eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Zbiór żołędzi i bukwi w Nadleśnictwie Smolarz w roku 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-06

Ogłoszenie nr 305684 - 2016 z dnia 2016-09-06 r.

Drezdenko: Zbiór żołędzi i bukwi w Nadleśnictwie Smolarz w roku 2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz, krajowy numer identyfikacyjny 81053930900000, ul. Klesno  , 66530   Drezdenko, woj. lubuskie, państwo , tel. 957 620 563, e-mail smolarz@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 620 578.
Adres strony internetowej (URL): http://www.smolarz.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.smolarz.szczecin.lasy.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.smolarz.szczecin.lasy.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Klesno3, 66-530 Drezdenko


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiór żołędzi i bukwi w Nadleśnictwie Smolarz w roku 2016
Numer referencyjny: S.270.1.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zbiór nasion dębu bezszypułkowego i buka zwyczajnego z drzewostanów nasiennych Nadleśnictwa Smolarz z dostawą do szkółki leśnej w Górzyskach. Zbiór nasion obejmuje: 1) 55 000 kg nasion dębu bezszypułkowego, 2) 1 000 kg nasion buka zwyczajnego. Zbiór ręczny z powierzchni gruntu (po opadnięciu nasion).

II.5) Główny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa
Dodatkowe kody CPV:77230000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 439500
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: w przypadku urodzaju pozwalającego na dodatkowy zbiór nasion zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 o wartości maksymalnej do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/11/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A. Doświadczenie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegające na zbiorze nasion drzew leśnych o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. B. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 10 osobami zdolnymi do zbioru nasion. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Informacja potrzebna do weryfikacji ilości osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, co jest istotne również przy ocenie punktowej oferty

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z wymogami opisanymi w punkcie 6.2.1 SIWZ, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 5 do SIWZ). Wykaz wykonanych usług (zał.nr 3 do SIWZ) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem referencji lub dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Opłacona polisa Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę wskazaną w punkcie 6.2.2 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-09-13 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. 74124036111111000041734063; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240.).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena (koszt)60.00
Ilość zbieraczy pozostająca w dyspozycji wykonawcy40.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

§ 1. PRZEDMIOT UMOWY 1.1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania świadczenie usług leśnych polegających na zbiorze nasion dębu bezszypułkowego oraz buka z drzewostanów nasiennych Zamawiającego wraz z dostawą do szkółki leśnej w Górzyskach, a w szczególności zbiór nasion obejmuje: a) 55 000 kg nasion dębu bezszypułkowego, b) 1 000 kg nasion buka, zwany w dalszej części umowy "Przedmiot Umowy". 1.2. Ostatecznie zebrana ilość nasion może być mniejsza, jeśli faktyczny urodzaj okaże się słabszy niż przewidywany. Nie będzie to jednak podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość ilościowej zamiany gatunków w ramach Przedmiotu umowy. 1.3. Zbiór nasion będzie odbywał się na wyłączonych drzewostanach nasiennych (WDN) oraz gospodarczych drzewostanach nasiennych (GDN) jako ręczny zbiór nasion z dna lasu (wykazy drzewostanów stanowią zał. nr 4A, 4B i 4C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 1.4. Dokładny termin wejścia na poszczególne pozycje, na których będzie wykonywany zbiór nasion oraz termin zaprzestania zbioru nasion określi upoważniony pracownik Zamawiającego - P.Tomasz Kloc, leśniczy szkółkarz. 1.5. Wykonawca po dokonaniu zbioru, zobowiązany jest dostarczyć nasiona do szkółki leśnej w Górzyskach, gdzie nastąpi ważenie nasion oraz sprawdzenie ich czystości. Czas od zbioru do przekazania nasion na szkółkę musi być możliwie krótki, nie dłuższy niż 48 godz. 1.6. Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Umowy z uwzględnieniem przepisów obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (dostępnych w siedzibie Zamawiającego na żądanie Wykonawcy) zawartych między innymi w: o Ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. "o leśnym materiale rozmnożeniowym" (Dz. U. nr 73 poz. 761 ze zm.) wraz z aktualnymi rozporządzeniami dotyczącymi leśnego materiału rozmnożeniowego, o Zarządzeniach i Decyzjach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych regulujących sprawy związane z nasiennictwem, w tym: o Zarządzenia nr 29 z dn. 21.03.2013r. w sprawie ochrony leśnych zasobów genowych na potrzeby nasiennictwa i hodowli drzew leśnych, o Zarządzenia nr 84 z dnia 15 października 1999 r. w sprawie organizacji i dokonywania oceny nasion w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe. o Zasadach hodowli lasu - wprowadzonych Zarządzeniem nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie wprowadzenia "Zasad hodowli lasu" w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (ZH-710-56/11), o Ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. "o ochronie roślin" ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 17 ze zm.) o Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. "o ochronie przyrody" ( t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1651 ze zm.) oraz wszelkich innych wymogów prawa, dotyczących w szczególności bezpieczeństwa pożarowego, ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. W ramach swojego zobowiązania Wykonawca zapewni wykonanie Przedmiotu Umowy z należytą starannością. 1.7. Wykonawca będący pracodawcą, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami BHP (art. 207 § 1-3 Kodeksu Pracy). 1.8. Wykonawca będzie wykonywać Przedmiot Umowy zgodnie z zasadami opisanymi w opracowaniu pn.: "Zasady, Kryteria i Wskaźniki Dobrej Gospodarki Leśnej w Polsce" w zakresie przewidzianym dla podmiotów wykonujących prace leśne, a wyszczególnionych w Wymaganiach wobec wykonawców prac leśnych w terenie administrowanym przez Zamawiającego stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. § 2. Okres obowiązywania i sposób realizacji umowy 2.1. Umowa zostaje zawarta na okres od ............2016 do 30.11.2016 r. 2.2. Przyjęta masa nasion będzie uwzględniać potrącenia wynikające z zanieczyszczeń oraz wilgotności dostarczonych nasion. Suma potrąceń będzie obliczona według zasad: nasiona dębu bezszypułkowego uszkodzone i zepsute oraz ich wilgotność: celem odseparowania żołędzi niepełnowartościowych tj. uszkodzonych, pustych i zepsutych, każda partia nasion podlega po ważeniu spławieniu we flotatorze. Waga dostarczonych nasion będzie pomniejszana o nasiona wadliwe odseparowane w tym procesie, które zostaną ponownie zważone po spławieniu. 2.3. W przypadku stwierdzenia usterek lub wad w wykonaniu Przedmiotu Umowy, Zamawiający może odmówić przyjęcia przedmiotu umowy wykonanego wadliwie, wyznaczając Wykonawcy termin do czasu ich usunięcia. Po bezskutecznym upływie terminu wyznaczonego na usunięcie usterek lub wad, Zamawiający może wedle swojego wyboru: 1) zastępczo powierzyć wykonanie przedmiotu umowy niewykonanego należycie na koszt Wykonawcy osobie trzeciej (dalej: "Wykonanie Zastępcze"); 2) żądać zapłaty kar umownych, o których mowa w § 6 ust. 1; 3) odstąpić od niniejszej umowy zgodnie z § 6 ust. 4. 2.4. Strony ustalają, iż wszelkie koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z Wykonaniem Zastępczym Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 2.5. Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Umowy samodzielnie lub powierzy wykonanie Przedmiotu Umowy podwykonawcy wskazanego w złożonej ofercie. Zmiana podwykonawców jest dopuszczalna w uzasadnionych przypadkach oraz po uzyskaniu wcześniejszej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. § 3. Wynagrodzenie Wykonawcy 3.1. Strony ustalają, iż maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania Przedmiotu Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy złożoną w Przetargu (załącznik nr 1 do umowy), wyniesie: ...................................................................................................................................zł brutto (słownie:....................................................................................................................................................................................), tj. netto ........ zł + podatek VAT ............................. zł, w tym: cena jednostkowa za 1 kg nasion dębu bezszypułkowego:...................................................zł netto cena jednostkowa za 1 kg nasion buka:..........................................................zł netto 3.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania płatności fakturami częściowymi po każdorazowej dostawie zebranych nasion na podstawie protokołu przyjęcia nasion na stan szkółki leśnej w Górzyskach, przy czym wynagrodzenie za dostarczone nasiona będzie stanowić iloczyn masy tych nasion oraz stawki jednostkowej wymienionej w § 3.1. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednej faktury końcowej za całość dostarczonych nasion objętych Przedmiotem umowy. 3.4. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę będzie protokolarnie stwierdzony odbiór nasion. 3.5. Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na wystawionej fakturze VAT. Strony ustalają, iż za dzień zapłaty będą traktować dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3.6. Strony ustalają, iż Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy wszelkie należności pieniężne należne od Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy, w tym w szczególności kary umowne, koszty ubezpieczenia Wykonawcy i koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z Wykonaniem Zastępczym na co Wykonawca wyraża zgodę. Potrącenie umowne, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ogranicza w żaden sposób praw Zamawiającego do potrącenia ustawowego. 3.7. Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie. § 4. Zastrzeżenia dodatkowe 4.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w Art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.). 4.2. Strony przewidują możliwość udzielania zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). § 5. Ubezpieczenie OC 5.1. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki została zawarta niniejsza Umowa utrzymywać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 5.2. Polisa potwierdzająca zawarcie ubezpieczenia ważnego w dniu zawarcia niniejszej umowy wraz z dowodem opłacenia składek stanowi integralną część oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano zawarcia niniejszej umowy. Polisa lub inny dokument potwierdzający kontynuację ubezpieczenia od dnia następnego po dniu ustania poprzedniej ochrony ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składek na to ubezpieczenie Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu w terminie 7 dni przed dniem wygaśnięcia poprzedniej umowy ubezpieczenia. 5.3. Jeżeli Wykonawca nie wykona obowiązku, o którym, mowa w § 5 ust. 2, Zamawiający wedle swojego wyboru może: 1) odstąpić od niniejszej Umowy; 2) ubezpieczyć Wykonawcę na jego koszt, przy czym koszty poniesione na ubezpieczenie Wykonawcy Zamawiający potrąci z jego wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. § 6. Kary umowne i odstąpienie od umowy 6.1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność w wysokości 3% maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3.1 niniejszej umowy. 6.2. Strony ustalają, iż Zamawiającemu służy prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. 6.3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kary umownej z należnym mu wynagrodzeniem. W przypadku, gdy potrącenie kary umownej będzie niemożliwe termin zapłaty kary umownej ustala się na 14 dni od daty wystawienia przez Zamawiającego noty księgowej. 6.4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 3% maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3.1 niniejszej umowy. 6.5. W przypadku istotnego naruszenia obowiązków umownych przez Wykonawcę Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od niniejszej umowy przez cały okres jej obowiązywania. Przez istotne naruszenie obowiązków umownych Strony rozumieją szczególności następujące zdarzenia: 1) wykonanie przedmiotu umowy metodą inną niż wskazana przez Zamawiającego. 2) wykonanie przedmiotu umowy niezgodnie z przepisami prawa, o których mowa w § 1.6. 3) wykonywanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w stosunku do których Zamawiający nie wyraził swojej zgody, 4) nie zawarcie ubezpieczenia w terminach lub na sumy ubezpieczenia, o których mowa w § 5, 6.6. Zamawiający może odstąpić od niniejszej Umowy w okolicznościach wskazanych w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). Takim przypadku rozliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi na podstawie art. 145 Prawa zamówień publicznych. 6.7. Za szkody spowodowane osobą trzecim w trakcie realizacji niniejszej Umowy, odpowiada strona, która wyrządziła szkody. §7. Odstąpienie od umowy 1. Strony postanawiają, że oprócz przypadków wymienionych w tytule XV Kodeksu cywilnego, w art. 145 PZP oraz w art. 143c ust. 7 PZP przysługuje im prawo odstąpienia od Umowy przez cały okres jej obowiązywania w następujących wypadkach: 1) Wykonawca może odstąpić od Umowy, jeżeli Zamawiający odmawia bez uzasadnionych przyczyn odbioru robót, 2) Zamawiający może odstąpić od Umowy, jeżeli Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął robót lub przerwał rozpoczęte już prace i nie kontynuuje ich przez 20 dni mimo dodatkowego wezwania Zamawiającego. 2. Odstąpienie od Umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. § 8. Klauzula prorogacyjna Wszelkie ewentualne spory jakie wynikną w związku z realizacją niniejszej umowy, Strony będą się starały załatwić polubownie, a nie dające się rozstrzygnąć wątpliwości poddane zostaną pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu miejscowo dla Zamawiającego. § 9. Prawo właściwe W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). § 10. Postanowienia końcowe 9.1. Umowa zostaje zawarta na piśmie pod rygorem, nieważności. 9.2. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej Umowy, dla swej ważności wymagają dochowania formy wskazanej w § 10 ust. 1. 9.3. Integralną częścią niniejszej Umowy stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wszystkimi załącznikami, oferta Wykonawcy złożona w Przetargu. 9.4. Umowa została sporządzona w 3 jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla Zamawiającego jeden dla Wykonawcy.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

nie wymaga się


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany przewidziane w Art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.). Strony przewidują możliwość udzielania zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.