eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Odśnieżanie dróg administrowanych przez Gminę Biskupiec, położonych na terenie gminy Biskupiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Biskupiec: Odśnieżanie dróg administrowanych przez Gminę Biskupiec, położonych na terenie gminy Biskupiec
Numer ogłoszenia: 305377 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, faks 089 7152437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg administrowanych przez Gminę Biskupiec, położonych na terenie gminy Biskupiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg administrowanych przez Gminę Biskupiec, położonych na terenie gminy Biskupiec Teren Gminy na którym położone są drogi podzielono na rejony, którym przypisano odpowiednie sołectwa. Oferta winna zawierać: 1. Cenę brutto maszynogodziny pracy sprzętu (wymienionego i opisanego w SIWZ) lub innego o podobnych parametrach (tzn. nie gorszych niż opisane w SIWZ). 2. Rodzaj sprzętu przewidzianego do odśnieżania tożsamego z podanym w SIWZ i lub sprzętu innego jakim Wykonawca dysponuje i proponuje w zamian. Dla każdej z części zamówienia. Zamawiający określił rodzaj sprzętu Zamówienia w zależności od długości dróg, rodzaju nawierzchni i poziomu trudności ich odśnieżania. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości odbywać się będzie na każdorazowe polecenie telefoniczne Zamawiającego. Część na którą Wykonawca nie składa oferty może pozostać nie wypełniona lub opisana nie dotyczy. Obie formy Zamawiający uzna jako oświadczenie o braku woli złożenia oferty na daną część. Zamówienie obejmuje IX Części/Rejonów: ODŚNIEZANIE: Część/Rejon nr I - obejmuje drogi na terenie miasta Biskupiec nie objęte umową na oczyszczanie miasta. Część/Rejon nr II - obejmuje sołectwa (Biesowo, Biesówko) Część/Rejon nr III. - obejmuje sołectwa (Droszewo, Czerwonka, Zarębiec, Wilimy, Łabuchy, Wólka Wielka). Część/Rejon nr IV - obejmuje sołectwa: (Stryjewo, Bredynki, Węgój). Część/Rejon nr V - obejmuje sołectwa; (Najdymowo, Rukławki, Rzeck, Adamowo, Lipowo, Biskupiec Kolonie, Sadowo. Część/Rejon nr VI - obejmuje sołectwa: (Kojtryny, Nasy, Zazdrość, Nowe Marcinkowo, Parleza Wielka). Część/Rejon nr VII - obejmuje sołectwa: Pudląg, Kramarka, Kobułty, Łąka Dymerska, Borki Wielkie, Stanclewo, Parleza Mała, Rudziska, Mojtyny, Chmielówka, Kamionka,. Część/Rejon VIII - obejmuje sołectwa: (Labuszewo, Dymer, Rasząg, Botowo, Zabrodzie) ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI Część IX - obejmuje wszystkie Rejony tj.: Rejon nr I - obejmuje drogi na terenie miasta Biskupiec nie objęte umową na oczyszczanie miasta oraz Rejon nr II - obejmuje sołectwa (Biesowo, Biesówko) oraz Rejon nr III. - obejmuje sołectwa (Droszewo, Czerwonka, Zarębiec, Wilimy, Łabuchy, Wólka Wielka) oraz Rejon nr IV - obejmuje sołectwa: (Stryjewo, Bredynki, Węgój) oraz Rejon nr V - obejmuje sołectwa; (Najdymowo, Rukławki, Rzeck, Adamowo, Lipowo, Biskupiec Kolonie, Sadowo oraz Rejon nr VI - obejmuje sołectwa: (Kojtryny, Nasy, Zazdrość, Nowe Marcinkowo, Parleza Wielka) oraz Rejon nr VII - obejmuje sołectwa: Pudląg, Kramarka, Kobułty, Łąka Dymerska, Borki Wielkie, Stanclewo, Parleza Mała, Rudziska, Mojtyny, Chmielówka, Kamionka oraz Rejon VIII - obejmuje sołectwa: (Labuszewo, Dymer, Rasząg, Botowo, Zabrodzie) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). Nie dołączenie do oferty załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. a. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy Pzp.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa również oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w Rozdziale VI.3 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Biskupcu al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pokój nr 10 (KANCELARIA), parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część/Rejon nr I ODŚNIEZANIE:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje drogi na terenie miasta Biskupiec nie objęte umową na oczyszczanie miasta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część/Rejon nr II ODŚNIEZANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje sołectwa (Biesowo, Biesówko).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część/Rejon nr III ODŚNIEZANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje sołectwa (Droszewo, Czerwonka, Zarębiec, Wilimy, Łabuchy, Wólka Wielka)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część/Rejon nr IV ODŚNIEZANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje sołectwa: (Stryjewo, Bredynki, Węgój)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część/Rejon nr V ODŚNIEZANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje sołectwa; (Najdymowo, Rukławki, Rzeck, Adamowo, Lipowo, Biskupiec Kolonie, Sadowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część/Rejon nr VI ODŚNIEZANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje sołectwa: (Kojtryny, Nasy, Zazdrość, Nowe Marcinkowo, Parleza Wielka)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część/Rejon nr VII ODŚNIEZANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje sołectwa: Pudląg, Kramarka, Kobułty, Łąka Dymerska, Borki Wielkie, Stanclewo, Parleza Mała, Rudziska, Mojtyny, Chmielówka, Kamionka,..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część/Rejon VIII ODŚNIEZANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje sołectwa: (Labuszewo, Dymer, Rasząg, Botowo, Zabrodzie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje wszystkie Rejony tj.: Rejon nr I - obejmuje drogi na terenie miasta Biskupiec nie objęte umową na oczyszczanie miasta oraz Rejon nr II - obejmuje sołectwa (Biesowo, Biesówko) oraz Rejon nr III. - obejmuje sołectwa (Droszewo, Czerwonka, Zarębiec, Wilimy, Łabuchy, Wólka Wielka) oraz Rejon nr IV - obejmuje sołectwa: (Stryjewo, Bredynki, Węgój) oraz Rejon nr V - obejmuje sołectwa; (Najdymowo, Rukławki, Rzeck, Adamowo, Lipowo, Biskupiec Kolonie, Sadowo oraz Rejon nr VI - obejmuje sołectwa: (Kojtryny, Nasy, Zazdrość, Nowe Marcinkowo, Parleza Wielka) oraz Rejon nr VII - obejmuje sołectwa: Pudląg, Kramarka, Kobułty, Łąka Dymerska, Borki Wielkie, Stanclewo, Parleza Mała, Rudziska, Mojtyny, Chmielówka, Kamionka oraz Rejon VIII - obejmuje sołectwa: (Labuszewo, Dymer, Rasząg, Botowo, Zabrodzie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.