eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › usługa opieki serwisowej obejmującej sprzęt komputerowy i oprogramowanie Hewlett-Packard pracujące w środowisku SAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30547

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: usługa opieki serwisowej obejmującej sprzęt komputerowy i oprogramowanie Hewlett-Packard pracujące w środowisku SAN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Katarzyna Kliś, adres j.w., pokój 004 (parter), ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636, e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.nfz-katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:ubezpieczenia zdrowotne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa opieki serwisowej obejmującej sprzęt komputerowy i oprogramowanie Hewlett-Packard pracujące w środowisku SAN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Katowice, ul. Kossutha 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ usługi opieki serwisowej obejmującej sprzęt komputerowy i oprogramowanie Hewlett-Packard pracujące w środowisku SAN (Storage Area Network) składające się z następujących elementów: 1.dwa serwery rx4640 (każdy z 2 procesorami dwurdzeniowymi Itanium2), 2.czteroprocesorowy serwer rp7410 3.biblioteka taśmowa SureStore 3/60, 4.dwa 16-portowe przełączniki FC Brocade, 5.macierz dyskowa XP512, 6.macierz dyskowa EVA8000, 7.serwerowe systemy operacyjne HP-UX z oprogramowaniem OnlineJFS, 8.oprogramowanie DataProtector. Usługa opieki serwisowej winna być świadczona zgodnie z opisem zawartym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz z zachowaniem pozostałych zasad i warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Usługa winna być świadczona w oparciu o kontrakt serwisowy na poziomie produktu serwisowego HP HA111AC Usługa Proactive 24 zapewniającego właściwe rozwiązywanie złożonych problemów dzięki zintegrowanym procesom diagnostyki problemów w infrastrukturze informatycznej, jeden punkt kontaktowy w sprawach pomocy technicznej, szybką reakcję na problemy ze sprzętem i oprogramowaniem, obejmującego zespół pomocy technicznej z koordynatorem kontraktu serwisowego, usługi prewencyjne oraz usługi interwencyjne.Zamawiający w związku z niniejszym opisem dopuszcza przedmiot równoważny. Wskazanie produktu serwisowego HP HA111AC Usługa Proactive 24 należy zatem rozumieć i odczytywać wraz z określeniem lub równoważne. Opieka serwisowa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia winna być świadczona przez Wykonawcę wyłącznie za zgodą firmy Hewlett - Packard Polska sp. z o.o. i w sposób nie powodujący utraty przez Zamawiającego posiadanych uprawnień gwarancyjnych do sprzętu objętego opieką serwisową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przypadku zaoferowania przedmiotu równoważnego Wykonawca obowiązany jest załączyć do formularza oferty podpisany przez siebie opis przedmiotu równoważnego do usługi opisanej przez Zamawiającego w formularzu opis przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu równoważnego winien wskazywać, że oferowany przedmiot równoważny gwarantuje co najmniej taki sam (nie niższy) poziom oraz zakres świadczonej usługi, co opisany przez Zamawiającego w formularzu opis przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty 137.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12.000,00 zł. Zasady dotyczące wniesienia wadium określono szczegółowo w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Warunki podmiotowe: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz przedstawi dokumenty, o których mowa poniżej w ppkt I do ppkt V /lub odpowiednio ppkt VI/. 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych poniżej oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z zasadami przyjętymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez zamawiającego. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: I. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). Aktualne zaświadczenia: IV. właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz V. właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. VI. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 cyt. ustawy Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:30, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 424 (IV piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: świadczenie usługi w okresie do dnia 30.06.2008 r.; planowane rozpoczęcie świadczenia usługi: dnia 01.07.2007 r. Zamawiający zastrzega jednak możliwość wiążącego wskazania wybranemu Wykonawcy - w uzasadnionych przypadkach - późniejszego terminu rozpoczęcia świadczenia usługi. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.