To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Siedlce: Opracowanie projektu modernizacji ul. Kwiatowej w miejscowości Żabokliki
Numer ogłoszenia: 304384 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263034 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu modernizacji ul. Kwiatowej w miejscowości Żabokliki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlano wykonawczego na przebudowę drogi gminnej - ulicy Kwiatowej w miejscowości Żabokliki, gmina Siedlce Zakres prac projektowych obejmuje: 1) Pozyskanie niezbędnych materiałów wyjściowych: aktualnych map do celów projektowych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień, w tym w szczególności uzgodnień ZUD, itp. 2) Opracowanie koncepcji przebudowy ulicy Kwiatowej w ilości 2 egzemplarzy. Opracowaną koncepcję należy przedłożyć Zamawiającemu do zaopiniowania w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Koncepcja zostanie zaopiniowana przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia złożenia jej przez Wykonawcę. W koncepcji należy przedstawić linie graniczne zakresu opracowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 3) Opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami w zakresie: a. przebudowy jezdni, chodników, zjazdów oraz odwodnienia w skład którego wejdą: projekt budowlano wykonawczy, badania geotechniczne oraz badania nośności podłoża, projekt stałej organizacji ruchu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski b. przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową w skład którego wejdą: projekt budowlano wykonawczy, projekt stałej organizacji ruchu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski c. przebudowy istniejących przepustów w skład którego wejdą: projekt budowlano wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski d. usunięcia ewentualnych kolizji projektowanego przedsięwzięcia drogowego z sieciami: energetyczną, oświetleniową, gazowniczą, telekomunikacyjną, wodociągową, kanalizacyjną itp. w skład którego wejdą: projekt budowlano wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski e. sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla projektowanego przedsięwzięcia 4) Dokumentację, o którem mowa w pkt. 3 należy opracować w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD oraz w wersji papierowej w ilości: - projekty budowlane wykonawcze - 5 egz. - przedmiary robót - 2 egz. - kosztorysy inwestorskie - 2 egz. - specyfikacje techniczne - 5 egz. - projekty stałej organizacji ruchu - 5 egz. - badania geotechniczne - 3 egz. - informacja BIOZ - 3 egz. 5) założenia do projektowania: - projekt przebudowy należy wykonać w istniejącym pasie drogowym - dz. nr geod. 31-415, 31-419 - w przypadku konieczności zajęcia terenów prywatnych pod projektowaną inwestycję należy pozyskać wymagane zgody właścicieli nieruchomości - uwzględnić przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 3617W Siedlce - Korczew wraz z wymaganymi uzgodnieniami - długość projektowanej drogi ok. 1.100 m. - kategoria - droga gminna klasy L - lokalna, - kategoria ruchu - KR2, - prędkość projektowana - 50 km/h, - jezdnia asfaltowa o szerokości 6,0 m, - chodniki dwustronne z kostki betonowej kolorowej, - zjazdy z kostki betonowej kolorowej, - odwodnienie: powierzchniowe - rowy umocnione 6) Przygotowanie materiałów i uzyskanie decyzji na wycinkę kolidujących drzew. 7) Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, w ilości 4 egzemplarzy. 8) Przygotowanie materiałów i uzyskanie na podstawie upoważnienia, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 9) Opracowanie operatu wodno - prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego, na podstawie udzielonego upoważnienia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych przedmiotu zamówienia, aż do czasu wyłonienia wykonawcy robót. Wykonawca zobowiązuje się również do sprawowania nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie Przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami umowy, zwanego dalej Nadzorem Autorskim, w tym w szczególności w zakresie stwierdzania na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem i uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Dokumentację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - Budownictwa TRASA Sp. z o.o, ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29889,00
Oferta z najniższą ceną: 29889,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Siedlce w 2024 r."
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł obrotowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach i podległych jednostek terenowych.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3667W w m. Izdebki Kosny
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kontrewers
- Poprawa dostępności do świadczeń z zakresu anestezjologii dziecięcej poprzez modernizację Kliniki Intensywnej Terapii i Anestezjologii w KSW Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.