eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłkowice › Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu, powstałego m.in. w związku z realizacją zadań inwestycyjnychRemont budynku Biblioteki Publicznej w Miłkowicach, Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Grzymalinie, Budowa przykanalików w ramach zadania Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap - Pątnówek-Jakuszów, Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Głuchowice i Kochlice, Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Miłkowice,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Miłkowice: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu, powstałego m.in. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych: Remont budynku Biblioteki Publicznej w Miłkowicach, Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Grzymalinie, Budowa przykanalików w ramach zadania Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap - Pątnówek-Jakuszów, Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Głuchowice i Kochlice, Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Miłkowice,
Numer ogłoszenia: 304358 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłkowice , ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8871212, faks 076 8871213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu, powstałego m.in. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych: Remont budynku Biblioteki Publicznej w Miłkowicach, Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Grzymalinie, Budowa przykanalików w ramach zadania Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap - Pątnówek-Jakuszów, Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Głuchowice i Kochlice, Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Miłkowice,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu, powstałego m.in. w związku z realizacją zadań inwestycyjnych: Remont budynku Biblioteki Publicznej w Miłkowicach, Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Grzymalinie, Budowa przykanalików w ramach zadania Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jezierzany, Jakuszów, Pątnówek i Bobrów I etap - Pątnówek-Jakuszów, Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Głuchowice i Kochlice, Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Miłkowice, w wysokości 390.000,00 zł oraz z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 610.000zł - łącznie na kwotę 1.000.000zł (słownie : jeden milion złotych)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2025.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnych uprawnień Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r Prawo Bankowe ( Dz. U z 2007 Nr 72 poz. 665 z późń. zm) lub dokumenty równoważne potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika do SIWZ. 2.Zaakceptowane postanowienia umowy - wg załącznika do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia do umowy stanowi załącznik do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości transz oraz terminów wypłat zgodnie z aktualnym procesem inwestycyjnym bez dodatkowych opłat i prowizji. b)Dyspozycja wykorzystania zostanie doręczona Wykonawcy nie później niż na 7 dni roboczych przed wnioskowana datą przez Zamawiającego wypłaty transzy. c)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. d)W związku z powyższym Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gmimy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice pok. 23a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.