eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro w przedmiocieUsługa prania, dezynfekcji i napraw szwalniczych bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Tomaszów Mazowiecki: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro w przedmiocie: Usługa prania, dezynfekcji i napraw szwalniczych bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego
Numer ogłoszenia: 304355 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257134, 7257235, faks 044 7257251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro w przedmiocie: Usługa prania, dezynfekcji i napraw szwalniczych bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych. 2.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: odbiór brudnej i dostarczenie czystej bielizny - transport, pranie wodne, dezynfekcje chemiczno-termiczną asortymentu określonego w punkcie 5 niniejszego Rozdziału, prasowanie, maglowanie, naprawy krawieckie określone w pkt. 28 niniejszego Rozdziału. Odzież fasonowa dostarczona będzie na wieszakach w workach foliowych. Płukanie odzieży fasonowej odbywać się będzie przy użyciu płynu antystatycznego. 3.Zamawiający wymaga odbiór brudnej bielizny i dostarczania czystej bielizny i do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 35 oraz jednostek działających przy ul. Niskiej 14. 4.Średnia, ilość bielizny rocznie do prania to 96.000 kg, średnia miesięczna ilość to 8.000 kg, w tym: Nazwa jednostki j.m.Ilość Oddziały szpitalne: Oddział Chirurgiczny Ogólny kg 900 Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej kg 400 Pododdział Urologiczny kg 360 Oddział Ginekologiczno-Położniczy kg 620 Oddział Chorób Wewnętrznych kg 1100 Oddział Neurologiczny kg 500 Oddział Otolaryngologiczny kg 130 Oddział Intensywnej Terapii kg 150 Oddział Psychiatryczny kg 160 Oddział Rehabilitacyjny kg 70 Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy kg 600 Oddział Obserwacyjno-Zakaźny kg 200 Oddział Pediatryczny kg 240 Oddział Neonatologiczny kg 200 Szpitalny Oddział Ratunkowy wraz z Izbą Przyjęć i Ambulatorium Pomocy Doraźnej, oraz Wyjazdowa Pomoc Doraźna, nocna i świąteczna wyjazdowa opieka lekarska i pielęgniarska. kg 170 Bloki operacyjne: Chirurgiczno-Ortopedyczny kg 1220 Operacyjno-Porodowy kg 450 Urologiczny kg 250 Laryngologiczny kg 70 Pozostałe jednostki szpitalne: Zakład Diagnostyki Obrazowej kg 25 Apteka Zakładowa kg 20 Zakład Anatomii Patologicznej kg 10 Poradnie Specjalistyczne kg 25 Inne kg 130 Razem: 8.000 kg 5.Asortyment prania obejmuje: bieliznę pościelową - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany, bieliznę operacyjną, bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą i noworodkową wraz z pieluchami i kocykami, odzież szpitalną - pidżamy, koszule, szlafroki itp., odzież ochronną personelu - fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie, spódnice, odzież ochronną pracowników Zespołów Wyjazdowych Ratownictwa Medycznego - dresy, kurtki; dla chorych z Oddziału Psychiatrycznego i Zakłady Pielęgnacyjno - Opiekuńczego - odzież (ubrania, dresy, bieliznę osobistą, koszule) worki, ręczniki ścierki, obrusy, serwety, bandaże elastyczne, materace, kołdry, koce, poduszki, firanki, zasłony, pokrowce na materace, fartuchy operacyjne barierowe. 6.Rejestr liczby cyklu prań fartuchów operacyjnych barierowych jest obowiązkiem Zamawiającego. 7.Bielizna do prania, odbierana przez Wykonawcę, będzie z magazynu brudnego podzielona na oddział, pododdział zapakowana w worki foliowe dostarczone przez Wykonawcę.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia worków foliowych w ilości 1000 szt. miesięcznie.Po stronie Wykonawcy dostawa worków rozpuszczalnych do transportu i prania odzieży, bielizny skażonej wszawicą, miesięcznie około 20 szt. worków. 8.Bielizna czysta, zdawana przez Wykonawcę do magazynu bielizny czystej, musi być spakowana(w worki mocne nieprzezroczyste o grubości 800:1200 x 0,05) oddzielnie dla Oddziałów: Obserwacyjno - Zakaźnego, Psychiatrycznego, Neonatologicznego, Pediatrycznego, Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, Oddziału Rehabilitacji. 9.Bieliznę oddawaną do prania Wykonawca oznaczy w sposób trwały pozwalający na identyfikację szpitala. 10.W siedzibie Zamawiającego, podczas przyjmowania prania w obecności przedstawicieli współpracujących stron,bielizna czysta będzie ważona. Waga ta stanowić będzie podstawę rozliczenia należności za wykonane usługi. 11.Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w zależności od potrzeb w godzinach 1200 - 1400. Dostawa bielizny odbywać się będzie na wózkach jezdnych. 12.Dodatkowo odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Przerwa w odbiorze - dostawie nie może być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy). 13.Czas wykonywania usługi pralniczej nie może przekraczać 24 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej (z wyłączeniem poduszek i materacy oraz usługi krawieckiej nie może przekraczać 72 godz.)do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. Środki transportu powinny posiadać tak podzieloną komorę załadunkową aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną. 14.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec zewnętrznych i wewnętrznych organów kontroli. 15.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za zniszczony asortyment podczas wykonywania usługi prania. W przypadku zniszczenia pranego asortymentu Wykonawca wyrówna straty przekazując Zamawiającemu pełnowartościowy asortyment, natomiast w przypadku nie przekazania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, Zamawiający dokona obciążenia zgodnie z obowiązującymi cenami zakupu. Reklamacje ilościowe i jakościowe muszą być rozpatrzone i załatwione nieodpłatnie w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze. 16.Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem:kasacja. 17.Wykonawca odpowiada za oddany do prania asortyment od momentu odebrania z magazynu bielizny brudnej do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu bielizny czystej. 18.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania na własny koszt okresowych badań na czystość mikrobiologiczną z czystej bielizny i wózków transportowych. 19.Przy rozpoczynaniu świadczenia usług oraz w uzasadnionych przypadkach doraźnie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania prób na czystość mikrobiologiczną i wykonywania dodatkowych badań na koszt Wykonawcy. 20.Wykonawca musi świadczyć usługę w pralni posiadającej pełną barierę higieniczną. 21.Usługa musi być wykonywana zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala. Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z Oddziału Neonatologicznego, Pediatrycznego, Położniczego, Bloków Operacyjnych oraz Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego. 22.Środki piorące używane przy wykonywaniu usługi muszą posiadać atesty PZH lub innej uznanej jednostki opiniującej i, lub badającej w kraju producenta. 23.Środki dezynfekujące powinny posiadać certyfikat CE i zgłoszenie wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na środki dezynfekcyjne do dezynfekcji bielizny operacyjnej. Środki do prania bielizny dziecięcej powinny posiadać pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji. 24.W razie awarii urządzeń wykonawca winien zabezpieczyć wykonanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie i na własny koszt za zgodą i wiedzą Zamawiającego. 25.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi w zakresie dezynfekcji komorowej w przypadku awarii komory dezynfekującej zamawiającego lub nieobecności pracownika. 26.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania druków (dowodu przyjęcia i wydania bielizny). 27.Na tych drukach pracownik Wykonawcy jak i pracownik Szpitala własnoręcznym podpisem potwierdzać będzie odbiór zdawanie brudnej bielizny oraz dostarczenie i odbiór czystej bielizny (kilogramy). 28.Wykonawca poza kompleksową usługą prania zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak przyszywanie guzików, naprawę zamków, nap, troczków, zszywanie rozdarć itp. 29.Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych dostarczonych przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 30.Osoba odbierająca i dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy strój-fartuch ochronny i rękawice ochronne. 31. Przedmiot usług musi odpowiadać wymaganiom pol. norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też-w przypadku ich braku-europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy). 32. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 1) aktualną pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzająca, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej. 33. Zamawiający nie zastrzega w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 34.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom z podaniem nazwy firmy proponowanych podwykonawców. 35.Zamawiający dopuszcza równoważne oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr171, poz. 1058) zwanej dalej (ustawą - Pzp), a ponadto złożą oświadczenia /zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk Oferta/ i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 2.Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia-nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców w Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.Nr 188,poz.1155).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzająca, że pralnia posiada barierę higieniczną i spełnia wymagania w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35, w sekretariacie Dyrektora Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.