eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Remont systemu kanalizacyjnego w msc. Czermin gm Czermin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Czermin: Remont systemu kanalizacyjnego w msc. Czermin gm Czermin
Numer ogłoszenia: 304467 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czermin, , 39-304 Czermin, woj. podkarpackie, tel. 017 7741922, faks 017 7741921 , strona internetowa www.czermin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont systemu kanalizacyjnego w msc. Czermin gm Czermin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zamówienia obejmuje remont systemu kanalizacyjnego w msc. Czermin uszkodzonego w wyniku powodzi . Całość robót składa się z: 1. Roboty w zakresie kanałów ściekowych remont rozszczelnionego kolektora kanalizacji sanitarnej - O 200 ,O 90 oraz remont uszkodzonych przyłączy kanalizacyjnych , wykonanie uszczelnienia studni rewizyjnych , regulacja wysokości studni rewizyjnych 2. Remont studni rozprężnej -wymiana studni rewizyjnej oraz remont kanałów doprowadzających do studni - szt 1 3. Remont 2 przepompowni ścieków wymiana rozdzielni elektrycznej , pomp ,montaż zbiorników ,zamontowanie automatycznego wyciągu pomp, montaż obiektu kontenerowego przepompowni ścieków. - 2 szt Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót Wymienione w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej, w zakresie parametrów technicznych i standardów jakościowych. Równoważność oferowanych urządzeń, aparatury i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić Zamawiający i projektant. W przypadku gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków w rejonie prowadzonych robót objętych umową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.64.00 - 45.23.64.00 .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Trzykrotna powódź jaka nawiedziła gminę Czermin w dniach ; 18 maja 2010r. , w wyniku przerwania wału rzeki Nowy Breń, 5 czerwca b.r. przerwanie wału rzeki Wisły, oraz 6 czerwca b.r . w wyniku przerwania wału rzeki Wisłoki , spowodowała dotkliwe straty w infrastrukturze drogowej, komunalnej oraz społecznej . Wskutek działania żywiołu została uszkodzona mechaniczna oczyszczalnia ścieków, 2 przepompownie ścieków surowych , częściowe zamulenie studzienek zaworowych oraz trasy rurociągu kanalizacyjnego, która została jedynie warunkowo uruchomiona. Po uzyskaniu przez Gminę środków finansowych na usuwanie skutków powodzi zostało w dniu 27.07.2010r. wszczęte postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39 ustawy Pzp ). Na dzień składania ofert wpłynęła jedna oferta która podlegała wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2.pkt 2 i uznaniu oferty tego wykonawcy za odrzuconą. W dniu 31.08.2010r. Gmina Czermin po raz drugi ogłosiła w tym samym trybie (art. 39 ustawy Pzp) przetarg na remont systemu kanalizacyjnego w msc. Czermin, gm Czermin. . Na dzień składania ofert nie złożono żadnej oferty , co spowodowało kolejne unieważnienie postępowania. W wyniku telefonicznego zapytania skierowanego do firm , które mogłyby zrealizować to zamówienie , żadna nie wyraziła chęci udziału w negocjacjach, ze względu na brak mocy przerobowych oraz na krótki termin realizacji zamówienia tj. 10.12.2010r. Wobec powyższego należy przyjąć że , pierwsza przesłanka zastosowania przez zamawiającego trybu z wolnej ręki na podstawie art. 67 pkt 4 ustawy Pzp jest bezskuteczność uprzednio prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż w pierwszym postępowaniu oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia w drugim postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty. Druga przesłanka jest to że przynajmniej jedno z bezskutecznie przeprowadzonych postępowań było przez Zamawiającego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Trzecią z przesłanek jest to że Zamawiający przystępując do udzielenie Wykonawcy zamówienia na podstawie art. 67ust.1 pkt 4 nie będzie dokonywał w pierwotnych warunkach zamówienia żadnych zmian. Kolejną przesłanką udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3 jest wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn leżących po zamawiającego , której nie mógł on przewidzieć, i wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia , a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Wyjątkową sytuacją dla Zamawiającego jest ; niebezpieczeństwo całkowitego wyłączenia oczyszczalni na okres zimowy , do którego Zamawiający nie może dopuścić co się wiąże z degradacją środowiska i zagrożeniem epidemiologicznym oraz krótki termin realizacji zamówienia określony w pierwotnych warunkach zamówienia, który nie ulegnie zmianie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • INSTALBUD Sp z o.o., ul.Boya-Żeleńskiego 6a, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.