eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa i modernizacja dydaktycznego laboratorium hydrauliczno - hydrologicznego wraz z remontem odwodnienia oraz budową przyłącza elektrycznego i przebudową instalacji elektrycznych w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Kraków: Rozbudowa i modernizacja dydaktycznego laboratorium hydrauliczno - hydrologicznego wraz z remontem odwodnienia oraz budową przyłącza elektrycznego i przebudową instalacji elektrycznych w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 30433 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zampub@pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja dydaktycznego laboratorium hydrauliczno - hydrologicznego wraz z remontem odwodnienia oraz budową przyłącza elektrycznego i przebudową instalacji elektrycznych w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ZADANIE PODSTAWOWE : Rozbudowa i modernizacja dydaktycznego laboratorium hydrauliczno- hydrologicznego 013 w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24, obejmujące wykonanie : - robót budowlanych wykończeniowych - robót wentylacyjnych, klimatyzacji i instalacji chłodniczej c.o. i wod-kan - robót elektrycznych oraz ZADANIA UZUPEŁNIAJĄCE : Nr 1 - Remont odwodnienia budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 , obejmujące wykonanie : - izolacji i osuszeniu budynków zgodnie z technologią Sytemu Renowacji 2000 i Systemu płyt klimatycznych epatherm - hydroizolacji ścian zewnętrznych murowanych i kamiennych - hydroizolacji ścian zewnętrznych uprzednio izolowanych materiałami bitumicznymi - hydroizolacji cokołów kamiennych - drenażu opaskowego - renowacja ścian przyziemia od wewnątrz - wymiany kanalizacji wewnątrz budynku - remontu i izolacji posadzek Nr 2 - Przebudowa instalacji elektrycznych wraz z przebudową instalacji słaboprądowych w piwnicach budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24, obejmujące wykonanie : - rozdzielnic w piwnicach - oświetlenia - okablowania instalacji oświetleniowej - instalacji gniazd i siły osprzęt, kable, przewody, - okablowania strukturalnego - instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych - wymiany sufitów podwieszanych z drobnymi robotami budowlanymi Nr 3 - Budowa przyłącza elektrycznego do budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 , polegające na : - demontażu szafy pomiarowej w holu na parterze - demontażu przewodów z rur od szafy do RG1A i RG2A z drabinkami i wspornikami - demontażu skrzynki wyłącznika głównego - montażu w rurach p/t kabli - montażu rozdzielnicy RG z wyposażeniem - montażu przycisku wyłącznika głównego ROP - montażu przewodów uziemiających i wyrównawczych - sprawdzeniu i pomiarze kompletnego obwodu Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, Opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy, które są załącznikami do specyfikacji i stanowią jej integralną część..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.40 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w przetargu winni wykazać, że :- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 realizację w obiektach użyteczności publicznej odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. obejmującą roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 realizację w obiektach użyteczności publicznej objętych ochroną konserwatorską o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej i socjalnej ,obsługi bankowej, handlu gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim, śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynek biurowy i socjalny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać, że : - dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dysponują kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dysponują kierownikiem branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać, że są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności tj. posiadają opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz OFERTA - dowód wniesienia wadium - zgodnie z pkt 8 SIWZ - kosztorys ofertowy - płytkę CD z kosztorysem ofertowym w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej z jednych z podanych programów ( np. format xml), oraz kopię kosztorysu ofertowego spiętego jako osobny dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek 10-24, pokój nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek 10-24, pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie podstawowe pn. Rozbudowa i modernizacja dydaktycznego laboratorium hydrauliczno- hydrologicznego 013 w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24, będzie realizowane w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Działanie 1.1, finansowane w 70 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Tytuł projektu: Rozbudowa i modernizacja dydaktycznego laboratorium hydrauliczno-hydrologicznego Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej Nr projektu: MRPO.01.01.01-12-084/09 Umowa o dofinansowanie nr IXA/874/FE/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.