eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT POMIESZCZEŃ WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI ALARMOWEJ W BUDYNKU 8 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Wrocław: REMONT POMIESZCZEŃ WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI ALARMOWEJ W BUDYNKU 8 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 305369 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI ALARMOWEJ W BUDYNKU 8 PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i renowacyjne obejmujące swoim zakresem: - roboty rozbiórkowe, - roboty malarskie, - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, - instalowanie okien, - instalowanie drzwi, - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, - instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych. Szczegółowe informacje formalne i techniczne zostały zawarte w rozdziale IV pkt 2 siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: - 2 700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1 Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis rozdziału VIII, niezbędne do wykonania zamówienia: 4.1.1 Kierownik budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje: doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w wymiarze 5 lat, poświadczenie bezpieczeństwa - liczba osób 1; 4.1.2 Instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 w ilości gwarantującej wykonanie instalacji min. 2 instalatorów i 1 projektanta; 4.1.3 Pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Wojskowe Służby Informacyjne lub Agencję, 4.1.4 Pracownika ochrony technicznej przewidzianego do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych, posiadającego stosowną licencję. W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, wykonawca powinien zapewnić tłumacza. 4.2 Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzech wykonanych robót, których przedmiotem były remonty budynków odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 4.3 Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 4.4 Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane przez zamawiającego, jakie maja dostarczyć wykonawcy: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp., żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1, W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 2, W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 3, Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4, W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5, W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.6 Aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - załącznik 6, 1.7 Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych /ochrony/ obiektów wojskowych - załącznik 7. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum trzech robót budowlanych, których przedmiotem były remonty budynków odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem ( w tym instalowanie systemów sygnalizacji włamania i napadu), o wartości nie mniejszej niż 100 tys. każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych prac, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 realizacje jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych robót. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 8, W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum osoby w zakresie spełniania warunków określonych w rozdz. VII pkt. 4.1 - załącznik 9, 2.3 Wykaz dokumentów potwierdzających, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia, w szczególności wymienione w rozdziale VII pkt. 4.1. siwz oraz w pkt 7 specyfikacji technicznej systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWIN, posiadają wymagane uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów w nim wyszczególnionych. - załącznik 10, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. - załącznik 11 4. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały użyte do wykonania robót budowlanych odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 4.1 Opisów technicznych stolarki okiennej i drzwiowej wraz z fotografiami. Opis powinien zawierać minimum dane określone w specyfikacji technicznej oraz nazwę własną stolarki i nazwę producenta. Zamawiający dopuszcza załączenie katalogów producenta, pod warunkiem, że z ich treści jednoznacznie wynika, że produkty te spełniają wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik 12. 4.2 Opis techniczny instalacji wewnętrznych urządzeń sygnalizacji włamania i napadu. Opis powinien zawierać minimum dane określone w specyfikacji technicznej oraz nazwę własną urządzeń sygnalizacyjnych i nazwę producenta. Zamawiający dopuszcza załączenie do opisu, katalogi produktów, pod warunkiem, że z ich treści jednoznacznie wynika, że produkty te spełniają wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik 13. 4.3 Opis techniczny sygnalizacji ppoż. i urządzeń instalacji domofonowej. Opis powinien zawierać minimum dane określone w specyfikacji technicznej oraz nazwę własną urządzeń i nazwę producenta. Zamawiający dopuszcza załączenie do opisu, katalogi produktów, pod warunkiem, że z ich treści jednoznacznie wynika, że produkty te spełniają wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik 14. 5. Inne dokumenty i oświadczenia wymagane przez zamawiającego, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 5.1 Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego- załącznik A 5.2 Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) - załącznik 15 5.3 Komplet oświadczeń (wg wzoru SIWZ) - załącznik 16 5.4 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 17 5.5 Dowód wpłaty wadium - załącznik 18 5.6 Wskazanie podwykonawców oraz zakresu robót które wykonawca zamierza im powierzyć (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, w przeciwnym przypadku wpisać ,nie dotyczy - załącznik 19 5.7 Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z wykazem materiałów, sprzętu i robocizny w wersji drukowanej - załącznik 20 5.8 Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających wykonawcy osoby zdolne do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 21 5.9 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 22..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.wso.wroc.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, bud.104, pok. 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, Kancelaria Jawna - bud. 8, pokój nr 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert : 2 grudnia 2008 r. o godz. 11.30 - w siedzibie zamawiającego budynek nr 113 - pokój nr 125 (I piętro) ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław 2. Informacji oraz wyjaśnień związanych z przetargiem udziela upoważniony przedstawiciel zamawiającego: 2.1 Kwestie formalne : Szymon Kułaga, faks: (071) 765 -84 -25; 2.2 Kwestie merytoryczne związane z przedmiotem zamówienia: Maria Sielicka, faks: (071) 765 -84 -25; 3. Zamawiający, dopuszcza pisemną oraz za pomocą faksu formę składania wniosków, oświadczeń, zawiadomień, zapytań i odpowiedzi, z wyjątkiem protestów dla których przewiduje formę pisemną. 4. Jeśli pisma, o których mowa w ust. 2 przekazywane są za pomocą faksu, zamawiający żąda potwierdzenia ich odbioru w formach wyszczególnionych w ust. 2. 5. Zamawiający żądać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy, kwoty równej 5% ceny ofertowej brutto (po zaokrągleniu w górę do pełnych złotych). 6. Zgodnie z przepisami art. 179 do art. 183 Ustawy Pzp z 29 stycznia 2004 r. Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.