eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Druk Kart do głosowania dla okręgu wyborczego Nr 38 w wyborach do Sejmu RP i dla okręgu wyborczego Nr 88 i Nr 89 w wyborch do Senatu RP zarządzonych na dzień 9 października 2011 r.



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Piła: Druk Kart do głosowania dla okręgu wyborczego Nr 38 w wyborach do Sejmu RP i dla okręgu wyborczego Nr 88 i Nr 89 w wyborch do Senatu RP zarządzonych na dzień 9 października 2011 r.
Numer ogłoszenia: 304660 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2152871, faks 0-67 2120732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk Kart do głosowania dla okręgu wyborczego Nr 38 w wyborach do Sejmu RP i dla okręgu wyborczego Nr 88 i Nr 89 w wyborch do Senatu RP zarządzonych na dzień 9 października 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie kart do głosowania w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej dla okręgu Nr 38 i w wyborach do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej dla okręgu Nr 88 i Nr 89 zarządzonych na dzień 9 października 2011 r. oraz zapakowanie kart do głosowania dla 497 obwodów. Nakład kart do głosowania do Sejmu RP 491.578 egzemplarzy, nakład kart do głosowania do Senatu RP 491.578 egzemplarzy oraz nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braillea w wyborach do Sejmu RP w okręgu Nr 38 i w wyborach do Senatu RP w okręgu Nr 88 i Nr 89 w nakładzie 500 egzemplarzy na każdy rodzaj kart. Zorganizowanie dyzuru w drukarni w dniu 9 października 2011 r. w celu ewentualnego dodruku kart do głosowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUKARNIA Waldemar Grzebyta, ul. Kossaka 108, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 406259,00

  • Oferta z najniższą ceną: 406259,00 / Oferta z najwyższą ceną: 406259,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca druk kart do głosowania, , ich zapakowanie w oznaczone paczki dla poszczególnych obwodów głosowania oraz druk nakładek na karty do głosowania sporządzone w alfabecie Braillea. Na Zamawiajacym ciąży obowiązek przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego powyższego przedmiotu zamówienia, jednak podjęcie najważniejszych decyzji związanych z tym przedmiotem należy do innych przedmiotów. Wykonanie usługi druku kart wyborczych nie jest usługa standardową lecz wymaga zastosowania najwyższej staranności w trakcie jej realizacji. w zwiazku z specyficznymi wymogami technicznymi i organizacyjnymi oraz dużym nakładem przy jednoczesnym zachowaniu najwyzszego stopnia precyzji. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 125.000 euro. Powyzszy stan faktyczny stanowi okoliczność określoną w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy, i stanowi podstawę prawną do udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonaniezamówienia, a nie mozna zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.