eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › zakup i dostawa wyposażenia do zabiegów ortopedycznych - ZP 29 / 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30503

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup i dostawa wyposażenia do zabiegów ortopedycznych - ZP 29 / 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza, do kontaktów: Małgorzata Martowska, ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332783, fax 012 4163040, e-mail: zamowienia_narutowicz@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.narutowicz.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów, Małgorzata Martowska, ul. Ks. Siemaszki 13B, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 633 27 83 lub 012 257 82 29, fax 012 633 27 83 lub 012 257 82 29, e-mail: zamowienia_narutowicz@interia.pl, www.narutowicz.krakow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Sekretariat Dyrekcji Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. G. Narutowicza, Małgorzata Martowska, ul. Prądnicka 37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 633 27 83 lub 012 257 82 29, fax 012 633 27 83 lub 012 257 82 29, e-mail: zamowienia_narutowicz@interia.pl, www.narutowicz.krakow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa wyposażenia do zabiegów ortopedycznych - ZP 29 / 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : magazyn szpitala. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wg zał. 2 1/ Pakiet 1 Kaseta z instrumentarium do kości długich typu Zespol 2/ Pakiet 2 - Płytki i wkręty z instrumentarium 3/ Pakiet 3 - Stabilizatory z instrumentarium 4/ Pakiet 4 - Zespolenie śródszpikowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - dokumenty potwierdzające że wyroby są dopuszczone do obrotu na terenie Polski 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 211.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Lp: Warunek do spełnienia Opis spełnienia warunku 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata- należycie wykonał co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych do szpitali, Natomiast nie spełni warunku jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były wykonane nienależycie. 3 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 5 Termin płatności nie krótszy niż 30 dni Oferta wykonawcy , zaoferuje w swojej ofercie termin krótszy niż 30 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako nieodpowiadająca treści specyfikacji. (warunek przedmiotowy) 6 Stałość cen przez okres trwania umowy Oferta wykonawcy, który zaoferuje w swojej ofercie okres stałości cen krótszy niż przez okres trwania umowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako nieodpowiadająca treści specyfikacji. (warunek przedmiotowy) 7 Oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz. 896 z 2004r). Warunek nie będzie spełniony jeżeli Wykonawca nie złoży dokumenty potwierdzającego, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz. 896 z 2004r). W tej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako nie odpowiadająca treści specyfikacji (warunek przedmiotowy) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Opis dokumentu 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 2) 3 Formularz ofertowy Formularz ofertowy jako wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do specyfikacji 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. nr 2 do specyfikacji - wypełniony i podpisany 5 Oświadczenie z art. 22 i 24 zał. nr 3 - podpisany i wypełniony 6 Dokumenty z dopuszczeniem wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. 93 poz. 896 z 2004r) 7 Foldery lub katalogi Foldery lub katalogi (materiały firmowe) - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego. Jeżeli materiały firmowe nie potwierdzają jakiegoś parametru wykonawca może dołączyć oświadczenie producenta oferowanego produktu, w którym znajduje się informacja, że oferowany produkt posiada dany parametr. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: j/w Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j/w

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 12:00, Sekretariat Dyrekcji.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 - Kaseta z instrumentarium do kości długich typu Zespol. 1) Krótki opis: wg zał. 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: wg zał. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 - Płytki i wkręty z instrumentarium. 1) Krótki opis: wg zał. 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: wg zał. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 - Stabilizatory z instrumentarium. 1) Krótki opis: wg zał. 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: wg zał. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 - Zespolenie śródszpikowe. 1) Krótki opis: wg zał. 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: wg zał. 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.