eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) - kanalizacja.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Zielona Góra: Wykonanie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) - kanalizacja.
Numer ogłoszenia: 305799 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) - kanalizacja..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie operatu oraz budowa informatycznej bazy danych (format danych SHP) geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla warstwy sieci kanalizacyjnej obejmującej część obszaru miasta Zielona Góra, określona poniżej w danych ogólnych przedmiotu zamówienia. Podstawę opracowania stanowią dane zgromadzone w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (postać informatyczna i tradycyjna) oraz dane zgromadzone przez właścicieli lub administratorów opracowywanej sieci. Przedmiotem GESUT są obiekty zdefiniowane w instrukcji geodezyjnej G-7. 3.1. Ogólny zakres prac obejmuje: 3.1.1. analizę materiałów otrzymanych z MODGiK i ZUDP, 3.1.2. analizę materiałów znajdujących się w zasobach właścicieli lub administratorów sieci kanalizacyjnej, 3.1.3. na podstawie w/w analiz wykonanie ewentualnych pomiarów uzupełniających po konsultacji z Zamawiającym, 3.1.4. na podstawie w/w analiz i pomiarów dokonanie zapisu informatycznego zmian i uzupełnień danych przestrzennych i opisowych (postać informatyczna zgodna ze szczegółowymi wytycznymi technicznymi- pkt. 2.3 stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ), w celu uzupełnienia bazy danych przez Zamawiającego, 3.1.5. sporządzenie operatu GESUT sieci kanalizacyjnej. 3.2. Dane ogólne przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Obiekt - część miasta Zielona Góra: 3.2.1.1. część obszaru miasta Zielona Góra obejmująca następujące sekcje mapy zasadniczej: - 5.168.25: 17, 18, 22, 23, 24 i 25 - 5.167.25: 02, 03, 04, 05, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14 i 15, 3.2.1.2. powierzchnia opracowania - ok. 1300 ha 3.2.1.3. numeryczna mapa zasadnicza prowadzona w układzie współrzędnych, 3.3. ilość działek ewidencyjnych - 4969 3.3.1.1. ilość działek ewidencyjnych z naniesioną siecią kanalizacyjną (lub przyłączem)- 2385 3.3.1.2. sieci i przyłącza kanalizacyjne w postaci numerycznej - ok.225km 3.3.1.3. ilość obiektów punktowych lub powierzchniowych należących do sieci kanalizacyjnej oraz punktów określających przebieg lub parametry warstwy kanalizacyjnej w postaci numerycznej - ok.24715 3.3.1.4. dane dotyczące sieci kanalizacyjnej nie obejmują obiektów wprowadzonych do zasobu MODGiK po dacie niniejszego opracowania. 3.4. Szczegółowe wytyczne dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ, który stanie się załącznikiem nr 1 i 2 do podpisanej umowy. UWAGA! W całości podlegają opracowaniu szczególne przypadki przewodów kanalizacyjnych, kiedy położone są zarówno na obszarze opracowania jak i poza nim. Definicja przewodu została określona w załączniku nr 4 instrukcji G-7, przy czym szczególnie należy pamiętać o tym, że początek i koniec przewodu ustalany jest w porozumieniu z administratorem sieci . Wszelkie odstępstwa od niniejszych warunków technicznych należy uzgodnić z Zamawiającym w formie pisemnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania o minimalnej wartości 50.000,00zł każde, w zakresie budowy informatycznej bazy danych udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 5.1.2. dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - minimum 2 osoby. zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.8) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 11) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) i 6.1.6) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2.2. pkt 6.1.6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.