Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Świętoszów: Dostawa 77 szt. fabrycznie nowych opon terenowych dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie.
Numer ogłoszenia: 305003 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2399 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. (075) 735 51 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10bkpanc.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 77 szt. fabrycznie nowych opon terenowych dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 77 szt. fabrycznie nowych opon terenowych do pojazdów STAR-266 całostalowych (oś napędowa) 12.00R20 TUBE całorocznych 154/149 K. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Opony dostarczone do Zamawiającego muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nie bieżnikowane, pochodzące z bieżącej produkcji (rok produkcji 2008) oraz dopuszczone do obrotu; 2. Gwarantowany okres pracy dostarczonego ogumienia winien zapewnić prawidłową eksploatację opon po zamontowaniu na pojazd przez 36 miesięcy lub przebieg opon (w km) zgodnie z dokumentacją techniczną producenta; 3. Dopuszcza się możliwość zaproponowania opon o wyższych parametrach niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się zamienników rozmiarowych towarów podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4. Dostarczone ogumienie musi posiadać taką samą rzeźbę bieżnika; 5. Dostarczane opony muszą być zgodne ze wszystkimi obowiązującymi normami bezpieczeństwa, a także spełniać wszystkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania; 6. Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca; 7. Ogumienie będzie podlegać odbiorowi ilościowo-jakościowemu w siedzibie Zamawiającego pod kątem zgodności parametrów technicznych; 8. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu indywidualne karty gwarancyjne (wraz z numerem opony) z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, - wykażą w ofercie (poprzez załączenie odpowiednich dokumentów), że zaoferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia (druk ZP-17) na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, 2. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 80% wartości brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (potwierdzenie należytego wykonania dla co najmniej jednej wybranej z wykazu dostawy). 3. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Deklaracje zgodności wg PN-EN-ISO/IEC 17050-1:2005 (Część 1: Wymagania ogólne) oraz PN-EN-ISO/IEC 17050-2:2005 (Część 2: Dokumentacja wspomagająca), potwierdzające spełnianie parametrów przedmiotu zamówienia do każdego rodzaju asortymentu, 5. Świadectwa homologacji, ważne na rok 2008, wydane w zakresie wymagań technicznych stawianych przedmiotom wyposażenia pojazdów samochodowych określonych Regulaminem Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ oznaczone znakiem homologacji E) dotyczące wymagań technicznych i jakościowych Nr 54 dla pojazdów ciężarowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10bkpanc.sow.mil.pl ; przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2399
Komórka ds. zamówień publicznych
ul. Sztabowa 1
59-726 Świętoszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2399 Kancelaria Jawna ul. Sztabowa 1 59-726 Świętoszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.12.2008.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont budynku magazynowego nr 91 i 92 w kompleksie 7795 w Duninowie
- Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku
- Remont piwnicy i dostosowanie pomieszczeń do prania indywidualnego w budynku nr 18 w kompleksie 2987 w Żaganiu
- Montaż krat okiennych w budynku nr 4 i 6 w kompleksie K2245 w Głogowie i remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie 8791 W Jeleniej Górze
- Dostawa materiałów służących ochronie środowiska dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Remont posadzki w budynku stolarni nr 41 w kompleksie 0550 Dobre n/Kwisą.
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.