eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostycyn › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Mała Klonia, Wielka Klonia, Przyrowa, Gostycyn w gminie Gostycyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Gostycyn: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Mała Klonia, Wielka Klonia, Przyrowa, Gostycyn w gminie Gostycyn
Numer ogłoszenia: 305804 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostycyn , ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 67 310, faks 52 33 67 311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Mała Klonia, Wielka Klonia, Przyrowa, Gostycyn w gminie Gostycyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Mała Klonia, Wielka Klonia, Przyrowa, Gostycyn w gminie Gostycyn. 2. W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębach geodezyjnych Mała Klonia, Wielka Klonia, Przyrowa, Gostycyn w gminie Gostycyn. W ramach tego zamówienia należy wykonać : - prace wstępne: a) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej z analizą stanu istniejącego uwzględniającej powiązania obszaru objętego planem z otoczeniem (w formie opisowej i graficznej, a gdzie jest to możliwe i fotograficznej), b) przygotowanie materiałów geodezyjnych do opracowania planu, c) wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej (w formie opisowej i graficznej), d) analiza wniosków wniesionych do planu i opracowanie propozycji ich rozstrzygnięcia: - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, - opracowania ekofizjograficznego, - prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, - w razie stwierdzenia konieczności - studium wpływu elektrowni wiatrowych na krajobraz, - w razie stwierdzenia konieczności opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych, Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi. Opracowanie ekofizjograficzne należy sporządzić na potrzeby projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych, w tej samej skali, w której ma być wykonany projekt planu. Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym: Prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień, uchwał i zarządzeń - wraz z rozdzielnikiem prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do planu prace studialne i projektowe - prezentacja koncepcji, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, prezentacja projektu planu udział we wszelkich prezentacjach projektu planu, w posiedzeniach Powiatowej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia: a) w trakcie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie MPZP rozwiązaniami, b) organów gminy w trakcie czynności związanych ze sporządzaniem i uchwalaniem planu; opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag, opracowanie ekofizjografii, prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych uchwalenia planu co najmniej 1-dniowego pobytu w siedzibie UG w okresie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i udzielania zainteresowanym informacji o projekcie planu; organizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu planu zagospodarowania przestrzennego, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko; wprowadzenie zmian do tekstu planu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag; przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu planu z ustaleniami studium; przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej ponawianie czynności wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów: a) wynikających z uwzględnienia przez Wójta lub Radę Gminy uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, b) wynikających z rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przygotowanie uzasadnienia na podstawie art. 42 pkt 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013 r. 1235 z późn. zm. przygotowanie podsumowania na podstawie art. 55 ust. 3 w/w ustawy przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu planu z ustaleniami studium; przygotowanie wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi Uchwały Rady Gminy Gostycyn wraz z załącznikami przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko - Pomorskiego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP. Ewentualne zamówienia uzupełniające zgodne będą z przedmiotem zamówienia podstawowego i dotyczyć będę ewentualnego ponowienia procedury formalno-prawnej w wyniku niekorzystnych rozstrzygnięć nadzorczych i sądowych nie spowodowanych uchybieniami po stronie Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5 000 zł najpóźniej do 19.09.2014 r. do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będzie łącznie posiadanie osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia: 1.3.1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 2) i/lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.2.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w następującym charakterze:

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. W razie pełnienia czynności przekraczających zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania prac planistycznych może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Ewentualna zmiana terminu wykonania wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gostycyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostycyn, ul. Głowna 8, 89-520 Gostycyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 10:00, miejsce: rząd Gminy Gostycyn, ul. Głowna 8, 89-520 Gostycyn, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.