eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Remont - odbudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Bieńkowicach k/Hebdy - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Dobczyce: Remont - odbudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Bieńkowicach k/Hebdy - Etap I
Numer ogłoszenia: 305268 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce , ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, faks 012 2712993.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - odbudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Bieńkowicach k/Hebdy - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont - odbudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w Bieńkowicach k/Hebdy - Etap I . Zadanie należy wykonać zgodnie z : a/ przedmiarem robót, z zapisami SIWZ, b/ warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, c/ wymaganiami wynikającymi z obowiązującymi Polskich Norm i aprobat technicznych, d/ warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, e/ zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj: a/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: a/ Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, że w tym okresie wykonał trzy roboty budowlane odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia. b/ Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane , wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania powierzonych czynności wykonywaniu niniejszego zamówienia: - Kierownik budowy legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg oraz posiadać doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia - co najmniej jedna osoba. c/ Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz podany jest w punkcie VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wskazanym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg załącznika nr 2 do specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w części V specyfikacji do oferty należy załączyć: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (w zakresie określonym w pkt V. pkt 2 ppkt a, sporządzony wg załącznika nr 4. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie d/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie określonym w pkt V. pkt 2 ppkt b, a także zakresu powierzonych im do wykonania czynności w zamówieniu sporządzony wg załącznika nr 3. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. e/ Aktualną na dzień otwarcia ofert polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości określonej w pkt V pkt 2 ppkt c, tj. co najmniej 100 000 zł. Wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu na czas wykonywania zadania w razie wyboru oferty jako najkorzystniejszej. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt VI pkt 2 ppkt a,b, musi załączyć do oferty każdy z tych Wykonawców, natomiast dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w pkt VI pkt 2 ppkt c,d,e, składa ten lub ci z Wykonawców, którzy spełniają dany warunek. Warunki mogą być spełniane łącznie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ W pkt VI pkt. 2 ppkt a, b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, 32-410 Dobczyce, Rynek 26, pok. 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, 32-410 Dobczyce, Rynek 26, sekretariat Urzędu pok.102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.