eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie termomodernizacji budynków administracyjno-biurowych (A,B,C,D,E,G) przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Kraków: Wykonanie termomodernizacji budynków administracyjno-biurowych (A,B,C,D,E,G) przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 305290 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131271 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków administracyjno-biurowych (A,B,C,D,E,G) przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropodachów budynków A,B,C,D,E,G, wymiana instalacji c.o. w budynku D oraz wszystkie roboty towarzyszące w tym wykonanie remontu schodów zewnętrznych wejścia głównego budynku A oraz schodów przy ścianach szczytowych budynków A,C,D. 2. W zakresie wymiany instalacji c.o. w budynku D dotychczas wykonano w przyziemiu piony nr 13, 14, 15 oraz na III piętrze piony nr 1, 2, 3 wraz z grzejnikami i rurami przyłączanymi. Przedłożony przedmiar do postępowania dotyczy robót z wyłączeniem wymienionych. 3. Przed przystąpieniem do mocowania ocieplenia ścian zewnętrznych (płyty styropianowe i wełna) obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie, przez osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oceny stanu technicznego podłoża, jakie w przedmiotowych budynkach stanowią istniejące prefabrykowane płyty podparapetowe. Sprawdzeniu podlegają wszystkie elementy płyt, ich nośność oraz stan techniczny mocowania płyt do konstrukcji budynku. Wyniki sprawdzeń Wykonawca przedstawi Zamawiającemu. 4. Wykonywanie robót ociepleniowych wszystkich budynków musi być realizowane zgodnie z warunkami i zaleceniami zawartymi w ekspertyzie przyrodniczej dotyczącej ochrony gatunków zwierząt, w tym ptaków występujących na terenie objętym przedmiotowym zamówieniem oraz w wydanej decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie. Ekspertyza i decyzja zawarte są w dokumentacji projektowej. 5. Wykonawcy zostaną przekazane do montażu budki lęgowe dla ptaków. W kosztorysie należy je uwzględnić jako materiał Zamawiającego. Budki będą montowane na elewacjach budynku A i C w roku 2014. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej oraz świadectw energetycznych budynków. Koszt wykonania opracowań należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie kosztów ogólnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu co dwa tygodnie pisemnego sprawozdania z zaawansowania realizacji robót wyrażonego procentowo. Sprawozdanie ma dotyczyć każdego aktualnie realizowanego działu robót. 8. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 09.07.2013 r. godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - budynek A przy recepcji. 9. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa projekt budowlany wraz z ekspertyzą przyrodniczą dotyczącą ochrony gatunków zwierząt w tym ptaków występujących na terenie objętym przedmiotowym postępowaniem oraz decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony środowiska w Krakowie - załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. 10. Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w poszczególnych latach zakres prac zgodnie z wykazem działów robót w odniesieniu do zakresu robót podanego w przedmiarach robót w rozbiciu na poszczególne lata - załącznik Nr 7 do SIWZ. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowany efekt prac musi się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w projekcie (przedmiarze). Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada projekt (przedmiar), może nieść za sobą potrzebę dostosowania projektu do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w projekcie. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 12. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia licząc od daty odbioru końcowego robót. 13. Wykonawca będzie odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady przez okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 14. Termin realizacji zamówienia: 1) rozpoczęcie - następnego dnia od daty przekazania terenu budowy 2) realizacja robót przewidzianych do wykonania w roku 2013 r. : - objętych dotacją z NFOSiGW - do dnia 15.10.2013 r. - towarzyszących - do dnia 30.11.2013 r. 3) realizacja robót przewidzianych do wykonania w roku 2014 r. - zakończenie do dnia 30.09.2014 r. 15. Przewidywany termin zawarcia umowy: III dekada lipca 2013 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany, Piotr Kapusta, Ul. Dr Piotrowskiego 41, 28-130 Stopnica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7245744,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7801247,43

  • Oferta z najniższą ceną: 6572964,48 / Oferta z najwyższą ceną: 9064665,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.