Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Wołów: Dostawa samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia: 304452 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wołów , ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3809361, faks 071 3809361.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodu ciężarowego wraz z dokumentacją niezbędną do jego rejestracji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - samochodu przedstawia się następująco: 2.1. Fabrycznie nowy - rok produkcji 2010, w kolorze: białym wraz z dokumentacją niezbędną do jego rejestracji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2.2. Nadwozie skrzyniowe, kabina 2 drzwiowa, trzyosobowa. 2.3. Wymiary podwozia z kabiną i ze skrzynią: - długość całkowita mieszcząca się w przedziale: od 5400 do 5600 mm - długość całkowita ze skrzynią mieszcząca się w przedziale: od 5700 do 5900 mm - szerokość całkowita (z lusterkami bocznymi) mieszcząca się w przedziale: od 2300 do 2500 mm - rozstaw osi do 3504 mm 2.4. Skrzynia ładunkowa oplandekowana, o aluminiowych burtach i wymiarach: - szerokość wewnętrzna: mieszcząca się w przedziale: od 2200 do 2300 mm - długość wewnętrzna: mieszcząca się w przedziale: od 3200 do 3300 mm - wysokość wewnętrzna oplandekowanej skrzyni: 2000 mm - ładowność: mieszcząca się w przedziale:1000-1500 kg 2.5. Owiewka dachowa 2.6. Osłony przeciw najazdowe boczne. 2.7. Dopuszczalna masa całkowita: 3490 kg 2.8. Posiadać: - co najmniej 4 cylindrowy, 16 zaworowy silnik wysokoprężny ( diesel) - o pojemności mieszczącej się w przedziale od 1998 do 2402 ccm, i mocy 140 KM, - o średnim zużyciu paliwa nie większym niż 11,0 l/100 km, nie większym niż 13,80 l/100 km w cyklu miejskim i nie więcej niż 9,50 l/100 km w cyklu poza miejskim, - o emisji CO2 w g/km nie większej niż 293 i spełniający dyrektywy UE w zakresie emisji spalin zgodnie z normą EURO 4. 2.9. Skrzynia biegów mechaniczna (manualna) 6 biegowa 2.10. Napęd na 4 koła (4x4). 2.11. Obręcze stalowe 5 1/2x16 z oponami 215/75R 16 C LI 2.12. Lusterka boczne z sterowane elektrycznie i podgrzewane 2.13. Szyby w drzwiach sterowane elektrycznie. 2.14. Pojedyncze koła tylnej osi 2.15. Przednie światła przeciwmgielne. 2.16. Światła do jazdy dziennej. 2.17. Układ kierowniczy i hamulcowy ze wspomaganiem 2.18. ABS, z EBD 2.19. Immobilaizer włączany samoczynnie 2.20. Centralny zamek z podwójnym ryglowaniem, zdalnie sterowany, 2 kluczyki z pilotem 2.21. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera. 2.22. Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, bezwładnościowe 2.23. Fotele: - kierowcy z regulacją przesuwu i pochylenia siedziska i wysokości, podłokietnik, regulowana wysokość zagłówka - pasażera: podwójne, ławkowe 2.24. Klimatyzacja. 2.25. Radio /CD. 2.26. Dywaniki gumowe. 2.27. Apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy. 2.28. Instrukcja w języku polskim 2.29. Skrzynka narzędziowa 2.30. Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła - podwieszany. 2.31. Opony zimowe R16 2.32. Gwarancja na okres 24 miesięcy , bez limitu kilometrów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.91.00 - Podwozia z kabiną .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 uPZP dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Niespełnienie, chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wolow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wołów, ul Leśna 37, 56-100 Wołów, pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Wołów, ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.