Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Lublin: Budowa budynku Urzędu Gminy Głusk
Numer ogłoszenia: 305529 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O KONCESJI NA ROBOTY BUDOWLANE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk, ul. Głuska 140, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU KONCESJI
II.1.1) Nazwa nadana koncesji przez zamawiającego: Budowa budynku Urzędu Gminy Głusk.
II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu koncesji: Przedmiotem udzielanej koncesji są poprzedzone pełnym procesem projektowym, roboty budowlane polegające na wybudowaniu i wyposażeniu w niezbędne instalacje, właściwe dla tego typu i przeznaczenia obiektu biurowego wraz z wykonaniem przyłączy (energetycznego, wodociągowego, gazowego, kanalizacyjnego, telefonicznego). Roboty budowlane obejmują również wykonanie dróg dojazdowych i miejsc parkingowych z uzbrojeniem (oświetlenie, kanalizacja deszczowa). Po wybudowaniu budynku koncesjonariusz będzie miał prawo przez okres nie dłuższy niż 20 lat na prowadzenie w części budynku o powierzchni ok. 1152,1 m2 działalności gospodarczej w zakresie wynajmu pomieszczeń..
II.1.3) Minimalny procent robót budowlanych, których wykonanie powierzy się innym podmiotom: Nie dotyczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawowymi; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednego zadania odpowiadającego rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 pkt 3 ppkt 3.1, 3.2 2.2. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1.3 wymagane jest: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 8 000 000,00 zł, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5 000 0000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 pkt. 4 ppkt 4.1 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą powyżej warunki spełniać łącznie 2.1. W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt.1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w § 6 pkt.2 ppkt 2.1-2.5 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków w postępowaniu zastosuje formę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego ww. warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg załączonego załącznika nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w § 5 pkt 1 ppkt 1 i 4 SIWZ zamawiający żąda: 2.1. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z rejestru handlowego, ksero poświadczone za zgodność z oryginałem, załącznik nr 2 2.2. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , załącznik nr 3; 2.3. Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w myśl art. 24. ust.1 pkt. 4-8 (w przypadku spółek, informacja o podmiocie zbiorowym art. 24.ust.1 pkt. 9) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, załącznik nr 5. 2.5. Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2 składa każdy z wykonawców, natomiast formularz, o którym mowa w punkcie 1 powyżej składają łącznie wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zawartych w § 5 pkt 2 ppkt. 2.1 SIWZ zamawiający żąda: 3.1. Wykaz robót budowlanych za ostatnie 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 + min. 2 referencje o wartości robót odpowiadającej zamówieniu; 3.2. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ppkt 3.1 i 3.2 powyżej mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 4.1. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - załącznik nr 9; 4.2. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 10 . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 4.1 i 4.2 powyżej mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. 5. Podpisanego wzoru umowy - załącznik nr 11. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - załącznik nr 12, 7. Pełnomocnictwo osoby uprawnionej do występowania w imieniu wykonawcy - załącznik nr 13 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Wysokość czynszu - 25
- 3. Czas eksploatacji - 25
- 4. Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 5. Zdolność finansowa Wykonawcy - 10
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin Pok. nr 5.
IV.3.2) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
- Miejsce: Urząd Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-385 Lublin pok. nr 1 sekretariat.
- Data: 08.12.2008, godzina 10:00.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu kolonijnego dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.