eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › przetarg nieograniczony na budowę i wyposażenie budynku Wydziału Farmaceutycznego - kierunek farmacja, przy ul. dra A. Jurasza i ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-27

POZYCJA 30536

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: przetarg nieograniczony na budowę i wyposażenie budynku Wydziału Farmaceutycznego - kierunek farmacja, przy ul. dra A. Jurasza i ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, do kontaktów: mgr Ewa Jąkalak, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853306, fax 052 5853692, e-mail: sekretariat@cm.umk.pl, www.cm.umk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, mgr Ewa Jąkalak, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, fax 052 5853692, e-mail: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl, www.cm.umk.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Iwona Błaszcak, Ewa Wasilewska, Jan Lewandowski, Mirosław Malec, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853344, 5853333, fax 5853692, e-mail: sekretariat@cm.umk.pl, www.cm.umk.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na budowę i wyposażenie budynku Wydziału Farmaceutycznego - kierunek farmacja, przy ul. dra A. Jurasza i ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzykondygnacyjnego, podpiwniczonego budynku w technologii tradycyjnej, wyposażonego w instalację wodnokan., centralnego ogrzewania, elektryczną, gazową, podciśnienia, wentylacji i klimatyzacji wraz z przyłączami i infrastrukturą (drogi, parkingi). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: na rogu ul. dra A. Jurasza i ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, Bydgoszcz. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.21.46.10 - Laboratoria Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 25.22.30.00 - Pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe Oryginalny kod CPV: 17.21.54.00 - Rolety Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.00 - Rolety Oryginalny kod CPV: 17.21.54.40 - Żaluzje pionowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe Oryginalny kod CPV: 29.24.24.12 - Gaśnice przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne Oryginalny kod CPV: 17.23.20.00 - Maty Kod CPV wg słownika 2008: 39.53.20.00 - Maty Oryginalny kod CPV: 26.15.24.11 - Szklane szyldy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.50 - Tabliczki firmowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza 5 000 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 350 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) Osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b) Wykonawcy występujący wspólnie, c) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - nie ogłoszono w stosunku do nich upadłości ani nie wszczęto przeciwko nim likwidacji, d) zrealizowali w charakterze generalnego wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat, tj. 08.08.2000 - 08.08.2005 (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) inwestycje budowlane wielobranżowe (roboty ogólnobudowlane, instalacyjne, wentylacja i klimatyzacja, roboty drogowe, przyłącza zewnętrzne) metodą tradycyjną i o porównywalnej wartości. Spełnienie tego warunku pozwoli zamawiającemu uznać doświadczenie i umiejętność wykonawcy w realizacji podobnych obiektów. Będzie również jednym z elementów zmniejszających ryzyko niepowodzenia podejmowanego przedsięwzięcia, a tym samym wpływającym na racjonalne wydatkowanie środków publicznych. e) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą samodzielne finansowanie robót przez okres 2 miesięcy, tj. do momentu otrzymania pierwszej płatności od zamawiającego. Spełnienie tego warunku pozwoli ocenić płynność finansową wykonawcy w momencie rozpoczęcia robót, która: - jest niezbędna do zapewnienia ciągłości robót wynikających z harmonogramu, - jest konieczna dla wywiązywania się z bieżących płatności za zakupione materiały, wynajem i eksploatację sprzętu, co z kolei jest związane z zachowaniem terminów realizacji zamówienia i odbiorem robót. Wysokość środków lub zdolność kredytowa musi być zgodna z wartością robót planowanych do zrealizowania w ww. okresie, wyszczególnionych w harmonogramie załączonym do oferty, f) wykonawcy, którzy w ostatnich trzech latach (2002, 2003, 2004) udokumentują wykonanie zadań inwestycyjnych na łączną kwotę brutto minimum 80.000.000 złotych. Spełnienie tego warunku pozwoli zamawiającemu ocenić zdolność wykonawcy do realizacji przedmiotowego zadania, g) zatrudniają co najmniej 100 pracowników produkcyjnych zatrudnionych na umowę o pracę i kadrę kierowniczą (min. 10 pracowników) posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; co najmniej jeden pracownik musi posiadać uprawnienia w tym zakresie "bez ograniczeń", - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowo-kanalizacyjnych. Ww. liczba pracowników jest niezbędna do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiem zamawiającego określonym w pkt 1.1 lit. i) niniejszej siwz. Kadra kierownicza musi legitymować się przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Spełnienie powyższego warunku pozwoli zapewnić front robót poprzez zaangażowanie wymaganego potencjału wykonawczego w okresie maksymalnego natężenia robót, pozwoli zachować ich ciągłość, właściwą organizację i terminowość realizacji, h) zapewnią do realizacji zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający wymaga, żeby kierownik budowy sprawował tę funkcję tylko przy realizacji przedmiotowego zamówienia, i) wykonają siłami własnymi roboty ogólnobudowlane do stanu surowego włącznie, j) udzielą gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy, k) przedstawią harmonogram rzeczowo-finansowy budowy i wyposażenia przy sporządzaniu, którego uwzględnią informacje zawarte w części I siwz pkt 3. Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierać musi: 1) urządzenie placu i zaplecza budowy, 2) roboty przygotowawcze do realizacji inwestycji, 3) wykonanie poszczególnych etapów robót, 4) likwidację zaplecza i uporządkowanie placu budowy w ciągu 14 dni po zakończeniu robót i protokolarnym odbiorze. Do harmonogramu należy dołączyć również: 1) plan zapewnienia jakości, określający zakres, miejsce i czas wykonywania czynności kontrolnych, kryteria oceny jakości robót (normy, przepisy) oraz wskazujący osoby wykonujące czynności kontrolne, 2) schemat organizacyjny wykonawcy, l) zastosują materiały dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, 881) niezbędne przy wykonaniu niniejszego zamówienia. ł) wniosą wadium w wysokości 350 tys. zł. 1.2 Wykonawcy występujący wspólnie: a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) warunki określone przez zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z siwz. 1.2 Wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz technicznego personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, tj. w okresie od 08.08.2002 do 08.08.2005 r., a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, g) wykaz zatrudnionego przez wykonawcę technicznego personelu kierowniczego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, ze wskazaniem osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Do wykazu należy załączyć również kopie odpowiednich uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), h) wykaz podwykonawców, tj. podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, tj. w okresie od 08.08.2000 r. do 08.08.2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z datą, miejscem wykonania i wartością tych robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, j) wykaz zadań inwestycyjnych wykonanych w latach 2002, 2003, 2004 - dokument określający dane dotyczące wartości zrealizowanych zadań, k) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości zapewniającej samodzielne finansowanie robót przez okres 2 miesięcy zgodnie z warunkiem opisanym w pkt 1.1 lit. e), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Powyższy dokument powinien obejmować swoją ważnością termin realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy o użyciu do zrealizowania zamówienia wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.08.2005, cena - koszt siwz pobranej u zamawiającego przez wykonawcę wynosi 330,08 Koszt siwz przesyłanej za zaliczeniem pocztowym na adres wykonawcy wynosi 339,08. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 06.10.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, sala nr 54 - piętro II.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. Zamówienie finansowane jest ze środków województwa kujawsko-pomorskiego zgodnie z umową nr WP.IV.3020-UDOT/226/2005 z dnia 24 maja 2005 r. w następujących transzach: - 10 000 000,00 złotych w 2005 roku, - pozostała kwota w 2006 roku. Zamawiający na podstawie ww. umowy zobowiązany jest do merytorycznego i finansowego rozliczenia dotacji do wysokości 10 000 000,00 złotych przyznanej na 2005 rok nie później, niż do dnia 10 grudnia 2005 r. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.