnych, transport gruzu, oznakowanie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 56;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp; 2 oraz spełniają następujące warunki: 1) Potencjał kadrowy Mają do dyspozycji następujące osoby: -kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi - 1 osoba; -15 osób fizycznych; 2) Potencjał techniczny. Mają do dyspozycji w pełni sprawne jednostki sprzętu, w tym: -walec stalowy - 1 szt. -koparko-ładowarka - 1 szt. -zagęszczarki płytowe- 2 szt. -układarka mas bitumicznych- 1 szt. -samochody samowyładowcze - 3 szt. 3)Doświadczenie wykonawcy w realizacji zamówień. Zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzech zadań polegających na ułożeniu nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z kostki brukowej o wartości łącznej minimum 500.000 zł brutto. Zamawiający dopuszcza - w ramach postawionego warunku - ułożenie nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z kostki brukowej zrealizowane w ramach jednego zadania, jak też rozłącznie (w tym - w ramach trzech wymaganych zadań wykonawca musi wykazać - min. 1 zadanie polegające na ułożeniu nawierzchni bitumicznej oraz min. 1 zadanie polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej). Za zrealizowane zamówienia należy rozumieć zamówienia, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni zamówienia rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości dokumentów, złożonych na potwierdzenie że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.08.2005, cena - 50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 16.10.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2005, godzina 11:00, pok. 504.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.