eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Śrem: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie
Numer ogłoszenia: 305182 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2837001, faks 061 2829321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Śremie. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy znaki i podobne elementy 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać warunki art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012r., poz. 1137 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Tansportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r., poz. 585) i polską normą PN-S73200. W przypadku zmiany wzorów tablic określonych w rozporządzeniu dostawa tablic odbywać się będzie wg nowego wzoru. 4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywne dostarczanie w okresie od dnia 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2018 r. następujących rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych: a) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe 12900 kpl b) tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe 450 kpl c) tablice rejestracyjne motocyklowe 1200 szt. d) tablice rejestracyjne motorowerowe 1500 szt. e) tablice rejestracyjne do przyczepy jednorzędowe 1200 szt. f) tablice rejestracyjne do przyczepy dwurzędowe 300 szt g) tablice rejestracyjne tymczasowe samochodowe 100 kpl h) tablice rejestracyjne tymczasowe motocyklowe 50 szt. i) tablice rejestracyjne tymczasowe motorowerowe 25 szt. j) tablice rejestracyjne samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe 10 kpl k) tablice rejestracyjne motocyklowe indywidualne 5 szt l) tablice rejestracyjne samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe 10 kpl ł) tablice rejestracyjne motocyklowe zabytkowe 5 szt. m) tablice tymczasowe badawcze (samochodowe, motocyklowe) 10 szt. Ogółem w przybliżeniu 29545 szt. 5. Ilości poszczególnych tablic zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających zapotrzebowaniu. 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) tablice muszą być wykonane z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.), 2) zamawiane tablice winny być dostarczone do siedziby Starostwa Powiatowego w Śremie przy ul. Mickiewicza 17 - nieodpłatnym transportem Wykonawcy, 3) wykonawca winien posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym, produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, 4) wykonawca winien odebrać tablice przeznaczone do złomowania od zamawiającego i dokonać ich zniszczenia na własny koszt, 5) wykonawca udziela co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty ich wydania zamawiającemu, 6) reklamowane tablice wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez zamawiającego, wszystkie koszty związane z reklamacją ponosi wykonawca, 7) dostawa tablic do siedziby zamawiającego musi odbywać się sukcesywnie w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2018r. w asortymencie i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego. Termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 14 dni licząc od dnia złożenia pisemnego zapotrzebowania przez zamawiającego. 7) użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne; wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów, b) generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu; wygenerowanie takiego zamówienia winno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery i numery już wykorzystane, c) automatyczne obliczanie ilości zamawianych tablic w zakresie typu i kompletu oraz podanego numeru początkowego i końcowego, d) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, e) obsługa umowy z Wykonawcą polegająca na ewidencji i weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, f) ewidencja i obsługa tablic wycofanych, g) możliwość wyszukiwania zamówionych i wycofanych tablic..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu złożenia przez Wykonawcę wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że: - posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) Wykonawca winien przedstawić kserokopie potwierdzone za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden z podmiotów).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XIX ust. 2 siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.srem.bip.net.pl/?c=321
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Śremie Wydział organizacyjny i Inwestycji ul. Mickiewicza 17 63-100 Śrem pok. 14 w godz. 8.00 - 15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Śremie ul. Mickiewicza 17 63-100 Śrem kancelaria pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.