eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Śremie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Śrem: Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Śremie
Numer ogłoszenia: 305671 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141647 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Śremie, pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Śremie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamówienie obejmuje: 4.1. Zarządzanie Cmentarzem Komunalnym w Śremie, a w szczególności: a) przygotowanie miejsca na kwatery wg planu zagospodarowania cmentarza; b) wskazanie miejsca pod groby ziemne i grobowce; c) bieżące naprawy i konserwacja w domu przedpogrzebowym, w tym: przegląd, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej, sprzętu i wyposażenia domu przedpogrzebowego, urządzeń sanitarnych oraz bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp.; d) udostępnianie i przygotowanie kaplicy do uroczystości pogrzebowych; e) konserwacja i bieżące naprawy obiektów i elementów wyposażenia cmentarza, utrzymanie porządku w pomieszczeniach gospodarczych znajdujących się na terenie cmentarza; f) bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarza tj. zamiatanie alejek i ich odśnieżanie w okresie zimowym, w przypadku alejek i ścieżek nieutwardzonych - wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, usuwanie zarastania brzegów nawierzchni w przypadku braku obrzeży trawnikowych, odchwaszczanie nawierzchni, wyrównywanie, poziomowanie i wymiana uszkodzonych obrzeży trawnikowych, krawężników; g) utrzymanie czystości i porządku wokół domu przedpogrzebowego, w tym zamiatanie, odśnieżanie; h) utrzymanie w porządku i czystości pasa zieleni pomiędzy płotem a parkingiem tj. sprzątanie śmieci, koszenie; i) wykonywanie prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni tj. pielenie alei i kwater, przycinanie żywopłotów, drzew i krzewów, odchwaszczanie kwietników oraz skupin drzew i krzewów, wysiew traw, koszenie (wysokość trawy do 10 cm) i grabienie trawników, wygrabianie i zamiatanie liści, pielęgnacja róż, wykonywanie oprysków; j) przeprowadzanie wycinki drzew i krzewów oraz usuwanie wiatrołomów z terenu cmentarza; k) zapewnienie dostatecznej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół nich oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz ich na wysypisko śmieci; l) utrzymanie i pielęgnacja grobów podopiecznych Państwowego Domu Pomocy Społecznej oraz Pomnika Poległych w Walkach o Wyzwolenie Ziemi Śremskiej tj. porządkowanie, odchwaszczanie, grabienie, dekorowanie w okresie świąt (15 sierpień - Wniebowzięcia NMP, 1 listopad - Wszystkich Świętych, 23 styczeń - Wyzwolenie Ziemi Śremskiej) zniczami i wiązankami; m) konserwacja wyjść piezometrów oraz okresowe przeprowadzanie pomiarów głębokości zalegania wód; n) zabezpieczenie ciągłej dostawy wody i regulowanie zobowiązań za jej dostawę; o) regulowanie zobowiązań za energię, wywóz śmieci i innych obowiązkowych opłat związanych z funkcjonowaniem cmentarza; p) utrzymanie i konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w tym studzienek i innych punktów czerpania wody - zapewnienie możliwości korzystania z tych punktów; q) przegląd i konserwacja sprzętu gaśniczego; r) bieżące utrzymanie i konserwacja czystości szaletów znajdujących się na terenie cmentarza oraz bieżące naprawy urządzeń sanitarnych; s) sprzątanie, dezynfekcja i utrzymanie właściwej temperatury w chłodni i kaplicy cmentarnej (zarządca zapewni stałe działanie chłodni); t) prowadzenie książki obiektu budowlanego (dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu); u) sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Nr 159/XV/99 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 26 października 1999 r. w sprawie regulaminu Cmentarza Komunalnego w Śremie - Załącznik nr 6; v) prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej tj. księga osób pochowanych, księga grobów, księgi cmentarne, oraz ewidencjonowanie cmentarza za pomocą programu komputerowego - Zarządca zapewnia odpowiedni sprzęt komputerowy, natomiast Zamawiający zapewni odpowiedni program; w) terminowy pobór opłat za miejsca pod groby ziemne i grobowce oraz za budowę nagrobka na Cmentarzu Komunalnym zgodnie z obowiązującą Uchwałą. W sytuacji gdy brak jest kolejnych opłat przez okres dłuższy niż 1 rok zarządca przygotowuje miejsce do ponownego chowania; x) pobieranie opłat za usługi cmentarne świadczone na Cmentarzu Komunalnym w Śremie zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Burmistrza. Kompletna dokumentacja przedmiotowego zadania dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wysokości opłat za usługi cmentarne świadczone na Cmentarzu Komunalnym w Śremie przyjęte Zarządzeniem Nr 320/08 Burmistrza Śremu z dnia 17 stycznia 2008 r. (Załącznik nr 5), oraz wysokości opłat za miejsca pod groby ziemne i grobowce oraz za budowę nagrobka na Cmentarzu Komunalnym w Śremie przyjęte Uchwałą Nr 408/137/2000 Zarządu Miejskiego w Śremie z dnia 29 grudnia 2000 r. (Załącznik nr 4) w czasie trwania umowy. Opłaty z pkt x i y pobierane będą na podstawie kwitariuszy wydanych przez Urząd Miejski w Śremie. Stanowić one będą dochód Gminy i w całości przekazywane będą na konto Urzędu Miejskiego w Śremie do dnia 5 każdego miesiąca SBL Śrem 29 1610 1188 0013 0521 2000 0004 W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy należnymi opłatami, a dokonanymi przez Zarządcę faktycznymi wpłatami, Zarządca będzie miał obowiązek pokrycia tej różnicy na wezwanie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.71.11.10 - 93.71.11.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Działalność Handlowo - Produkcyjno - Usługowa Andrzej Idczak, ul. Jasna 11, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215116,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276666,67

  • Oferta z najniższą ceną: 276666,67 / Oferta z najwyższą ceną: 403200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.