eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont i przebudowa pomieszczenia serwera w poddaszu II piętra oraz remont pomieszczeń na parterze zabytkowego budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie ul. Sokoła 13.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Rzeszów: Remont i przebudowa pomieszczenia serwera w poddaszu II piętra oraz remont pomieszczeń na parterze zabytkowego budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie ul. Sokoła 13.
Numer ogłoszenia: 305794 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Sokoła 13, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8535217 i 18, faks 017 8532431.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczenia serwera w poddaszu II piętra oraz remont pomieszczeń na parterze zabytkowego budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie ul. Sokoła 13..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe - rozebranie ze ścian okładzin i elementów płyt i obić drewnianych, - demontaż ościeżnic i drzwi, - rozebranie podłóg z desek, parkietów i legarów, - wyrównanie podłoża z podsypki wapiennej, - rozebranie ścianek działowych, - usunięcie gruzu i elementów z rozbiórek oraz wywiezienie na wysypisko. 2. Roboty budowlane - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych oraz wykonanie izolacji termicznej ścian i sufitu, - ułożenie nowych legarów i podłogi na stropie, - ułożenie legarów na podsypce wapiennej, ślepej podłogi z desek oraz ułożyć parkiet mocując go gwoździami do podłoża, - cyklinowanie i lakierowanie podłóg, - uzupełnianie ubytków tynkami renowacyjnymi, szpachlowanie ścian i sufitów, - malowanie dwukrotnie pomieszczeń farbami emulsyjnymi, - malowanie stolarki okiennej i drzwiowej farbami olejnymi, - wykonanie w serwerowni wentylacji do przewodów kominowych. 3. Roboty instalatorskie i montażowe - montaż grzejnika typu klimakonwektor oraz połączenie go do istniejącej instalacji klimatyzacyjnej / rozbudowa o 1 grzejnik/ - montaż sterownika temperatury do grzejnika wraz z instalacją elektryczną zasilającą, - uzupełnienie glikolu i sprawdzenie prawidłowości pracy instalacji klimatyzacji. Cały zakres robót objęty zamówieniem należy wykonać w oparciu o pozwolenie na budowę AR.I.54.7353/60/656/09 z dnia 2.09.2009r. oraz pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Decyzja 208/09 z dnia 07.08.2009r., projekt budowlany, specyfikację wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, wizje lokalną oraz uzgodnienia z zamawiającym, a także przewidzieć specyfikę obiektu czynnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdujący się w dobrej sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat lub skłądek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem opłacenie składki. 4. Informację banku prowadzącego rachunek Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem skłądania ofert potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, co najmniej w wysokości wartości złożonej oferty. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie wykonaniem robót wraz z potwierdzeniem uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności wraz z wykazaną co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. Dz.U. 150 z 2004r. poz.1579. 6. Wykaz zamówień w okresie 3 lat o podobnym charakterze potwierdzonych referencjami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wimbp.rzeszow. pl ; www.wrota.podkarpackie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-010 Rzeszów, ul. Sokoła 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie, ul. Sokoła 13, sekretariat pok. 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.