eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane polegające na modernizacji budynku nr 15 zlokalizowanego na terenie 8 pplot w Koszalinie (PKOB 1220)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Szczecin: Roboty budowlane polegające na modernizacji budynku nr 15 zlokalizowanego na terenie 8 pplot w Koszalinie (PKOB 1220)
Numer ogłoszenia: 305650 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244034 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na modernizacji budynku nr 15 zlokalizowanego na terenie 8 pplot w Koszalinie (PKOB 1220).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji budynku nr 15 zlokalizowanego na terenie 8 pplot w Koszalinie (PKOB 1220), w szczególności polegające na wykonaniu: 1) Robót ogólnobudowlanych - rozbiórki, roboty ziemne, w zakresie konstrukcji stropu, murowe, pokrywcze, izolacyjne i ocieplenie budynku, roboty dachowe, wykończeniowe( posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, tynki , malowanie, glazura, ) roboty ślusarskie. 2) Robót sanitarnych - przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacja c.o., instalacja wod.-kan. 3) Robót elektrycznych - wymiana rozdzielnicy głównej, tablic i WLZ, agregat prądotwórczy, instalacje: oświetlenia, gniazd wtyczkowych, oświetlenia awaryjnego, instalacja telefoniczna, odgromowa, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, uziemienia 4) Zagospodarowanie terenu. 5) Systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu. 6) Instalacja sygnalizacji pożaru. 7) Robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia tras linii i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin). 8) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 9) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich wykonaniu wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 10) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 185 poz. 1243 i Nr 203 poz. 1351 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. UWAGA: W trakcie wykonywania robót budowlanych: - na parterze będą opuszczone wszystkie pomieszczenia z wyjątkiem pomieszczeń nr 5a, 5b, 5, 6, 7, 7a niezbędnych do utrzymania i zapewnienia łączności dla wszystkich instytucji w Garnizonie Koszalin. Udostępnienie ww. pomieszczeń po zakończeniu prac w innych pomieszczeniach, do których możliwe będzie przeniesienie urządzeń. - na I, II piętrze prace o szczególnie uciążliwym charakterze, zakresie przebić stropów, wykonywania wentylacji, sufitów, prac instalacyjnych, remontu pomieszczeń sanitariatów, należy zrealizować w okresie 3 miesięcy. W tym czasie użytkownik opuści wszystkie pomieszczenia z wyjątkiem pomieszczeń nr 122,123,124, prace w tych pomieszczeniach będą wykonywane pod nadzorem użytkownika, należy zapewnić do nich dostęp oraz ciągłość pracy kancelarii tajnej. Wykonawca po wykonaniu ww. prac udostępni I i II piętro użytkownikowi. W związku z powyższym Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić ww. utrudnienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Realizacji i Obsługi Budownictwa BUDDOM Zdzisław Ślubowski, ul. Kajki 4/1, 75-369 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5869065,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3629593,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3629593,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5273308,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.