eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwianie/ poddanie odzyskowi lub przekazanie do unieszkodliwiania/odzysku odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych z terenu Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, do których zalicza się Składowisko Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r., nr 284, oraz z Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12, w ilości do 150.000 kg w 2016 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Poznań: Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwianie/ poddanie odzyskowi lub przekazanie do unieszkodliwiania/odzysku odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych z terenu Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, do których zalicza się Składowisko Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r., nr 284, oraz z Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12, w ilości do 150.000 kg w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 304720 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. , al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8530813, faks 61 8530842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odpady.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 b Ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwianie/ poddanie odzyskowi lub przekazanie do unieszkodliwiania/odzysku odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych z terenu Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, do których zalicza się Składowisko Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r., nr 284, oraz z Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12, w ilości do 150.000 kg w 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu/ poddaniu odzyskowi lub przekazywaniu do unieszkodliwienia/ odzysku odpadów problemowych w tym niebezpiecznych z terenu trzech punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (zwanych w dalszej części SIWZ PSZOK), do których zalicza się: Składowisko Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie (PSZOK1), Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r, nr 284 (PSZOK2), oraz Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Gratowisko w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12 (PSZOK3), w ilości do 150 000 kg, w okresie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 01. 01. 2016) do 31.12.2016 r. lub do wcześniejszego osiągnięcia limitu całkowitej wartości umowy lub łącznej maksymalnej ilości odpadów. 2. Szczegółowy wykaz odpadów objętych przedmiotem zamówienia wraz z kodami odpadów oraz przewidywanymi ich ilościami stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są wartościami szacunkowymi w związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo świadczenie usługi. Możliwe będą zmiany ilościowe poszczególnych pozycji, co będzie uzależnione od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednakże w ich wyniku nie może zostać przekroczona całkowita wartość umowy lub łączna maksymalna ilość odpadów. 3. Zamawiający zastrzega, że odpady o kodzie 15 01 10* i 15 01 11* muszą zostać poddanie odzyskowi. Potwierdzeniem wykonania odzysku będzie dokument DPO. 4. Każdorazowo Dokument DPO będzie wystawiany na wskazany przez Zamawiającego podmiot. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wizytacji (audytu) instalacji, w której prowadzony będzie odzysk, w godzinach jej funkcjonowania w zakresie objętym zamówieniem, po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy o zamiarze, czasie i miejscu jej przeprowadzenia 6. Przedmiot zamówienia obejmuje udostępnienie pojemników, których szczegółowe parametry opisane zostały w pkt. II 1 i 2 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: a) Ustawą. o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r (Dz. U. z 2013 roku poz. 21 z późn. zm.) b) Ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 1232, z pózn. zm.) c) Ustawą z dnia 19.08.2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2011r. Nr 227. poz. 1367 z późn. zm ) d) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2004, poz. 1923) e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz.1973) w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 257, z 2008 r., Nr 116 , poz. 730 i 732 i Nr 227 , poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium składane w formie innej niż pieniężna należy złożyć w kasie Zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o., al. Marcinkowskiego 11 w Poznaniu, pok. nr 10 w godz. 08:00 - 14:30. Wadium (oryginał) należy wnieść najpóźniej do dnia 7 grudnia 2015 r. do godz. 11:00, po czym zostanie ono zdeponowane w kasie Zamawiającego. Przyjęcie dokumentu w kasie Zamawiającego nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Jeżeli wadium wnosi się w postaci gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c. kwotę gwarancji; d. termin ważności gwarancji; e. bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach wskazanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane powyżej wymogi dotyczące gwarancji wadialnej odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci na konto Zamawiającego: ING Poznań nr konta 53 1050 1520 1000 0023 4950 8362. Za skuteczny termin wniesienia wadium w pieniądzu, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenia na zbieranie, transport i na przetwarzanie odpadów. W przypadku jeśli Wykonawca posiada decyzję (zezwolenie), wyłącznie na zbieranie i transport odpadów, wówczas zobowiązany jest do przedłożenia aktualnej decyzji (zezwolenia) na przetwarzanie odpadów, podmiotu, do którego będzie wykonany transport odpadów celem ich przetworzenia. Decyzja (zezwolenie) podmiotu przetwarzającego odpady powinna zawierać listę kodów odpadów oraz datę ważności tej decyzji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy każda) 2 głównych usług odpowiadających swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu oraz o wartości zbliżonej do wartości przedmiotowego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: i. dysponują co najmniej dwoma kierowcami, którzy będą odbierać odpady od Zamawiającego, posiadającymi zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne ii. dysponują co najmniej dwoma środkami transportu, tj. pojazdami przystosowanymi do przewozu towarów niebezpiecznych (a w szczególności odpadów niebezpiecznych i problemowych)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: i. dysponują co najmniej dwoma kierowcami, którzy będą odbierać odpady od Zamawiającego, posiadającymi zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne ii. dysponują co najmniej dwoma środkami transportu, tj. pojazdami przystosowanymi do przewozu towarów niebezpiecznych (a w szczególności odpadów niebezpiecznych i problemowych)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale VII powyżej, a także wymagań o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: a. oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 - 4 i art. 44 ustawy Pzp - wg. wzoru z Załącznika nr 4 do SIWZ; b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - wg. wzoru z Załącznika nr 5 do SIWZ; c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy każda) dwóch głównych usług odpowiadających swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu oraz o wartości zbliżonej do wartości przedmiotowego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - wg wzoru załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ j. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - dotyczy kierowców, którzy będą odbierać odpady od Zamawiającego - wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne - wg wzoru załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ k. odpowiednie zezwolenia na zbieranie, transport i na przetwarzanie odpadów. W przypadku jeśli Wykonawca posiada decyzję (zezwolenie), wyłącznie na zbieranie i transport odpadów, wówczas zobowiązany jest do przedłożenia aktualnej decyzji (zezwolenia) na przetwarzanie odpadów podmiotu, do którego będzie wykonany transport odpadów celem ich przetworzenia. Decyzja (zezwolenie) podmiotu przetwarzającego odpady powinna zawierać listę kodów odpadów oraz datę ważności tej decyzji. W związku z treścią przepisu art. 232 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów Zamawiający będzie traktował jako zezwolenie na przetwarzanie odpadów w rozumieniu SIWZ - z zastrzeżeniem terminów, o których mowa w ww. przepisie. l. zaświadczenie niezależnego podmiotu będące poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem zgodnie z wymaganiami certyfikacji ISO: 14001 lub zweryfikowanym systemem zarządzania środowiskowego - EMAS w zakresie objętym przedmiotem zamówienia m. wykaz środków transportu przystosowanych do przewozu towarów niebezpiecznych, (a w szczególności odpadów niebezpiecznych i problemowych), którymi Wykonawca będzie realizował usługę wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami transportu - wg wzoru załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ 2) Wykonawca składa również wypełnioną i podpisaną listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg. wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), do reprezentowania w postępowaniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Dokumenty określone w Rozdziale VIII pkt. 1 lit. c) - h), k), l), winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oświadczenia (w tym wykazy) wymagane przez Zamawiającego składa się w oryginale. Jeżeli umocowanie osób podpisujących ofertę nie wynika jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wówczas do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. Odnośnie innych dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z Wykonawców składa dokument wymieniony w pkt. 1. lit. c)-h) . Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który działa w imieniu i na rzecz każdego z tych Wykonawców, przy czym upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia musi jednoznacznie wynikać z pełnomocnictwa. 6) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (a których sposób dokonania oceny spełniania został opisany przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wymienionych w Rozdz. VIII pkt. 1 lit. b) do h); 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 92
    • 2 - Termin odbioru odpadów - 8

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wykonujących zamówienie, na inne posiadające stosowne kwalifikacje, jak również zmianę środków transportu, co wymaga uprzedniego pisemnego poinformowania go przez Wykonawcę ze wskazaniem planowanych zmian w tym zakresie. Zmiany takie nie wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do umowy. 2. Możliwa jest także zmiana umowy, jeśli w wyniku zmian ustawowych wprowadzonych w trakcie jej obowiązywania zostanie przyjęty inny sposób zagospodarowania odpadów aniżeli obowiązujący w dacie przeprowadzenia niniejszego postępowania i zawarcia umowy. Zmiany takie będą odzwierciedlać nowe regulacje prawne i mogą zostać wprowadzone wyłącznie jeśli nie będzie to prowadzić do naruszenia ustawy Pzp. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej (z zastrzeżeniem postanowienia pkt 1).

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odpady.poznan.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. Al. Marcinkowskiego 11 61-827 Poznań Pok. 11 (I piętro)..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. Al. Marcinkowskiego 11 61-827 Poznań Pok. 11 (I piętro)..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.