To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Poznań: roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/65/2013
Numer ogłoszenia: 304524 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210040 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/65/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Wykonanie remontu wewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z przyłączem kablowym. Na podstawie projektu technicznego należy wykonać przyłącze energetyczne w celu zasilania agregatu klimatyzacyjnego oraz wykonać nową instalację elektryczną do wszystkich pomieszczeń biurowych w budynku ANR OT przy ulicy Fredry 12, w Poznaniu. 1.2. Oznaczenie zgodne z CPV; 45310000 - 3. 1.3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 1.4. Zamawiający dopuszcza określenie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 1.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, bez których nie można wykonać zamówienia, w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej, przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, planem BIOZ oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 1.7. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1.8. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 1.9. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 1.10. Przedmiar robót opracowany przez zamawiającego i przekazany wraz z SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną. 1.11. UWAGA: Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był realizowany przez Wykonawcę w terminie określonym niniejszą specyfikacją, wyłącznie w godzinach od 15:30 do 07:00. Czas ten winien również uwzględnić uporządkowanie pomieszczeń, przywrócenie ich do stanu pierwotnego i zapewnienie dostaw prądu, tak by od godz. 07:30 pracownicy ANR mogli rozpocząć pracę. 4. Wykonawca wskaże w ofercie czy zamówienie wykona sam w 100%, czy też za pomocą podwykonawców. Jeżeli w realizacji usługi będzie polegał na podwykonawcach, to powinien wskazać w formularzu oferty, jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca w formularzu ofertowym, wskaże że zamówienie wykona w 100% sam, wówczas projekt umowy ulegnie zmianie o zapisy dotyczące podwykonawstwa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont wewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z przyłączem kablowym w budynku ANR OT Poznań Fredry 12, w Poznaniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF JEKEL FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ELEKTROINSTALATOR"
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF JEKEL FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ELEKTROINSTALATOR"
- Firma Handlowo - Usługowa Elektroinstalator Paweł Jekel, ul. Rynek 24/1, 64-113 Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112031,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79561,47
Oferta z najniższą ceną: 79561,47 / Oferta z najwyższą ceną: 93000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Przebudowa i rozbudowa budynku SP im. Lanckorońskich, zlok. na dz. nr 568/3 w m. Zakliczyn, gm. Zakliczyn, poleg. na budowie windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych wraz z inst. elektryczną.
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.