eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › DOSTAWA KOMPLETNEGO APARATU RTG TYPU TELEKOMANDO - POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE NR 21/UCMMiT/AW/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Gdynia: DOSTAWA KOMPLETNEGO APARATU RTG TYPU TELEKOMANDO - POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE NR 21/UCMMiT/AW/11
Numer ogłoszenia: 304917 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366292 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPLETNEGO APARATU RTG TYPU TELEKOMANDO - POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE NR 21/UCMMiT/AW/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kompletnego aparatu rtg typu telekomando (zwany w skrócie aparatem). Nazwa i kod wg Słownika Głównego Wspólnego Słownika Zamówień: 33111000-1- aparatura rentgenowska 2. Integralną częścią przedmiotu zamówienia (dostawy) jest także: 1) dostawę konsoli zdalnego sterowania z pedałem do wyzwalania fluoroskopii, 2) kompletne oprogramowanie umożliwiające wykorzystanie wszystkich obecnych funkcji oferowanego aparatu - udzielenie bezterminowej licencji, 3) transport i montaż oraz instalacja nowego kompletnego aparatu rtg do całkowitego uruchomienia, 4) dostawę wszystkich złącz, kabli itp. drobnego sprzętu, niezbędnego do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji aparatu, 5) wykonanie wszystkich niezbędnych testów akceptacyjnych, 6) dostarczenie w dniu podpisania umowy projektu osłon stałych i zapewnienie akceptacji projektu przez organy lokalnej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej, 7) pomoc w uzyskaniu zezwolenia na uruchomienie aparatu i jego eksploatację w wyznaczonym pomieszczeniu przez organy lokalnej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej, 8) udzielenie pisemnie gwarancji na zainstalowane urządzenie i oprogramowanie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia i ofertą wykonawcy, 9) zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych przez okres minimum 10 lat, 10) dostarczenie dokumentacji: techniczno ruchowej, instrukcji obsługi aparatu i całego oprogramowania w języku polskim, 11) dostarczenie wykazu dostawców (+ adresy) specjalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych określonych dla oferowanego aparatu przez wytwórcę wyrobu, 12) dostarczenie wykazu podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych )naprawy i przeglądy), 13) dostarczenie szczegółowego opisu zakresu standardowego, serwisowego przeglądu rocznego aparatu zalecanego przez producenta, 14) dostarczenie szczegółowego zestawienia informacji (tabela) dotyczących wymaganych terminów/okresów konserwacji, działań serwisowych, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń i kontroli bezpieczeństwa wyrobu stosowanego do udzielania świadczeń zdrowotnych, wynikające z instrukcji używania lub zaleceń producenta, 15) przeszkolenie personelu lekarskiego i technicznego w obsłudze aparatu rtg w ilości godzin zapewniającej prawidłowe i bezpieczne obsługiwanie aparatu. 16) Wszelkie inne niezbędne urządzenia i dokumenty konieczne do używania i korzystania z przedmiotu umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami i innymi wymaganiami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479629,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 479700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 479700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 479700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.