eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Renowacja zabytkowego obiektu KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Szczecin: Renowacja zabytkowego obiektu KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47
Numer ogłoszenia: 305764 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176513 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja zabytkowego obiektu KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i renowacyjne zabytkowego obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47. 2. Zakres prac obejmuje: renowację elewacji całego obiektu zgodnie z projektem, programem prac konserwatorskich oraz decyzjami MKZ w Szczecinie (nr BMKZ S.4125.51.2014.EW z dnia 21.02.2014r. oraz nr BMKZ-S.4125.207.2014.MJ z dnia 25.04.2014 r. obejmującą w szczególności elementy ceglane, kamienne, detal architektoniczny, malatury, tynk polichromowany i drewno polichromowane), stolarkę okienną, stolarkę drzwiową. odtworzenie: - kutych krat na parterze fasady na wzór zachowanych przy oknach obok portalu, - drzwi w głównym portalu wejściowym od ul. Małopolskiej, - wrót bramy przejazdowej przy ul. Starzyńskiego oraz pozostałych drzwi w zabytkowych częściach gmachu, - przywrócenie ceglanego lica muru kurtynowego, wykonanie iluminacji elewacji Gmachu, konserwację ogrodzenia przedogródka, wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej zlokalizowanej pod dziedzińcem wewnętrznym wraz z ułożeniem nowej nawierzchni dziedzińca z kostki granitowej oraz remont nawierzchni wjazdu od ulicy Starzyńskiego, renowację Sali Tradycji: - zachowanie (remont, konserwacja i ewentualna wymiana zniszczonych elementów) oryginalnej skrzynkowej stolarki okiennej oraz renowację stolarki drzwiowej w Sali Tradycji, - odtworzenie dawnych żaluzji drewnianych z wykorzystaniem składowych ich konstrukcji (istniejących prowadnic zewnętrznych), - renowację polichromii na ścianach i suficie obłożonych drewnem w 90% oraz odkrycie i odtworzenie zamalowanej polichromii na ścianach ponad boazerią zgodnie z dokumentacja archiwalną pod ścisłą kontrolą Konserwatora Zabytków, - wykonanie nowego pięcioramiennego żyrandola, remont i konserwacja wewnętrznych portali kamiennych na holu 1 piętra, roboty towarzyszące, w tym m.in. wykonanie tablicy informacyjnej o realizowanym zadaniu z RPO na czas prowadzenia prac budowlanych - wzór załącznik nr 11 do siwz, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. wtórnik geodezyjny oraz protokoły badań, sprawdzeń, sprawności itp. w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do przemurowania uszkodzonych studzienek okiennych w poziomie piwnic (poniżej poziomu terenu) (rozbiórki, odtworzenia), ich zaizolowania oraz oczyszczenia, a także naprawy uszkodzonej powierzchni wewnętrznej pozostałych studzienek, wykonania krat zamykających studzienki i wykonania zabezpieczeń przed opadami atmosferycznymi. Ponadto: Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne szkody, w tym utratę mienia, doznane od Wykonawcy przez Zamawiającego oraz innych Wykonawców i Podwykonawców wykonujących w tym samym czasie roboty na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania własnego zaplecza budowy. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za elementy wykonane przez innych wykonawców w przypadku ingerencji w te elementy w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca, w przypadku opóźnienia w wykonaniu Zamówienia z własnej winy, będzie ponosić odpowiedzialność za ewentualną utratę części lub całości kwoty finansowania zadania przez jednostkę finansującą. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z podmiotem aktualnie realizującym prace modernizacyjne na terenie budowy zasad postępowania w trakcie realizacji robót w zakresie BHP, zgodnie ze standardami podmiotu aktualnie realizującego roboty budowlane tj. środki zabezpieczenia grupowego oraz indywidualnego przy wszystkich prowadzonych pracach oraz ewentualnego wspólnego korzystania z przyłączy oraz innych elementów zaplecza budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Tytuł Projektu: Renowacja zabytkowego obiektu KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47.Projekt nr: UDA-RPZP.06.02.02-32-002/14.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7426553,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5350000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6248400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.