eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › dostawa sprzętu i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30493

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: dostawa sprzętu i aparatury medycznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, do kontaktów: mgr Izabela Chmiel, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax 032 2810270, e-mail: szpital4zampub@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital4.bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): dzp.szpital4.bytom.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i aparatury medycznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, Al. Legionów 10. Niniejsze postępowanie przetargowe obejmuje swoim zakresem: Pakiet Nr 1: Dostawa ultrasonografu z kolorowym Dopplerem oraz głowicami: konweksową i liniową dla tut. Oddziału Klinicznego Chirurgii Naczyń. Pakiet Nr 2: Dostawa stołu operacyjnego do przeprowadzania zabiegów chirurgii naczyniowej i endoskopii. Pakiet Nr 3: Dostawa mikroskopu operacyjnego dla tut. Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki. Pakiet Nr 4: Dostawa ultrasonografu okulistycznego z prezentacją A i B + biometria dla Oddziału Okulistyki. Pakiet Nr 5: Dostawa wirówki laboratoryjnej dla tut. Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis parametrów technicznych, jak również opis wyposażenia dodatkowego - określono w załączniku Nr 1A, 2A, 3 A, 4 A, 5 A. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, aby: - aparatura była wyprodukowana w 2007 r. (fabrycznie nowa); - Wykonawca przedstawił parametry techniczno - użytkowe wymagane w zakresie poszczególnych pakietów oraz dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają opisane parametry - do oferty; - Wykonawca dostarczył instrukcję obsługi (w języku polskim) - 2 komplety dla każdej jednostki aparaturowej - wraz z dostawą; - Wykonawca dostarczył dokumentację techniczną - 1 komplet ; dla każdej jednostki aparaturowej - wraz z dostawą; - Wykonawca zapewnił serwis techniczny min. 10 lat (gwarantowana dostawa oryginalnych części zamiennych); - Wykonawca zapewnił montaż i uruchomienie aparatu - Wykonawca zapewnił 36 miesięczny (w zakresie pakietu Nr 2, 5) / 24 miesięczny (w zakresie pakietu Nr 1, 3, 4) okres gwarancji na dostarczoną aparaturę oraz wykonywał w tym okresie bezpłatne przeglądy techniczne, zgodnie z wymaganiami producenta aparatury; - Wykonawca zapewnił szkolenie personelu medycznego i technicznego w zakresie eksploatacji poszczególnych jednostek; - Wykonawca przedłożył do oferty kserokopię dokumentu uprawniającego do używania i obrotu zaoferowanym sprzętem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, tj.: 1) Certyfikat CE 2) Wpis (zgłoszenie) do Rejestru Wyrobów Medycznych (jeżeli jest wymagany). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 808.410 PLN netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp) tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) tj. wykonali co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze (w zakresie pakietu / pakietów, na które Wykonawca składa ofertę), tj.: - Pakiet Nr 1: co najmniej 1 dostawa ultrasonografu z kolorowym Dopplerem oraz głowicami: konweksową i liniową, - Pakiet Nr 2: co najmniej 1 dostawa stołu operacyjnego do prowadzenia zabiegów chirurgii naczyniowej i endoskopii, - Pakiet Nr 3: co najmniej 1 dostawa mikroskopu operacyjnego - okulistycznego, - Pakiet Nr 4: co najmniej 1 dostawa ultrasonografu okulistycznego z prezentacją A i B (biometria), - Pakiet Nr 5: co najmniej 1 dostawa wirówki laboratoryjnej - serologicznej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 % wartości (brutto) złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. 5) warunki dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz zamówień (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty tj. w zależności od tego na jaki pakiet Wykonawca złoży ofertę) zrealizowanych w okresie 3 ostatnich lat lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej (jeżeli jest ona krótsza). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż podane w wykazie zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Minimalna ilość wykonanych zamówień - 1 zamówienie (w zakresie pakietu/pakietów, na które Wykonawca składa ofertę). Załącznik Nr 6 do SIWZ (część 1 - 5) 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4) oświadczenie Wykonawcy - zał. Nr 7 do SIWZ. 5) dokumenty dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem krajem w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dzp.szpital4.bytom.pl. Opłata: 21 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto szpitala lub w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:00, SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu; Aula; Budynek A - I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa ultrasonografu z kolorowym Dopplerem oraz głowicami: konweksową i liniową dla tut. Oddziału Klinicznego Chirurgii Naczyń. 1) Krótki opis: Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem oraz głowicami: konweksową i liniową dla tut. Oddziału Klinicznego Chirurgii Naczyń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Opis parametrów technicznych, jak również opis wyposażenia dodatkowego - określono w załączniku Nr 1A do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa stołu operacyjnego do przeprowadzania zabiegów chirurgii naczyniowej i endoskopii. 1) Krótki opis: Stół operacyjny do przeprowadzania zabiegów chirurgii naczyniowej i endoskopii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Opis parametrów technicznych, jak również opis wyposażenia dodatkowego - określono w załączniku Nr 2A do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa mikroskopu operacyjnego dla tut. Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki. 1) Krótki opis: Mikroskop operacyjny dla tut. Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Opis parametrów technicznych, jak również opis wyposażenia dodatkowego - określono w załączniku Nr 3 A do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa ultrasonografu okulistycznego z prezentacją A i B + biometria dla Oddziału Okulistyki. 1) Krótki opis: Ultrasonograf okulistyczny z prezentacją A i B + biometria dla Oddziału Okulistyki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Opis parametrów technicznych, jak również opis wyposażenia dodatkowego - określono w załączniku Nr 4 A do SIWZ. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawa wirówki laboratoryjnej dla tut. Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. 1) Krótki opis: Wirówka laboratoryjna dla tut. Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 sztuka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Opis parametrów technicznych, jak również opis wyposażenia dodatkowego - określono w załączniku Nr 5 A do SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.