eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy błon ogólnorentgenowskich i mammograficznych oraz odczynników, według czterech niżej wymienionych części1. Dostawa błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., 2. Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 3. Dostawa wywoływacza i utrwalacza 4. Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Warszawa: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy błon ogólnorentgenowskich i mammograficznych oraz odczynników, według czterech niżej wymienionych części: 1. Dostawa błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., 2. Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 3. Dostawa wywoływacza i utrwalacza 4. Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E
Numer ogłoszenia: 305210 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy błon ogólnorentgenowskich i mammograficznych oraz odczynników, według czterech niżej wymienionych części: 1. Dostawa błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., 2. Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 3. Dostawa wywoływacza i utrwalacza 4. Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy błon ogólnorentgenowskich i mammograficznych oraz odczynników, według czterech niżej wymienionych części: 1) Dostawa błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., Ltd w formatach: 35x43 - 60 opakowań ( 1 op. = 100 szt.), 26 x 36 -30 opakowań ( 1 op. = 150 szt.). 2) Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 w formatach: 25 x 30 - 5 opakowań (1 op.= 4 x 125szt.), 20 x 25 - 5 opakowań (1 op.= 4 x 125szt.). 3) Dostawa wywoływacza i utrwalacza do błon stomatologicznych do wywoływarki PERIOMAT Plus produkcji DURR Dental w ilości : 20 opakowań ( 1 op. = 4x 1 litra ) wywoływacza oraz 20 opakowań ( 1 op. = 4x 1 litra) utrwalacza. 4) Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E w ilości 60 opakowań (1 op. = 150 szt.) Szczegółowy zakres dostaw przedstawiono w kosztorysach cenowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki 4a - 4d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wyżej wymienionych 4 części. Każdemu z Wykonawcy przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie części lub część. Postępowanie będzie rozstrzygane oddzielnie dla każdej części. Zamawiający nie dopuszcza pomijania pozycji asortymentowych określonych w kosztorysach cenowych, w ramach danej części. Wykonawca dostarczy towar do Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski) do Poradni RTG na II piętrze ( w budynku znajduje się winda). Towar będzie zamawiany sukcesywnie średnio 1 raz w miesiącu. Wymagany termin ważności wyrobów min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru. Towar będzie fabrycznie nowy i dopuszczony do użytku na terenie RP w placówkach służby zdrowia, na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania pełnego zamówienia i dopuszcza w ramach kosztorysu i ceny oferty realizację zamówienia zgodnie z rzeczywistymi potrzebami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 7) Prawa zamówień publicznych tj. 1. Dostawa błon ogólnorentgenowskich do kamery laserowej DRY PIX 7000 produkcji Fuji Photo Film Co., Ltd w formatach: 35x43 - 12 opakowań ( 1 op. = 100 szt.), 26 x 36 -6 opakowań ( 1 op. = 150 szt.). 2. Dostawa błon mammograficznych do kamery cyfrowej KODAK DryView 6800 w formatach: 25 x 30 - 1 opakowanie (1 op.= 4 x 125szt.), 20 x 25 - 1 opakowanie (1 op.= 4 x 125szt.). 3. Dostawa wywoływacza i utrwalacza do błon stomatologicznych do wywoływarki PE-RIOMAT Plus produkcji DURR Dental w ilości : 4 opakowania ( 1 op. = 4x 1 litra ) wywoływacza oraz 4 opakowania ( 1 op. = 4x 1 litra) utrwalacza. 4. Dostawa błon stomatologicznych w formacie 3 x 4 klasy E w ilości 12 opakowań (1 op. = 150 szt.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.20 - Utrwalacze fotograficzne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują min. 2 dostawy błon ogólnorentgenowskich lub/i mammograficznych lub/i odczynników w sposób należyty, o wartości każdej dostawy ( odpowiednio dla części) min.: - błon ogólno-rentgenowskich do kamery laserowej o wartości min. 30 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 1 - błon mammograficznych do kamery cyfrowej o wartości min. 6 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 2 - wywoływacza i utrwalacza do błon stomatologicznych o wartości min. 1 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 3 - błon stomatologicznych o wartości min. 3 000,00 zł. brutto każda dostawa - dotyczy części 4, a dostawy wykonano z należytą starannością. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku poprzez analizę załączonego do oferty wykazu dostaw ( wg wzoru - załączniki nr 6a-6d do SIWZ) oraz załączonych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówień ujętych w wykazie ( referencje, opinie, protokoły odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. dokument w formie: ulotki, specyfikacji technicznej, opisu zawierający informację na temat oferowanego towaru - dotyczy wszystkich pozycji kosztorysowych określonych w załącznikach 4a - 4d do SIWZ ( dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysu) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. deklaracje zgodności CE (dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysu)- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. certyfikat CE ( dotyczy wszystkich części i wszystkich pozycji kosztorysu) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku Wykonawcy innego niż producent kamery laserowej DRY PIX 7000 i kamery cyfrowej KODAK DryView 6800, Zamawiający wymaga oświadczenia producenta lub przedstawiciela producenta w Polsce, że oferowane przez Wykonawcę (podać nazwę firmy) filmy są oryginalne i dedykowane do tego rodzaju kamer, z podaniem: typu filmu, numeru katalogowego i nazwy producenta.( dotyczy wszystkich pozycji kosztorysowych określonych w kosztorysach cenowych - dot. części 1 i 2 - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) - uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem - uległa zmianie stawka podatku VAT, - wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, - konieczności zmiany miejsca dostawy, - zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer 04-546 Warszawa ul. Strusia 4/8 pok. 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer 04-546 Warszawa ul. Strusia 4/8 pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale. 2. Wypełnione i podpisane kosztorysy cenowe z wykorzystaniem wzorów - załączników nr 4a-4d do specyfikacji, odpowiednio dla części - w oryginale. 3. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.