eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaRozbudowa parterowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-edukacjno-wychowawczego, Świdnica ul. Kozara Słobódzkiego28(dz. Nr 12 4 obr.1)



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa parterowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-edukacjno-wychowawczego, Świdnica ul. Kozara Słobódzkiego28(dz. Nr 12 4 obr.1)
Numer ogłoszenia: 305752 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym , ul. Głogowa 2b, 02-639 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6460314, 8488260, faks 022 8486162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rozbudowa parterowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-edukacjno-wychowawczego, Świdnica ul. Kozara Słobódzkiego28(dz. Nr 12 4 obr.1).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie rozbudowy i częściowej przebudowy istniejącego budynku parterowego. Na działce przewidziano następujące nowe elementy zabudowy: poszerzony zostanie łącznik budynek o szer. 7,54 m, obsługa komunikacyjna bez zmian. Media z istniejących przyłączy na bazie instalacji wewnętrznych. Wody opadowe odprowadzone będą do kanalizacji deszczowej. CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA: W dobudowywanej parterowej części obiektu przewidziano pomieszczenie administracyjne, pomieszczenie wózkowni,salę dydaktyczną oraz WC dla niepełnosprawnych. Sala dydaktyczna przewidziana jest nie więcej niż 4 osoby. Rozbudowa obejmuje dobudówkę o wysokości zgodnej z zabudową istniejącą. Całkowita powierzchnia rozbudowy obejmuje fragment obiektu istniejącego, który ulega rozebraniu oraz część nowo dobudowaną. Przyjęto technologię tradycyjną, ściany murowane z elementów drobnowymiarowych, stropodach niewentylowany na stropie Teriva I. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w projekcie budowlanym autorstwa INTEGRA Budownictwo i nieruchomości, Rynek 36, 58-200 Dzierżoniów, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ Przedmiar(jako element pomocniczy) robót stanowią załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych w szczególności poprzez : a.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, b. prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45), c. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonanie lub remont budynku mieszkalnego lub obiektu użyteczności publicznej o łącznej wartości dwóch robót netto nie mniejszej niż 500.000 zł, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, e.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę 200.000 zł jak również posiada przychód ze sprzedaży usług netto za ostatnie 3 lata nie mniejszy niż 1.000.000,- zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, f.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200.000,-zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych: 1. wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ -załącznik nr 1 W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 3 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 4 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 5 6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 6 W przypadku składania ofert przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 ust. 2,4, 5 i 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentu o którym mowa w pkt.7 ust. 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7. wykaz kadry technicznej i wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy - załącznik nr 7 wg. wzoru załącznik nr 3 SIWZ Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym, oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 13 oraz pkt.7 ust. 14. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane stosowne do powierzonej mu funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, - załącznik nr 8, 9.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, t.j. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonanie lub remont budynku mieszkalnego lub obiektu użyteczności publicznej o łącznej wartości dwóch robót netto nie mniejszej niż 500.000 zł, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie,, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót budowlanych); - załącznik nr 9 wg. wzoru załącznik nr 4 SIWZ - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 10. sprawozdanie finansowe. W ramach sprawozdania należy dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody ze sprzedaży usług netto nie mniejszy niż 1.000.000,- zł, zysk oraz zobowiązania i należności łącznie - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - załącznik nr 10 11. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 11 12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200.000,-zł. - załącznik nr 12 - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 13. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie spółka cywilna, konsorcjum. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. 7 ust. 2,3,4,5,6. - załącznik nr 13 14. Umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408- załącznik nr 14 15. harmonogram rzeczowo -finansowy - załącznik nr 15 wg. wzoru załącznik nr 5 SIWZ 16. kosztorys ofertowy - załącznik nr 16 17. dowód wniesienia wadium - załącznik nr 17 18. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 18 Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Stowarzyszenie na rzecz osób z upośledzeniem umysłowym Koło w Świdnicy, ul. K. Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica -sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Polskie Stowarzyszenie na rzecz osób z upośledzeniem umysłowym Koło w Świdnicy, ul. K. Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.