eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeprowadzenie ogólnokrajowej kampanii outdoorowej dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Katowice: Przeprowadzenie ogólnokrajowej kampanii outdoorowej dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego
Numer ogłoszenia: 304818 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego , ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnokrajowej kampanii outdoorowej dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ogólnokrajowej kampanii outdoorowej dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego. Projekt graficzny materiałów reklamowych zostanie przesyłany na wskazany adres wykonawcy ftp w formacie tif lub pdf najpóźniej na 14 dni przed terminem ekspozycji lub wydania Zamawiającemu. Usługa obejmuje 5 zadań: ZADANIE nr 1 Dzierżawa, wykonanie, montaż, ekspozycja oraz demontaż promocyjnych druków wielkoformatowych na billboardach o rozmiarach 5,04 x 2,38 m na terenie miast w Polsce. ZADANIE nr 2 Wykonanie, montaż oraz demontaż promocyjnych druków wielkoformatowych na billboardach o rozmiarach niestandardowych na terenie Katowic. ZADANIE nr 3 Dzierżawa powierzchni, druk i ekspozycja promocyjnych druków wielkoformatowych na 50 citylightach o rozmiarach 1200 x 1800 mm na terenie GOP/Aglomeracja/GZM ZADANIE nr 3A Dzierżawa powierzchni, druk (comiesieczny) i ekspozycja promocyjnych druków wielkoformatowych na 2 citylightach o rozmiarach 1200 x 1800 mm na terenie miasta Katowice (centrum miasta) ZADANIE nr 4 Wykonanie banerów i innych reklam ZADANIE nr 5 Wykonanie flag reklamowych wraz z masztami wolnostojącymi na zewnątrz budynków (wysokość masztu: 575 cm, wielkość flagi: 300 x 100 cm)- 12 sztuk. Montaż i demontaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Katowice..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełninia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z SIWZ oraz wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełninia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełninia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełninia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy-załącznik nr 1 w ilości odpowiadającej ilości zadań, które wykonawca chce zrealizować ( na każde zadanie odrębnie), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, 3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2, 4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2, 5. wykaz, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia według własnego wzoru,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmoaniaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego Katowice, ul. Sokolska 3 sekretariat IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego Katowice, ul. Sokolska 3 sekretariat IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa, wykonanie, montaż, ekspozycja oraz demontaż promocyjnych druków wielkoformatowych na billboardach o rozmiarach 5,04 x 2,38 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa, wykonanie, montaż, ekspozycja oraz demontaż promocyjnych druków wielkoformatowych na billboardach o rozmiarach 5,04 x 2,38 m na terenie: Warszawy (10 billbordów), Krakowa (5), Poznania (5), Wrocławia(7), Trójmiasta (5), Łodzi (5) i GOP (13).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie, montaż oraz demontaż promocyjnych druków wielkoformatowych na billboardach o rozmiarach niestandardowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, montaż oraz demontaż promocyjnych druków wielkoformatowych na billboardach o rozmiarach niestandardowych: MIASTO rozmiar ilość Katowice, róg ul. Bocheńskiego i Gliwickiej 608 x 320 cm 1 Katowice, ul. Bocheńskiego 556 x 260 cm 1 Katowice, ul. Armii Krajowej 608 x 318 cm 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzierżawa powierzchni, druk i ekspozycja promocyjnych druków wielkoformatowych na 50 citylightach o rozmiarach 1200 x 1800 mm na terenie GOP/Aglomeracja/GZM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa powierzchni, druk i ekspozycja promocyjnych druków wielkoformatowych na 50 citylightach o rozmiarach 1200 x 1800 mm na terenie GOP/Aglomeracja/GZM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dzierżawa powierzchni, druk (comiesieczny) i ekspozycja promocyjnych druków wielkoformatowych na 2 citylightach o rozmiarach 1200 x 1800 mm na terenie miasta Katowice (centrum miasta).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa powierzchni, druk (comiesieczny) i ekspozycja promocyjnych druków wielkoformatowych na 2 citylightach o rozmiarach 1200 x 1800 mm na terenie miasta Katowice (centrum miasta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie banerów i innych reklam.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie banerów i innych reklam zadanie rozmiar ilość Banner wielkoformatowy - witacz frontlit 510 g powlekany lub blockout 510g, oczkowany wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego najpóźniej do dnia 15.10.2012 rozmiar: 700 cm x 250 cm ilość: 3 Banner wielkoformatowy baner frontlit 510g powlekany, oczkowany wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego najpóźniej do dnia 15.10.2012r. rozmiar:1800 cm x 300 cm ilość: 1 Banner wielkoformatowy siatka MESH o podwójnym splocie; certyfikat na niepalność (B1) tego materiału, oczkowany Lokalizacja: Katowice - budynek DH Zenit Wykonanie, montaż i demontaż dla ekspozycji w dniach od 1.11.12 do 25.11.12 rozmiar: 1030 cm x 1330 cm ilość: 1 Banner wielkoformatowy siatka MESH o podwójnym splocie; certyfikat na niepalność (B1) tego materiału, oczkowany Lokalizacja: Katowice - rusztowanie przed budynkiem Filharmonii Śląskiej, ul. Sokolska 2 wykonanie, montaż i demontaż dla ekspozycji w dniach od 15.10.12 do 25.11.12 rozmiar: 1200 cm x 900 cm ilość: 1 Banner wielkoformatowy podwieszany dwustronny BlockOut lokalizacja: port lotniczy Pyrzowice wykonanie, montaż i demontaż (konieczność wynajęcia zwyżki) dla ekspozycji w dniach od 25.10.12 do 25.11.12 rozmiar: 130 cm x 400 cm ilość: 1 Naklejki (4 sztuki) folie samoprzylepne z klejem usuwalnym na folii OneWay Vision lokalizacja: drzwi wejściowe - port lotniczy Pyrzowice wykonanie, montaż i demontaż (konieczność wynajęcia zwyżki) dla ekspozycji w dniach od 25.10.12 do 25.11.12 rozmiar: 102 cm x 60 cm ilość: 4 Naklejka (1 sztuka) Folia samoprzylepna z klejem usuwalnym Lokalizacja: plansza reklamowa na rusztowaniu przed wejściem do CKK Wykonanie, montaż i demontaż dla ekspozycji w dniach od 5.11.12 do 2.12.12 rozmiar: 305 cm x 175 cm ilość: 1 Plansza reklamowa z nadrukiem na spienionym pcv lub innym lekkim materiale do podwieszenia na sztankietach (2 sztuki) lokalizacja: Akademia Muzyczna Katowice wykonanie, montaż, demontaż dla ekspozycji w dniach od 15.11.12 do 25.11.12 rozmiar: 250 cm x 500 cm ilość: 2 Plansza reklamowa z nadrukiem na spienionym pcv lub innym lekkim materiale do podwieszenia na sztankietach lokalizacja: Akademia Muzyczna Katowice wykonanie, montaż, demontaż do ekspozycji w dniach od 15.11.12 do 25.11.12 rozmiar: 1100 cm x 160 cm ilość: 1 Ścianka wystawiennicza łukowa typu pop up wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego najpóźniej do dnia 05.11.2012 r. do ekspozycji w dniach od 15.11.12 do 25.11.12 rozmiar: ~270 x 220 cm ilość: 1 Ścianka wystawiennicza łukowa typu pop up wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego najpóźniej do dnia 05.11.2012 r. do ekspozycji w dniach od 15.11.12 do 25.11.12 rozmiar: ~370 x 220 cm ilość: 1 fullback folie samoprzylepne z klejem usuwalnym na folii lokalizacja: wskazane autobusy linii miejskich PKM Tychy i PKM Katowice wykonanie, montaż, demontaż do ekspozycji w dniach:15.09.2012-30.11.2012 (dla 6 sztuk) i 15.09 - 30.06.2013 (dla 2 sztuk) ilość: 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie flag reklamowych wraz z masztami wolnostojącymi na zewnątrz budynków (wysokość masztu: 575 cm, wielkość flagi: 300 x 100 cm)- 12 sztuk. Montaż i demontaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Katowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie flag reklamowych wraz z masztami wolnostojącymi na zewnątrz budynków (wysokość masztu: 575 cm, wielkość flagi: 300 x 100 cm)- 12 sztuk. Montaż i demontaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Katowice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.