eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługę druku w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-23

Warszawa: Usługę druku w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 30437 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę druku w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 druki zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 2 Zadanie nr 2 druk - Identyfikacja wizualna do wystawy polskiego designu podczas Wanted Design w Nowym Jorku ( 13-16 maja 2016 roku) - Załącznik nr 2a.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ. mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa, w recepcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 druki zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Broszura Baltic Sea Projects Format: 175mm x 250mm Objętość: 16 + 4 okładki Kolorystyka: 4+4 Papier: środek: kreda mat 130 g/m2 okładka: karton dwustronnie powlekany 200 g/m2 Oprawa: zeszytowa Wykończenie: folia matowa 1+1 Nakład: 200 szt pakowane po 50szt Termin realizacji: 15.04.2016 2. Zeszyt Zaprojektuj działanie cz.1 - dodruk format: 168mm x 240mm Objętość:12 + 4 strony okładki Kolorystyka 4+4 Papier: okładka: karton dwustronnie powlekany 250 g/m2, środek: kreda mat 160 g/m2 Wykończenie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0 Oprawa: zeszytowa Nakład: 300 szt pakowane po 50szt Termin realizacji: 29.04.2015 3. Zeszyt Zaprojektuj działanie cz.2 - nowy projekt format: 168mm x 240mm Objętość: 12 + 4 strony okładki Kolorystyka 4+4 Papier: okładka: karton dwustronnie powlekany 250 g/m2, środek: kreda mat 160 g/m2 Wykończenie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0 Oprawa: zeszytowa Nakład: 500 szt pakowane po 50szt Termin realizacji: 29.04.2016 4. Broszura informacyjna PK EDO - dodruk Format: 168 x 243 mm Objętość: 12 + 4 okładki Ostatnia strona ze skrzydełkiem: format: 325 x 243 mm (165/160 mm) Kolorystyka: 4+4 Papier: środki: kreda mat 130 g/m2, okładka: karton dwustronnie powlekany 200 g/m2 Oprawa: zeszytowa Wykończenie: lakier wybiórczy UV Nakład: 500 szt. pakowane po 50szt Termin realizacji: 29.04.2016 5. Przewodnik po schematach dofinansowania MEDIA 2015 - 200 egz. 28 str. + 4 str. (okładka) Oprawa zeszytowa Papier: - środki: kreda mat 170 g/m2 - okładka: kreda mat 250 g/m2 Format: 190 mm x 190 mm, druk 4+4 Wykończenie: folia matowa 1+1 Nakład: 200 egz. Pakowane po 25 szt Termin realizacji: 20 kwietnia 2016 6. Magazyn CED Polska - 800 egz. maksymalnie 28 str. + 4 str. (okładka) Oprawa zeszytowa Papier: - środki: kreda mat 170 g/m2 - okładka: kreda mat 250 g/m2 Format A4, druk 4+4 Wykończenie: folia matowa 1+1 Nakład: 800 egz. -pakowane w paczki po 100 szt Termin realizacji: do 30 czerwca 2016 7. Ulotka Praktyczne porady dla wnioskodawców KULTURA Ilość stron: 8 Format: A5 Rodzaj papieru: kreda 280g Szycie: zeszytowe po długim boku Uszlachetnienie: folia mat Druk: offsetowy Zadruk: 4+4 Nakład: 400 szt. Pakowane po 25 szt Termin realizacji: 8 czerwca 2016 r. 8. Ulotka promująca nabory KULTURA Ilość stron: 8 Format: A5 Rodzaj papieru: kreda 280g Szycie: zeszytowe po długim boku Uszlachetnienie: folia mat Druk: offsetowy Zadruk: 4+4 nakład: 300 szt. pakowane po 25 szt Termin wykonania: 8 września 2016 r. 9. Roll-up programu Europa dla obywateli - 1 szt Mocna konstrukcja wszystkich profili aluminiowych; składany 3-częściowy maszt aluminiowy wyposażony w pewny i niewidoczny od frontu zaczep, szeroka, stabilna kaseta ze sztywnego, grubego aluminium, nie wymagająca dodatkowych nóżek; wałek z listwą zaciskową - bezklejowy montaż. Torba transportowa z grubą wkładką, wyposażona w wygodny, regulowany pas naramienny oraz dodatkową kieszeń na maszt. Druk pełno kolorowy na surowcu FUJI Solvent RollUp Film; parametry wydruku: rozdzielczość 720 dpi; ilość kropelek na cal kwadratowy 320. 24-miesięczna gwarancja jakości. Wymiary: 1000mm x 2000mm Termin realizacji: 15.04.2016 Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM: Creative Europe Desk Polska, Al. Ujazdowskie 41 (III p. - możliwość skorzystania z windy), Warszawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 druk - Identyfikacja wizualna do wystawy polskiego designu podczas Wanted Design w Nowym Jorku ( 13-16 maja 2016 roku) - Załącznik nr 2a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Identyfikacja wizualna do wystawy polskiego designu podczas WantedDesign w Nowym Jorku ( 13-16 maja 2016 roku). 1. Wydruki na tkaninie Formaty i nakłady: 2,5 (wys.) x 1m (szer.) x 17 szt 1,2 (wys.) x 1m (szer.) x 6 szt 1,5 m (szer.) x 6m (dł.) x 1 szt. (łącznie 58,7 m.kw. powierzchni i 160,4 mb. obwodu) Podłoże: tkanina syntetyczna o wysokiej gramaturze Wykończenie: obszyte dookoła Druk: fotograficzny CMYK jednostronnie (4+0) 2. Tabliczki plexi Format: 300x250mm Druk: CMYK jednostronnie (4+0) Podłoże: PMMA (plexi) białe, 3mm, z wyciętym otworem 4mm. Nakład: 50 sztuk 3. Pocztówki Format: 210x148mm (A5) Druk: CMYK dwustronnie (4+4) Podłoże: Papier offset niepowlekany Gramatura: 250g Nakład: 24 wzory po 200 sztuk każdy 4. Banderola Format: 100x350mm Druk: CMYK jednostronnie (4+0) Podłoże: papier samoprzylepny matowy (niepowlekany) Nakład: 200 sztuk 5. Plakat Format: 50x70cm Druk: 2 kolory Pantone (srebrny i czerwony) Podłoże: papier Plike Czarny 330g Nakład: 30 sztuk 6. Pocztówki Format: 140 x 110 mm (tak by cztery mieściły się na stronie A4) - linie cięcia 3 mm Podłoże: Papier offset niepowlekany, dwustronnie fakturowany, biały Gramatura: 350g Druk: CMYK dwustronnie (4+4) Nakład: 1000 sztuk Termin dostawy: Do 22 kwietnia 2016 - dostarczenie do siedziby Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.