eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawa różnej aparatury kontrolnej, badawczej i pomiarowej dla Akademii Rolniczej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30522

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa różnej aparatury kontrolnej, badawczej i pomiarowej dla Akademii Rolniczej w Szczecinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza w Szczecinie, do kontaktów: Eliza Grodzka, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax 091 4232417, e-mail: eliza.grodzka@ar.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.AR.SZCZECIN.PL Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.ar.szczecin.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa różnej aparatury kontrolnej, badawczej i pomiarowej dla Akademii Rolniczej w Szczecinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademia Rolnicza w Szczecinie, Zakład Opakowalnictwa i Biopolimerów, Wydział Nauk u Żywności i Rybactwa, ul. Kazimierza Królewicza 4, 71-550 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1.Komora klimatyczna do kondycjonowania prób i symulacji warunków środowiskowych (zadanie nr 1) 2.Specjalistyczny zestaw homogenizująco - mieszający składający się z trzech urządzeń - realizowany w ramach jednego zadania ( zadanie nr 2) 3.Drobny sprzęt laboratoryjno - badawczy w ramach jednego zadania ( zadanie nr 3) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien dołączyć do oferty materiały na temat oferowanego urządzenia w celu potwierdzenia parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego (zaleca się aby prospekty, broszury, dane techniczne były w języku polskim). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 33.25.15.00 - Higrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.40.00 - Higrometry 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z art. 32 ust. 4 Łączna szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia określona na podstawie art. 32 ust. 1 przekracza kwotę 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. a także spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 1 wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy o charakterze: dostawa komory klimatycznej do kondycjonowania prób i symulacji warunków środowiskowych - oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. 2.Wykonawca składający ofertę w zadaniu nr 2 wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy o charakterze: dostawa specjalistycznego zestawu homogenizuąco-mieszającego składającego się ze specjalistycznego wielogłowicowego zestawu homogenizującego, mieszadła magnetycznego oraz mieszadła mechanicznego - oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy _ Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1)wykazu wykonanych dostaw (dla zadania nr 1) w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą jeden dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie - tzw. referencje. (Warunek: wykonanie co najmniej jednej dostawy o charakterze: dostawa komory klimatycznej do kondycjonowania prób i symulacji warunków środowiskowych - oraz potwierdzi należyte wykonanie powyższego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5) 2)wykazu wykonanych dostaw (dla zadania nr 2) w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą jeden dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie - tzw. referencje. (Warunek: wykonanie co najmniej jednej dostawy o charakterze: dostawa specjalistycznego zestawu homogenizuąco-mieszającego składającego się ze specjalistycznego wielogłowicowego zestawu homogenizującego, mieszadła magnetycznego oraz mieszadła mechanicznego - oraz potwierdzi należyte wykonanie powyższego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5) oraz oświadczenie o spełnaniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:00, Budynek Rektoratu Akademii Rolniczej - Sala Senatu.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt pt. \Proekologiczne opakowania celulozowe do transportu i sprzedaży świeżych ryb oraz gotowych produktów rybnych\ współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu Finansowego Wspierania Rybołówstwa w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i Przetwórstwo Ryb 2004 - 2006 2) Informacje dodatkowe: brak 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Komora klimatyczna do kondycjonowania prób i symulacji warunków środowiskowych. 1) Krótki opis: - Zakres temperatur: a) bez wilgotności względnej- całkowity niemniejszy niż od -10ºC do +100ºC b) z wilgotnością względną- niemniejszy niż od +10ºC do +90ºC, wilgotność względna nastawiana w zakresie niemniejszym niż 10 do 90%; ±1,5% - objętość komory roboczej minimum 100 l - regulator z graficznym LCD, mikroprocesorowy regulator programowy dla cykli temperatury i wilgotności względnej - zasilanie wodą sieciową, zestaw przyłączenia wody z zaworem - sensor wilgotności względnej - instalacja do automatycznego odszraniania przy długotrwałych testach - wewnętrzne szklane drzwi - rynna odprowadzająca kondensat z drzwi - bezpośredni system chłodzenia z czynnikiem chłodzącym - półki ze stali nierdzewnej - otwór inspekcyjny - zabezpieczenie temperaturowe z alarmem wizualnym - komora powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, czynniki chłodzące itp.) niezbędne do jej uruchomienia i pracy u odbiorcy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie udzielane w częsciach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części, która przekracza 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. Warunki techniczne urządzenia 30 3. Termin dostawy od dnia podpisania umowy 15 4. Warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny 5 6) Informacje dodatkowe: brak CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Specjalistyczny zestaw homogenizująco - mieszający składający się z trzech urządzeń. 1) Krótki opis: 2a. Specjalistyczny wielogłowicowy zestaw homogenizujący do otrzymywania mikro- i nano-emulsji (5-30 tys. obr/min) o różnych możliwościach doboru geometrii i rodzaju rozkładu sił ścinających Przenośny zestaw homogenizujący do otrzymywania mikro- i nano-emulsji (regulowana prędkośc obrotowa w zakresie 5-30 tys. obr/min), z możliwością instalacji różnych głowic o zmiennej geometrii umożliwiających zastosowanie zmiennych sił ścinających przy zmiennej prędkości obrotowej, z pomiarem temperatury, prędkości i czasu, pozwalający na pracę w układzie zamkniętym oraz w przepływie. Urządzenie jest urządzeniem laboratoryjno-technicznym, które będzie wykorzystane podczas procesu optymalizacji w warunkach laboratoryjnych i technicznych. Urządzenie to jest niezbędne do doboru warunków i optymalizacji metody tworzenia stabilnych dyspersji powłokotwórczych oraz doboru składu kompozycji i warunków powlekania. 2b) Mieszadło mechaniczne z bezstopniową regulacją obrotów oraz możliwością pomiaru momentu obrotowego do przygotowania mieszanin polimerów z emulsjami związków hydrofobowych stosowanych do modyfikacji powierzchni materiałów celulozowych, 2c) mieszadło magnetyczne z stolikiem grzewczym i wbudowanym układem kontroli temperatury - przygotowanie i stabilizacja roztworów do pomiarów reologicznych i wstępnego pokrywania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części, która przekracza 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 50 2. Warunki techniczne urządzenia 40 3. Termin dostawy od dnia podpisania umowy 5 4. Warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny 5 6) Informacje dodatkowe: brak CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Drobny sprzęt laboratoryjno-badawczy. 1) Krótki opis: 3a) Termostat z akwarium szklanym Szczegółowy opis techniczny Termostat służący do prowadzenia badań laboratoryjnych wymagających reżimów temperaturowych w zakresie przynajmniej od 10°C do 60°C. Urządzenie będzie wykorzystywane podczas badań laboratoryjnych do utrzymywania stałej temperatury wodnych preperacji przeznaczonych do modyfikacji materiałów celulozowych. 3b) Urządzenie wielofunkcyjne - pH-metr, solomierz, tlenomierz przenośny z elektrodami Szczegółowy opis techniczny: Przyrząd powinien zawierać wszystkie funkcje typowych pH-metrów, konduktometrów i tlenomierzy wraz z możliwością pomiaru temperatury. Urządzenie jest niezbędne do oznaczania jakości roztworów wykorzystywanych do modyfikacji (roztwory wodne hydrokoloidów i układów wielofazowych o wysokiej lepkości) 3c) precyzyjny wodoszczelny grubościomierz Szczegółowy opis techniczny: Wodoszczelny grubościomierz precyzyjny służący do dokładnego pomiaru grubości warstwy lakieru lub tworzywa na blasze stalowej, aluminiowej, mosiężnej lub miedzianej. Urządzenie jest niezbędne do oznaczania grubości modyfikowanych materiałów. 3d) Wodoszczelny termo-higrometr Szczegółowy opis techniczny: Wodoszczelny termo-higrometr umożliwiający dokładny pomiar wilgotności względnej, temperatury otoczenia, temperatury powierzchni. Urządzenie jest niezbędne do pomiaru warunków podczas suszenia próbek, w ramach realizowanych prac laboratoryjno-badawczych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00, 33.25.15.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie udzielane w częściach, gdzie zgodnie z art. 32 ust. 4 wartością zamówienia jest łączna szacunkowa wartość poszczególnych części, która przekracza 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 50 2. Warunki techniczne urządzenia 40 3. Termin dostawy od dnia podpisania umowy 5 4. Warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny 5 6) Informacje dodatkowe: brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.