eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Zabrze: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 305286 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Pl. Warszawski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, faks 0-32 2711553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze Plac Warszawski 10 i przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bankowe zgodnie z wyszczególnionymi rachunkami na blankietach wpłat. Realizacja zamówienia odbywać się będzie wg poniższych warunków: Wykonawca przyjmować będzie w swoich placówkach usytuowanych na terenie miasta Zabrza, wpłaty gotówkowe od właścicieli i najemców lokali mieszkalnych i użytkowych z zasobów: a) Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego, b) będących w użytkowaniu Zamawiającego, c) będących w zarządzie Zamawiającego, d) będących własnością Zamawiającego. Przewidywana ilość wpłat gotówkowych 7 000,- miesięcznie 2. Wykonawca przekaże wpłaty gotówkowe przyjęte w swoich placówkach na rachunki bankowe widniejące na dowodach wpłaty (blankietach) najpóźniej w następnym dniu roboczym po dokonaniu wpłaty, przy czym jeżeli po dniu dokonania wpłaty następnym dniem jest dzień roboczy czas przekazania wpłaty gotówkowej wyniesie nie więcej niż 24 godziny. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do przetwarzania dokumentów zawierających numer rachunku zgodny ze standardem NRB oraz zakodowaną informacją o wpłacającym zgodną ze standardem IBAN/NRB określającą budowę wirtualnych rachunków bankowych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępniania Zamawiającemu informacji dot. wpływów w formie elektronicznej w formacie MT940 lub innym oraz w formie wydruku (na papierze)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach (dla usług) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum .....1..... porównywalną usługę. Za wykonanie porównywalnych usług uważa się : zrealizowane (zakończone) porównywalne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości 1 usługi w zakresie przyjmowania wpłat gotówkowych w ilości min. 7 000,- w miesiącu. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia. Należy podać wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia - co najmniej 8 placówkami na terenie miasta Zabrze przyjmującymi wpłaty gotówkowe. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 1.5. Wykonawca musi wykazać - przedstawić - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca przedłoży polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę (sumy gwarancyjnej) minimalną 1 000 000,-zł na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia. Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale XII SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy bądź wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca usług. Uwaga ! Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się zrealizowane/zakończone porównywalne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości 1 usługi w zakresie przyjmowania wpłat gotówkowych w ilości min. 7 000,- w miesiącu. 6. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 5 zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Oświadczenie o dysponowaniu - narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia - co najmniej 8 placówkami na terenie miasta Zabrze przyjmującymi wpłaty gotówkowe. Wykonawca musi wykazać, że posiada, co najmniej 8 placówek (oddziałów, agencji) na terenie miasta Zabrze rozmieszczonych w poszczególnych dzielnicach miasta zgodnie z poniższym wykazem: - 3 placówki usytuowane w Śródmieściu - 1 placówka w dzielnicy Zaborze - 1 placówka w dzielnicy Maciejów - 1 placówka w dzielnicy Mikulczyce - 2 placówki w dzielnicy Rokitnica 9. Wykonawca musi wykazać - przedstawić - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca przedłoży polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę (sumy gwarancyjnej) minimalną 1 000 000,-zł na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia. 10. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz , że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10, pok nr 207. Cena SIWZ - 40zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10, pok nr 315 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.