eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu"Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30431 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Lidzbark Warmiński: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: "Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6 - "Kultura i dziedzictwo", Działanie 6.2 - "Dziedzictwo naturalne", Poddziałanie 6.2.3 - "Efektywne wykorzystanie zasobów", na postawie umowy o dofinansowanie Nr UDA-RPWM.06.02.03-28-0001/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15036-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, krajowy numer identyfikacyjny 51074350000000, ul. ul. A. Świętochowskiego  14, 11100   Lidzbark Warmiński, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 897 678 500, faks 897 672 303, e-mail zamowienia@lidzbarkwarminski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: "Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKI.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: "Zagospodarowanie brzegów rzeki Łyny od mostu na ul. Olsztyńskiej do mostu na ul. Kopernika w Lidzbarku Warmińskim". 2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową o dofinansowanie, instrukcjami, założeniami programowymi i dyrektywami, w tym m.in. opracowanie, przygotowanie i terminowe przekazanie w imieniu Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań, wniosków o płatność i wszelkich innych dokumentów będących wypełnieniem obowiązków nałożonych na Beneficjenta środków unijnych przy realizacji Projektów dofinansowywanych w ramach RPO WiM. 2) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawdzanie zgodności realizowanych robót budowlanych z umową, dokumentacją projektową, z pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno- budowlanymi i Polskimi Normami; b) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją robót budowlanych oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót budowlanych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzanie wykonanego przez realizatora robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego inwestycji; f) kontrola postępu prac i robót; W trakcie prowadzenia robót Zamawiający wymaga bezpośredniej obecności inspektowa nadzoru lub inspektorów nadzoru na placu budowy wg potrzeb, lecz nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; g) sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych lub zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania; h) udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp.; i) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania projektu; j) stwierdzanie gotowości wykonanych robót do odbioru; k) dokonywanie odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego; l) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; ł) obecność podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji projektu i po jego zakończeniu; m) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności wyceny z warunkami umownymi; n) sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót - projektu; o) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego projektu do użytkowania; p) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego i o ile zajdzie taka potrzeba - udział w pracach komisji powołanych do ustalenia stwierdzonych wad i usterek oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji jakości i okresie rękojmi; r) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek; s) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; t) wykonywanie innych czynności niewymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. 3. Zakres robót budowlanych objętych projektem: wykonanie następujących elementów: ? opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego o łącznej długości 1014,36 m, ? opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego, gr. 50cm, ? opaski brzegowe w postaci narzutu kamiennego na skarpach stawów, oczyszczenie stawów z namulisk oraz zasypanie połączenia rzeki Łyny ze stawem nr 2, ? przepusty łączące stawy nr 1 i 2 oraz 2 i 3 w system paciorkowy, ? odwodnienie terenu siecią drenarską z odprowadzeniem wód do rzeki Łyny, ? fontanna typu dry-plaza o średnicy 7m wraz z przyłączami elektroenergetycznym, wodociągowym i kanalizacyjnym, ? żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą - zejście do rzeki Łyny, ? żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą - zejście do stawu nr 1, dowiązanie schodów do istniejącego parkingu przy Lidzbarskim Domu Kultury, ? żelbetowe schody skarpowe z okładziną drewnianą - zejście z ul. Wysokiej Bramy, ? ciągi piesze o nawierzchni z kostki kamiennej, wydzielone obrzeżami betonowymi na ławie betonowej z oporem, wyposażone w elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci), ? ciąg pieszo-jezdny prowadzący do posesji, znajdującej się na działce 40/11, obręb Lidzbark 7, ? siłownia plenerowa, pow. ok. 242,50m2, posiadająca 14 stanowisk do ćwiczeń, o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej EPDM, (7 urządzeń + tablica informacyjna), ? dwa boiska do gry w bule, pow. ok. 2 x 60m2, o nawierzchni z tłucznia granitowego, ? miejsca wypoczynku na trawie - układ ciągów komunikacyjnych o szer.80cm, o nawierzchni z kostki kamiennej, pomiędzy którymi powstaną miejsca wypoczynku obsiane mieszanką traw, ? palenisko o średnicy wewnętrznej 1,5m, ? pochylnia przy Lidzbarskim Domu Kultury, łącząca poziom ciągu pieszego przy ulicy Słowackiego z ciągiem pieszym usytuowanym przy schodach Lidzbarskiego Domu Kultury, ? widownia plenerowa z elementów prefabrykowanych, wkomponowana w istniejącą skarpę terenową, pięciorzędowa, ze schodami. Liczba miejsc siedzących ok. 180, siedziska z drewna kompozytowego, ? toaleta stacjonarna wraz z przyłączami energetycznym, wodociągowym i kanalizacyjnym - 2 szt., ? miejsca dla toalety przenośnej - 3 szt., ? elementy małej architektury - altana, mostek drewniany, stojaki na rowery, miejsca do gry w szachy, ławki parkowe, kosze na śmieci, ? remont istniejących cieków pod projektowanym ciągiem pieszym wraz z wlotem do rzeki, ? malowanie istniejących garaży oraz przesłonięcie ich roślinnością, w ramach zagospodarowania plant na wysokości ulicy Wysokiej Bramy, ? wejście na Bulwar od strony ul. Wysokiej Bramy, ? monitoring terenu, kamery 4 szt., ? plac zabaw - urządzenia zabawowe w ilości 13 szt., tablice informacyjne 4 szt., ogrodzenie, ? elementy małej architektury o funkcji edukacyjnej - tablice informacyjno - edukacyjne 9 szt., ? zagospodarowanie terenu nowymi nasadzeniami i uporządkowaniem zieleni, a także wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych które są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl, z obowiązującymi normami i przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71520000-9, 71631300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane "INSPEC" Sp. z o.o.,  inspec@inspec.olsztyn.pl,  ul. 1 Maja 6,  10-118,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68757,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68757,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79910,21
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.