eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › świadczenie usługi ubezpieczeniowej na rzecz PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Kamienna Góra: świadczenie usługi ubezpieczeniowej na rzecz PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego.
Numer ogłoszenia: 304823 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zaklad Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ubezpieczeniowej na rzecz PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór zakładu ubezpieczeń, z którym Zamawiający zawrze umowę ubezpieczenia. Usługa ubezpieczeniowa w ramach przyszłej umowy ubezpieczenia będzie świadczona przez zakład ubezpieczeń w zakresie: Część I zamówienia: DLA CZĘŚĆI I Zadanie 1: Rozporządzenia MF z dnia 28.12.2007 - ubezpieczenie OBOWIĄZKOWE (zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych) -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego z tytułu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej. CPV 66516000-8 Zadanie 2: Ubezpieczenie DOBROWOLNE odpowiedzialności cywilnej NZOZ-u z tytułu prowadzonej działalności medycznej oraz posiadania lub użytkowania mienia ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki prowadzonej działalności na warunkach komercyjnych oferowanych przez Wykonawcę. CPV 66516000-7 DLA CZĘŚCI II Zadanie 1: Ubezpieczenia mienia w zakresie all risks (AR), CPV-66515000-3 Zadanie 2: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego: stacjonarnego , przenośnego, medycznego w ramach polisy dla sprzętu (USE), - CPV-66515000-3 Zadanie 3 : UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE w skład którego wchodzą: 3.1.Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu(OC) -CPV 66516100-1 3.2.Ubezpieczenie dobrowolne pojazdów w zakresie Auto Casco (AC)-CPV 66514110 - 0 Ubezpieczenie 3.3.Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW)-CP 66512100-3 W składzie Komisji przetargowej będzie uczestniczył broker UBEZPIECZENIOWY jako biegły z zakresu usług Ubezpieczeniowych Pani Dorota Dziedzic nr zez. PUNU 228/97 prowadzącą Dolnośląską Kancelarię Brokerską, ul. Groszowa 11, 58-500 Jelenia Góra. Postępowanie zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego: www.pcz.org.pl/. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - warunki ubezpieczenia zawiera zał 1 OC oraz zał 1 M. Niniejszy załącznik będzie stanowił jednocześnie po wypełnieniu lub uzupełnieniu miejsc do tego wskazanych przez Zamawiającego - ofertę Wykonawcy. Ponadto Zamawiający dołącza do SIWZ następujące załączniki w formie tabel: Zestawienie maszyn i urządzeń do ubezpieczenia AR Zestawienie budowli do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów Zestawienie budynków do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów Zestawienie sprzętu elektronicznego medycznego do ubezpieczenia sprzętu elektronicznego Zestawienie środków obrotowych do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów Warunki świadczenia usług ubezpieczeniowych określa się w umowie zał nr g. Niniejsza specyfikacja wraz z załącznikami stanowi jednocześnie wniosek o zawarcie umów ubezpieczenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje dokonywanie zamówień uzupełniających, o, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. a. Zamówienie uzupełniające może dotyczyć ubezpieczenia mienia, które Zamawiający zakupił lub, w którego posiadanie wszedł po zawarciu umowy ubezpieczenia. Zamawiający może również zdecydować o ubezpieczeniu mienia, które wcześniej nie zostało zgłoszone do ubezpieczenia. W ubezpieczeniu OC zamówienie uzupełniające może dotyczyć zwiększenia sumy gwarancyjnej lub zwiększenia jej podlimitów, lub zwiększenia zakresu ochrony w związku ze zmianami w ryzyku prowadzonej działalności lub innymi zmianami niezależnymi od Zamawiającego np. zmianami prawa. b. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, chyba , że jest to ubezpieczenie nie objęte niniejszym zamówieniem

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-8, 66.51.60.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wplaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • prowadzą działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124, poz. 1151 z późniejszymi zmianami), działają w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zmówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 1 usłudze (odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zmówienia - Inne dokumenty: ogólne warunki ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń określonych w siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załączniki: - formularz ofertowy zał nr a - oświadczenie oferenta nr b - oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c - formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d* - formularz ofertowy cz I OC nr e - formularz ofertowy cz I mienie nr e - oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr f - umowa Cz I-OC, umowa cz II- mienie zał nr g - podwykonawcy zał nr h - oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 44 zał nr j - zestawienie maszyn i urządzeń do ubezpieczenia zal nr k - zestawienie budowli do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów zal nr l - zestawienie budynków do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów zal nr ł - zestawienie sprzętu elektronicznego medycznego do ubezpieczenia sprzętu elektronicznego zał nr m - zestawienie środków obrotowych do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów zał nr n - zakres usług zal nr 1 OC i 1 M**

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - AKCEPTACJA KLAUZUL FAKULTATYWNYCH - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie ZAMAWIAJĄCEGO, b. zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, c. zmiany korzystne są dla ZAMAWIAJĄCEGO i wynikają z okoliczności o charakterze obiektywnym, d. w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia / sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówieniu, e. zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, f. zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, g. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, h. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, i. zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ), j. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, k. nastąpiła zmiana danych Wykonawcy czy zmiana formy organizacyjno - prawnej Stron, l. zmiana wysokości składki w związku z aktualizacją przedmiotu ubezpieczenia lub jego wartości. (Aktualizacja dotyczy sytuacji powodujących zmniejszenie lub powstanie ryzyka po stronie Zamawiającego, a w szczególności: zdjęcie z ewidencji, likwidacja, sprzedaż, przekazanie mienia, zakup mienia, przyjęcie w użytkowanie mienia na podstawie innych umów, rozszerzenie działalności, inne lokalizacje działania ,... itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie dział zamowień pub.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DLA CZĘŚĆI I Zadanie 1: Rozporządzenia MF z dnia 28.12.2007 - ubezpieczenie OBOWIĄZKOWE (zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych) -ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego z tytułu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej. CPV 66516000-8 Zadanie 2: Ubezpieczenie DOBROWOLNE odpowiedzialności cywilnej NZOZ-u z tytułu prowadzonej działalności medycznej oraz posiadania lub użytkowania mienia ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki prowadzonej działalności na warunkach komercyjnych oferowanych przez Wykonawcę. CPV 66516000-7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.65.16.00-8, 66.51.60.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. AKCEPTACJA KLAUZUL FAKULTATYWNYCH - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OCHRONA MIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DLA CZĘŚCI II Zadanie 1: Ubezpieczenia mienia w zakresie all risks (AR), CPV-66515000-3 Zadanie 2: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego: stacjonarnego , przenośnego, medycznego w ramach polisy dla sprzętu (USE), - CPV-66515000-3 Zadanie 3 : UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE w skład którego wchodzą: 3.1.Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu(OC) -CPV 66516100-1 3.2.Ubezpieczenie dobrowolne pojazdów w zakresie Auto Casco (AC)-CPV 66514110 - 0 Ubezpieczenie 3.3.Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW)-CP 66512100-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. AKCEPTACJA KLAUZUL FAKULTATYWNYCH - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.