eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Biały Orlik - lodowisko składane sezonowe na boisku wielofunkcyjnym Moje Boisko Orlik 2012 przy ul. Katyńskiej 3 w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Łomża: Biały Orlik - lodowisko składane sezonowe na boisku wielofunkcyjnym Moje Boisko Orlik 2012 przy ul. Katyńskiej 3 w Łomży
Numer ogłoszenia: 304518 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2150605, faks 86 2150605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Biały Orlik - lodowisko składane sezonowe na boisku wielofunkcyjnym Moje Boisko Orlik 2012 przy ul. Katyńskiej 3 w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie oraz demontaż po pierwszym okresie funkcjonowania i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego elementów lodowiska składanego, sezonowego o wymiarach 20 x 40m na boisku wielofunkcyjnym o wymiarach 26 m x 46 m i nawierzchni poliuretanowej Moje Boisko Orlik 2012 na działce o nr geodezyjnym 11232-2 w Łomży ul. Katyńska 3, w ramach pilotażowego programu rządowego Biały Orlik. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wym. 20 m x 40 m, 2. Dostawę chodników gumowych w ilości 100 m2, 3. Montaż stałej instalacji orurowania chłodniczego pod ciągami komunikacyjnymi o długości max. 10 m, przyłącza energetycznego i punktu poboru wody. 4. Dostawę nowej ręcznej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska, 5. Dostawę nowej ostrzałki, 6. Dostawę nowej suszarki, 7. Demontaż sztucznego lodowiska po sezonie, 8. Złożenie zdemontowanych elementów lodowiska w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 9. Przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, składania, uruchomienia i demontażu lodowiska. 1.1 DOSTAWA 1.1.1. zakup i montaż przyłączy oraz infrastruktury do wytwarzania lodu. Dane techniczne lodowiska i jego elementów: a) agregat chłodniczy o następujących parametrach: - Dostawa i montaż nowego, kompaktowego agregatu chłodniczego, ze skraplaczem chłodzonym powietrzem przy temperaturze zewnętrznej powietrza +10 oC, o wydajności chłodniczej minimum 175 KW, przy temperaturze 35% glikolu etylowego na wejściu -wyjściu od (-8) do (- 9)/od (-11) do (-12) oC; dla zapewniania energooszczędności współczynnik wydajności agregatu w trybie chłodzenia na poziomie min COP=3,80. Agregat powinien wykorzystywać jako czynnik freon ekologiczny oraz musi posiadać minimum dwa obiegi chłodnicze ze sprężarkami chłodniczymi, umożliwiający min. 4 stopnie regulacji pracy od ok. 25-100%, pełny ładunek freonu oraz oleju chłodniczego. Agregat musi posiadać zintegrowany (w jednej zabudowie) moduł hydrauliczny - pompa i naczynie rozszerzalne, elektroniczny wyłącznik przepływu, zawory odcinające i wyrównawcze, filtr wodny (średnica cząstek pow. 1mm), przyłącze umożliwiające pomiar spadku ciśnienia parownika oraz pomiar dostępnego ciśnienia, zawór nadmiarowy dostosowany do instalacji - Agregat powinien posiadać wewnętrzny, izolowany zbiornik buforowy o pojemności min. 500 l. Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający zaprogramowanie agregatu do bezobsługowej pracy i wyświetlanie informacji wraz z kontrolą parametrów pracy i elementów agregatu-pompy, sprężarek, wentylatorów. - Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. z 2007, Nr 120, poz. 826, tabela 1 pkt 3); - Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia agregatu chłodniczego przed dostępem osób nieupoważnionych, poprzez wykonanie stałego ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych, stalowych, ocynkowanych o wysokości min 2m osadzonych na słupach i z furtką o min szerokości 1m; ogrodzenie agregatu w odległości zapewniającej niezakłóconą pracę urządzenia. - 24 godzinny serwis - Agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn.16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) - Agregat chłodniczy musi współpracować z systemem chłodniczym i zapewnić wytworzenie odpowiedniej warstwy lodu dla zakładanych parametrów. Dodatkowe wymagania: Agregat należy posadowić zgodnie z wytycznymi producenta uwzględniając miejscowe warunki gruntowe. Należy zapewnić dojście do agregatu z kostki brukowej grubości 6 cm na podbudowie z kruszywa. Ze względu na miejsce lokalizacji agregatu w stosunku do miejsca usytuowania lodowiska i przebiegu ciągów komunikacyjnych na obiekcie należy wykonać częściowe podłączenie agregatu chłodniczego z orurowaniem chłodniczym lodowiska na stałe w technologii rur preizolowanych o średnicy dopasowanej do oferowanego systemu na odcinku o długości max. 10 m metodą przecisku lub wykopem otwartym pod ciągiem komunikacyjnym. Rury preizolowane zakończone zaworami odcinającymi umiejscowionymi w studzience rewizyjnej odległej od orurowania chłodniczego ( kolektorów) w odległości do 3 m. Przebieg rur nie może kolidować z istniejącym drenażem boiska. Po zakończonych robotach instalacyjnych należy odtworzyć nawierzchnie z kostki brukowej na ciągu komunikacyjnym obiektu. b) system chłodniczy demontowalnego lodowiska. Dopuszczalne są 2 warianty. b1) wykonanego w technologii aluminiowej składającego się z następujących podzespołów: - kolektora zasilającego i powrotnego aluminiowego o średnicy 100 mm stanowiącego zintegrowaną nierozbieralną całość połączonych łącznikiem sprzęgającym, - orurowania chłodniczego z rurek aluminiowych połączonych przewodem giętkim spełniającym wymagania związane z trwałością, płynoprzepuszczalnością, elastycznością i odpornością chemiczną na glikol propylenowy i etylenowy , podatnością na stosunkowo duże wydłużanie, dostosowaniem do ciśnienia 4 bar i temperatury od + 70 oC do - 50 oC. System chłodniczy winien pracować w układzie Tiechelmana i umożliwiać składowanie segmentów na paletach jeden na drugim (max. na 3 poziomach). Moduły o dł. min. 5 m tworzące segmenty o wymiarach 1 m x 40 m. Konstrukcja segmentu powinna umożliwiać odpowietrzenie oraz składanie i rozkładanie segmentu w sposób zapewniający szczelność instalacji. Kolektory winne być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych np. zabudowane w ramie stalowej, obudowanej blachą umożliwiającej składowanie złożonych segmentów jeden na drugim. b2) modułowy system chłodniczy tafli lodowiska z gumy EPDM: - o długości pojedynczego modułu 2,5 m. Kolektory zasilające muszą pracować w układzie Tichelmana. Odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych - nie może być większa niż 20 mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i bardzo równomiernej temperatury lodu. Przewody ziębnicze muszą być wykonane z odpowiedniej gumy EPDM zapewniającej brak falowania po rozłożeniu na planowanej powierzchni oraz muszą mieć możliwość zwinięcia po zakończeniu sezonu w kręgi o małej średnicy, max. 90cm - dla zapewnienia łatwości transportu i magazynowania po sezonie. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości. Kolektory zasilające muszą być zabudowane w sztywnej ramie stalowej, dodatkowo obudowanej blachą celem zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych. Konstrukcja ram stalowych musi umożliwiać składowanie modułów jeden na drugim - minimum 2 moduły. Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza zapewniające bardzo szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia. Zamawiający nie dopuszcza łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych. Uwaga: Wykonawca bez względu na zastosowany system chłodniczy jest zobowiązany zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni foli budowlanej, a powierzchnia poliuretanu pod kolektorami zasilającymi musi być zabezpieczona poprzez ułożenie np. płyty OSB lub styroduru o grubości min. 5 cm. Powierzchnię pod przedmiot zamówienia należy przygotować w taki sposób, aby mogło funkcjonować lodowisko i nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nie uległa zniszczeniu. Tafla lodowiska: - o wymiarach 20 m x 40 m, - grubość lodu 5-7cm, - budowa lodu- warstwowa, - tafla lodowa musi spełniać warunki techniczne pozwalające na korzystanie z lodowiska przy temp. powietrza do +10 oC przy sile wiatru do 2,0 m/s Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: - certyfikatu potwierdzającego, że element łączący spełnia ww. warunki, - deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych oferowanego systemu chłodniczego, - oświadczenia, że lodowisko spełni określone wyżej warunki. Cały modułowy system chłodniczy tafli lodowiska musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dn. 16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych. c) glikol do napełnienia instalacji lodowiska -35% roztworem glikolu etylenowego w ilości niezbędnej do prawidłowej pracy układu, z pojemnikami w ilości zapewniającej jego bezpieczne magazynowanie po zakończeniu sezonu oraz przenośną pompę do wypompowania glikolu z układu do pojemników. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków. 1.1.2. Bandy lodowiska samoprzymarzalne o wysokości od 1,1m do 1,2m. Dopuszczalne są dwa warianty a) Konstrukcja band wykonana ze stali cynkowej ogniowo z wypełnieniem z płyt o grubości min. 5mm. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew ma się znajdować listwa okopowa z polietylenu w kolorze żółtym o wys. ok. 20cm i grubości 10mm zamontowana w sposób zapewniający sztywność. W górnej części bandy lodowiska ma się znajdować zintegrowany pochwyt w kolorze niebieskim, zielonym lub czerwonym. Komplet band musi zawierać bramę wjazdową dla rolby oraz 2 szt. bramek wejściowych. Promień w narożnikach bandy - nie mniejszy niż 4,5m. Długość podstawowych elementów bandy ze względów magazynowych pożądana max. 5 m. b) bandy kompozytowe wykonane z kompozytu polimerowego opartego na  żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Jedna strona bandy  pokryta dodatkowo żelkotem, tworzącym gładką estetyczną powłokę i dużej odporności na warunki atmosferyczne. Dodatkowo w celu wzmocnienia wytrzymałości mechanicznej wewnątrz tj. pomiędzy powłokami panel musi być użebrowany. Banda powinna być wsparta na dwóch metalowych  podporach w kształcie trójkąta. W panelu wklejone metalowe  wkładki w miejscach skręcania śrubami. W  miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew powinna znajdować się listwa okopowa z polietylenu o wysokości ok. 20 cm i grubości do 10 mm. W górnej części bandy lodowiska powinien być wyodrębniony zintegrowany (nie może być dokręcany) pochwyt w kolorze niebieskim lub czerwonym. Komplet band musi również zawierać bramę wjazdową dla urządzeń serwisowych. Promień w narożnikach bandy nie mniejszy niż 4,5 m. Długość podstawowych elementów bandy ze względów magazynowych pożądana max. 5 m. 1.1.3 Dostawa chodników gumowych w ilości 100 m o szerokości 1 m (100 m2) i grubości min 6mm, 1.1.4. Dostawa nowej ręcznej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu (np. typu Ice Business 100, Icecat Edger lub równoważne). Maszyna musi być optymalnie dobrana do specyfiki lodowiska, zapewniając pełne bezpieczeństwo użytkowania i należyte utrzymanie lodowiska. Wykonawca poinformuje na piśmie o zaleceniach pielęgnacji lodowiska przy użyciu wskazanej w ofercie maszyny. 1.1.5. Dostawa nowej ostrzałki do łyżew. Manualna ostrzałka do ostrzenia łyżew ze specyficznym ukształtowaniem kamienia do żłobienia rowka łyżew ( + 3 tarcze szlifierskie). 1.1.6. Dostawa nowej suszarki do butów na ciepłe powietrze z dezynfekcją na min 30 par. 1.2. MONTAŻ 1.2.1. Lodowisko będzie umiejscowione na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej w Łomży przy ul. Katyńskiej 3, na działce o nr geodezyjnym 11232-2. 1.2.2. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z terenem dotyczącym przedmiotu zamówienia. 1.2.3. Warunkiem rozpoczęcia prac montażowych lodowiska jest protokolarne przekazanie terenu budowy Wykonawcy. 1.2.4. Wykonanie przyłącza elektrycznego kablowego o dl. ok. 5 m i przekroju dostosowanym do mocy agregatu, od skrzynki rozdzielczej do agregatu, leży po stronie Wykonawcy. 1.2.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą i montażem lodowiska na własny koszt i ryzyko. 1.2.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania. 1.2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.2.8. Wykonawca zobowiązuje się w uzgodnieniu z Zamawiającym do wykonania punktu poboru wody dla potrzeb lodowiska z istniejącej studzienki wodomierzy, z zabezpieczeniem wymienionej instalacji przd skutkami działań ujemnych temperatur. 1.3. DEMONTAŻ 1.3.1. Demontaż lodowiska nastąpi na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od jego zgłoszenia po zakończeniu sezonu zimowego, lecz nie później niż do 31 marca 2012 roku. 1.3.2. Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązuje się do zdemontowania lodowiska do postaci umożliwiającej transport elementów, przetransportowania ww we wskazane przez Zamawiającego miejsce (ok. 5 km od miejsca funkcjonowania lodowiska) oraz do nadzoru nad właściwym składowaniem elementów lodowiska. 1.4. INNE POSTANOWIENIA 1.4.1. Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie użytkowania, montażu, demontażu lodowiska i obsługi maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodu. 1.4.2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć przedmiot zamówienia w instrukcje użytkowania w języku polskim. O ile w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych oraz określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wymagania stawiane wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania dot. gwarancji 1. GWARANCJA 1.1. Gwarancja musi obejmować wszystkie elementy lodowiska oraz maszynę do pielęgnacji i konserwacji lodu, ostrałkę i suszarkę do łyżew. 1.2. Wykonawca udziela gwarancji: a) lodowisko - min. 36 miesięcy b) maszyna do pielęgnacji i konserwacji lodu, ostrzałka, suszarka do łyżew - zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta, 1.3. Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element, okres udzielonej gwarancji, ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek awarii, usterki lub wady elementu lodowiska Zamawiający nie mógł z niego korzystać. 1.4. Termin gwarancji liczony jest od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez zamawiającego przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony. 1.2. SERWIS 1.2.1.Bezpłatny serwis gwarancyjny będzie świadczony przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. 1.2.2.Podjęcie czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady, nastąpi w ciągu 48 godzin od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady, w tym terminie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej. 1.2.3 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania nieodpłatnych przeglądów serwisowych gwarancyjnych i napraw w okresie gwarancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 18 000,00 zł, słownie: osiemnaście tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BPH oŁomża 91 1060 0076 0000 3210 0018 4012 z adnotacją wadium - Biały Orlik - lodowisko składane sezonowe na boisku wielofunkcyjnym Moje Boisko Orlik 2012 przy ul. Katyńskiej 3 w Łomży 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2011.10.06, sposób przekazania: Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 06.10.2011 r. do godz. 12.00 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych dostaw-usług - Załącznik nr 4, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostawy - usługi w zakresie - wykonanie dwóch lodowisk o pwierzchni min. 600 m2 każde w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Załącznik nr 5

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 600 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załacznik nr 1. 2. Wzór umowy - załącznik nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 18-400 Łomża ul. Zjazd 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 18-400 Łomża ul. Zjazd 18 w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.