eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - znak sprawy ZP/11/2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Łódź: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - znak sprawy ZP/11/2008r.
Numer ogłoszenia: 304563 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie , ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź, woj. łódzkie, tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, faks 042 6371373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlodzpolesie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - znak sprawy ZP/11/2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa (zakup) fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego, wykazanego w załączniku nr 1 do specyfikacji, z dostawą do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w tym załączniku oraz zainstalowanie i przeszkolenie personelu. Załącznik nr 1 do SIWZ dot. dostaw sprzętu rehabilitacyjnego - znak sprawy ZP/11/2008r. Opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części. (każda pozycja wskazanego sprzętu stanowi odrębną część zamówienia) I. Zakład Rehabilitacji Leczniczej, Łódź, ul. Gdańska 83 Część 1 zamówienia Aparat do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej (terapia skojarzona), dwukanałowy, wyposażony w głowice ultradźwiękową; 1 szt. Część 2 zamówienia Lampa kwarcowa UVA/B (moc: 120 W) na statywie; 1 szt. Część 3 zamówienia Zestaw do trakcji odcinka C i L kręgosłupa, składający się z: siłownika sterowanego mikroprocesorami, dającego możliwości wykonania w pełni bezpiecznej i kontrolowanej trakcji stałej lub impulsowej lub harmonicznej; 1 szt. Część 4 zamówienia Aparat dwukanałowy do terapii podciśnieniowej VACUM współpracujący z urządzeniami do elektroterapii, 1 szt. Część 5 zamówienia Bieżnia treningowa, wyposażona w komputer (4 dowolnie skalowane programy treningowe, w tym program sterowany tętnem, umożliwiający pomiar: czasu, prędkości, dystansu, tętna, z oceną sprawności, możliwość programowania pamięci dla 4 osób + osoba dodatkowa), bezprzewodowy pas do pomiaru tętna (wyposażenie dodatkowe, silnik elektryczny wysokiej mocy, elektroniczna regulacja prędkości 1 do 16 km/h, elektryczne ustawianie nachylenia (1-12%), system amortyzatorów, obciążenie minimum 140 kg ; 1 szt. Część 6 zamówienia Aparat do krioterapii w systemie CO2, wersja mobilna, na kółkach z obudową na butle (zestaw z dwoma dyszami, bez butli); 1 szt. Część 7 zamówienia Zespolony rotor kkg i kkd; 1 szt. Część 8 zamówienia Przyrząd do ćwiczeń samowspomaganych i z oporem stawów skokowych (krzyżak); 1 szt. Część 9 zamówienia Wycinek kuli z sandałami do ćwiczeń stóp; 1 szt. II. Poradnia Rehabilitacyjna, Łódź, ul. Maratońska 71 Część 10 zamówienia Laser biostymulacyjny do wykonywania procedur terapeutycznych, dwusondowy. Sondy punktowe o pracy ciągłej i impulsowej. Parametry światła czerwonego min. 650 nm /50mW, światła podczerwonego min. 800/nm/400mW. Dodatkowo aplikator skanujący R + IR 50mW + 400mW. Urządzenie powinno być przystosowane do pracy ciągłej (długi czas pracy, duża ilość pacjentów w systemie dwuzmianowym i duża rotacja obsługi), wyposażony w 2 pary okularów ochronnych. 1 szt. Część 11 zamówienia Aparat do elektroterapii dwukanałowy przeznaczony do wykonywania zabiegów typu : galwanizacja, prądy interferencyjne, prądy TENS, prądy Traberta, prądy Kotza, prądy diadynamiczne ; 1 szt. Część 12 zamówienia Stolik pod aparat do elektroterapii wysokość 88 cm, szerokość 52 cm, głębokość 49 cm; 2 szt. Część 13 zamówienia Leżanka drewniana wymiary wysokość 500 mm, długość 1850 mm, szerokość 550 mm ; 1 szt. III. Poradnia Rehabilitacyjna, Łódź, ul. Struga 86 Część 14 zamówienia Lampa Sollux na statywie, moc 370 W, 10 programów i 4 sekwencje zabiegowe, wbudowany zegar zabiegowy; 1 szt. Część 15 zamówienia Lampa generująca światło spolaryzowane ze statywem: źródło światła (20 W) z sygnalizacją akustyczną i świetlną informującą o długości pracy urządzenia, którą można dowolnie nastawić od 1 do 30 minut, z automatycznym wyłącznikiem, źródło energii o mocy 30 W, który transformuje 90-240 V~ z sieci +/- 12 V, specjalny wzmacniacz fali świetlnej do osiągania bardziej intensywnego światła (soczewka skupiającą), statyw z ruchomym ramieniem do zamocowania aparatu, zestaw kolorowych filtrów do koloroterapii; 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. zapewnią realizację zamówienia w terminie określonym w punkcie 7 specyfikacji, 6. zaoferują sprzęt fabrycznie nowy z datą produkcji maksimum I półrocze 2008r., 7. zapewnią bezpłatny serwis gwarancyjny z reakcją na zgłoszenie w ciągu 24h oraz serwis pogwarancyjny, 8. w przypadku braku możliwości natychmiastowej napraw w okresie gwarancji, na żądanie Zamawiającego, zapewnią sprzęt zastępczy, 9. posiadają punkt serwisowy zlokalizowany na terenie województwa łódzkiego lub oddalony nie więcej niż 200 km od siedziby Zamawiającego, 10. na oferowany sprzęt udzielą minimum 12-to miesięcznej gwarancji, 11. wyrażą zgodę na dokonanie zapłaty w terminie 30-tu dni liczonym od dnia dostarczenia sprzętu oraz faktury, 12. akceptują w całości wzór umowy, 13. spełnią wymogi określone w specyfikacji i w ustawie - Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w punkcie nr 8 specyfikacji, Wykonawca załączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawną, obowiązuje dołączenie umowy tej spółki. 4. Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późniejszymi zmianami). 5. Katalogi, foldery lub prospekty wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim, zawierające informacje potwierdzające spełnianie wymagań technicznych określonych w specysikacji, 6. Dokument określający zasady świadczenia usług serwisowych. 7. Wykaz punktów serwisowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego lub oddalonych nie więcej niż 200 km od siedziby Zamawiającego. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy. 9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - jeśli dotyczy. 10. Parafowany wzór umowy. 11. Oryginała lub notarialnie potwierdzoną kserokopie pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych. 12. Uzupełnienie złożonych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty. 14. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzenia nieprawdziwych dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art.24 ust. 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania przetargowego 15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1. oraz 2. zostaną przedłożone przez każdego z Wykonawców. 15.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 15.2. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 15.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 15.4. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). 17. Wykonawca składający ofertę dotyczącą kilku części zamówienia, załącza jeden komplet określonych wyżej dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlodzpolesie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie ul. Andrzeja Strugo 86 90-557 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.