eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Nysa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30481 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Nysa: Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Nysa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9871-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie, krajowy numer identyfikacyjny 51736400000, ul. ul. Kolejowa  15, 48300   Nysa, państwo Polska, woj. opolskie, tel. (077) 4080513, 4080553, faks (077) 4080553, e-mail zp_nysa@op.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nysa.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Nysa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Nysa. Do zakresu powyższej usługi należy : 1.Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych wraz z wywozem nieczystości na RCGO w Domaszkowicach , utrzymanie koszy we właściwym stanie technicznym. Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. 2.Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie miasta i gminy odbywać się będzie zgodnie z wcześniej ustalonym miesięcznym harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego od poniedziałku do soboty oraz w niedziele i święta. 3.Odbieranie nieczystości z koszy Wykonawca będzie wykonywał w dni robocze od poniedziałku do soboty do godz.12:00 z zastrzeżeniem, że kosze zlokalizowane w strefie centralnej miasta do godz. 8:00 natomiast kosze zlokalizowane poza terenem strefy centralnej do godz. 12:00. W soboty dodatkowo kosze ustalone w harmonogramie po godz. 15:00 do 18:00. W niedziele do godz. 7:00 - ilość koszy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego. W dni świąteczne ilość koszy wg potrzeb w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. 4.Strefą centralną określa się obszar miasta w granicach ulic: Piastowska - Szopena - Gierczak - Moniuszki - Kraszewskiego - Bema. 5.Do obowiązków Wykonawcy ponadto należy: -utrzymanie czystości wokół koszy powinno odbywać się każdorazowo przy odbieraniu odpadów komunalnych z koszy w promieniu około 2m. Wykonawca będzie usuwał w promieniu 2m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne, które nie zostały wrzucone przez przechodniów do kosza lub wypadły z kosza. -utrzymanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie na bieżąco zabrudzeń z koszy oraz dwukrotne mycie całych koszy, ( w miesiącu maju i wrześniu). Terminy wykonania prac w zakresie mycia koszy winny być uzgodnione z Zamawiającym. Stosowanie na bieżąco czystych worków w koszach, w których występuje brak wkładów siatkowych i w koszach dużych przy ulicach ( Rynek, Wrocławska). -utrzymanie we właściwym stanie technicznym koszy, w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw np: - zamontowanie wyrwanego kosza z podłoża lub z podłożem, - wyprostowanie pochylonego kosza, -wyciąganie koszy z wody np. z rowu lub stawu (na terenie parku) - ułożenie ponownie kostki betonowej lub innej w przypadku wyrwania kosza z podłoża. -informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia częstotliwości odbierania nieczystości z koszy. Ilość koszy do odbierania nieczystości i krotność będzie różna w zależności od potrzeb (przykładowo część koszy codziennie inne 3 x w tygodniu i 2 x w zależności od pory roku). Ilość koszy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90200000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT194444.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej EKOM Sp. z o.o.,  ekomhigiena@ekom.com.pl,  ul. Piłsudskiego 32,  48-303,  Nysa,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 230000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2,08zł/szt
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2,49zł/szt
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.